• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ja reageer zo wel Fem

    Leslie Day
    Hij herinnert me aan mijn geheugenverlies. 'Dingen zijn verandert sinds die tijd,' zeg ik tegen hem en kijk hem aan. 'Dus waarom dat niet?' Toen Nick me hielp, terwijl ik mijn herinneringen kwijt was, was het fijn. Ik snapte toen waarom ik hem vergeven had voor de dingen die er vroeger gebeurd waren. 'En dat andere... Ik dacht dat je dat voor Katherine had gedaan.' Ik praat al zachter dan zojuist. Gewoon. Omdat Nick me omlaag praat en er voor zorgt dat ik de dingen niet meer op een rij heb. Ik voel dan een steek in mijn buik en ga er even met mijn hand naar. Au. Wat is dat? Waarschijnlijk gewoon door de stress. Dus daarom kijk ik weer Nick gewoon aan. 'Waarom zou je me überhaupt nog willen helpen?' Vraag ik dan zachtjes. 'Ik ben toch reddeloos.' Ik laat me weer neerzakken op het bed. Ik kijk voor me uit terwijl ik met mijn kin steun op mijn handen. Mijn ellebogen steunen weer op mijn bovenbenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dingen zijn verandert sinds die tijd, dus waarom dat niet?' Vroeg ze, 'En dat andere... ik dacht dat je dat voor Katherine had gadaan.' zegt ze zacht,
    'Waarom zou je me überhoud nog willen helpen? Ik ben toch reddeloos.' Zegt ze en ze laat haar weer neerzakken op het bed. 'Omdat ik om je geef.' Zeg ik, en had eerst de neiging om iets anders te zeggen, anders was omdat ik van je hou eruit gekomen. 'Jammer dat dat zo moeilijk te geloven is uit de mond van een slechte demon' Voeg ik er aan toe.

    {Oja.. Leslie is zwanger.. Dat gaat Nick niet leuk vinden...}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Omdat ik om je geef,' zegt Nick en het klinkt heel simpel. Ik kijk op naar hem. 'Jammer dat dat zo moeilijk te geloven is uit de mond van een slechte demon.' Ik schud mijn hoofd. 'Niet zo moeilijk om te geloven, behalve dat het over mij gaat. Dat is moeilijk te geloven.' Ik slik een keer. 'Echt, ik heb alle slechte dingen verdiend, die er gebeuren. Misschien had ik wel echt te pletter moeten vallen, van dat dak. Toen Jake en jij er ineens waren en ik dat muntje achterna ging. Dat zou veel ellende bespaard hebben voor jullie beiden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    'Ik heb het warm.' zucht ik en schuif iets van hem weg, misschien helpt dat.
    Nog even en ik zweet....


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Tsja, als ik je niet had veranderd was je waarschijnlijk getrouwd, oud geworden en vervolgens gestorven, dat zou ook kunnen maar dat is niet gebeurt.' Zeg ik schouderophalend, 'Waarom zou jij dat verdient hebben? Het is niet gebeurt dus mischien heb je het ook niet verdient' Zeg ik. En moet denken aan de keer dat ze haarzelf probeerde te vermoorden met die dolk bij het meer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Als je me niet had veranderd was ik waarschijnlijk dood gegaan aan een ziekte,' verbeter ik hem. 'Dat zou nog beter zijn dan dit alles.' Hij vraagt waarom ik het verdiend heb en ik lach schamper. 'Te veel om op te noemen. Maar om even een paar steekwoorden te noemen. Ik ben onuitstaanbaar, een hoer en niemand waard. Jake heeft gezien op video dat ik tegen Nate heb gezegd dat Jake en ik niet voorbestemd zijn voor elkaar. Wat ook zo is. Maar ik heb niet gezegd dat Jake niet de ware is of dat ik niet van hem houd. Maar ja. Ik verpest toch alles weer en ik zeg al meer dan dat ik wil zeggen. Ik moet maar gaan.' Ik praat aaneen stuk door in de hoop dat er geen tranen komen. Maar die komen er wel. Ik sta op en draai mijn rug naar Nick toe om mijn jas te pakken. 'I-ik ben een slechte moeder en vriendin.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde nu, terwijl ik het nog een tikkeltje warmer maakte.
    "Oei?" zei ik overdreven onschuldig.

    Braxlin
    *slaapt*


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik hoor de onschuldige toon in zijn stem en knijp mijn ogen samen.
    'Ik had het moeten weten... Crawford ik weet niet wat je doet maar stop ermee.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte en liet de temperatuur weer wat dalen.
    "Ah ja... ik kon het niet laten." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik spetter een hele boel water in zijn gezicht en ga aan de andere kant zitten.
    'Dan zit ik niet meer naast je.' mopper ik en ga even met mijn arm over mijn voorhoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Als je me niet had veranderd was ik waarschijnlijk dood gegaan aan een ziekte' brengt ze er tegenin, 'Dat zou nog beter zijn dan dit alles' Zegt ze vervolgens, 'Waarom zou doodgaan aan een ziekte beter zijn? Je bent toch gelukkig met Jake? Je hebt een geweldige dochter. Je hebt niets fout gedaan en verdient het ook niet.' zeg ik dan. 'Het is niet allemaal jouw schuld, en voordat je gaat heb ik nog iets voor je' Zeg ik waarna ik het oude boek dat ze kwijt was laat verschijnen, ingepakt in inpakpapier zodat ze nog niet kan zien wat het is, en er zat een briefje tussen. 'Je was het niet kwijt, je hebt het laten liggen in je haast bij mij weg te gaan. Ik heb het voor je bewaard, tijd voor jouw om het terug te krijgen' Stond er op het briefje en gaf het ingepakte boek vervolgens aan haar. 'Katherine houd van je en Jake ook. Dus dat ben je niet'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Gottago, ga eten en daarna weer naar familie >_> ik heb helemaal geen zin. :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik sloot mijn ogen en wreef het water wat uit mijn gezicht. Toen keek ik haar met een pruillipje aan.
    "Aww, nee, ik zal het niet meer doen!" pruilde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik geloof je niet maar omdat je zo schattig bent ok...' zeg ik pesterig.
    Ik ga naast hem zitten en leg mijn hoofd terug op zijn schouder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    O kidding. We gaan nog niet eten :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.