• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [You think? xd Thaha xd]

    Alexi
    Ik lach zachtjes en druk een kus op zijn wang. 'Het komt wel goed.' zeg ik en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    'Dat moet haast wel, anders gebruik ik de drastische maatregelen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Neolaia schreef:
    GOEDEMORGEN JA HET IS AL MIDDAG I KNOW. MAAR FUCK YEAH JOHN I WANT THAT HEHEHE :j

    Rachelle Lemmons.

    Ik sluit even mijn ogen als John praat en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Van mij zal je nog lang last hebben. Mij raak je niet zo gemakkelijk kwijt. ' zeg ik met een kleine grijns. Ik voelde me weer als van ouds. De oude vrolijke, speelse Rachelle kwam weer terug.
    Max kwam terug met de baby, onze baby. Ik knikte naar John en sloot mijn ogen voor een minuut. Ik veegde de overgebleven tranen van zijn gezicht af en toen ik naar Max keek zag ik precies hetzelfde gezichtje. Hij knielde bij ons neer en legde haar op mijn schoot tussen mijn armen.
    Ik beet op mijn lip en keek haar aan. Ik schrok licht en keek naar John ze was werkelijk waar prachtig. Donkerblauwe ogen en integendeel tot mij had ze bruin haar net als John. Ze stak haar arm naar me uit en ik glimlachte ik pakte haar handje vast en ik vroeg me af wat zw allemaal kon. Een ding wist ik wel zeker. Ze zou snel opgroeien, maar ons nooit inhalen.'Hoe heet ze?' Vroeg Max toen en ik keek naar John. Ik had er in al die tijd niet aan gedacht.
    Het zachte gejammer hield op namate ik haar suste. ik kreeg een vreemd gevoel in mijn buik. Dat ik alles zou doen om haar te beschermen. Ik gaf John een kneepje in zijn hand en glilachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Ik legde mijn hoofd tegen het hare aan en dronk nog eens van mijn biertje.
    "Wat mogen die drastische maatregelen dan wel zijn?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ze samen ergens opsluiten.' mompel ik en sluit mijn ogen even.
    'Het zou raar zijn als ze uit elkaar gingen.' zeg ik zachtjes. 'Jij zou er dan voor Jake moeten zijn maar ik voor Leslie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, het zou inderdaad vreemd zijn." zei ik ook en speelde wat met mijn flesje.
    "Maar ons krijgt het niet uit elkaar."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en druk even mijn lippen op de zijne. Ik wrijf over zijn wang en pak zijn flesje af.
    Ik drink er even van en grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt tegen me dat ik hem moet aan kijken, maar hij zorgt er zelf al voor dat ik hem aan kijk. In mijn ogen staat een dommige blik, doordat ik zoveel bloed verloren heb. Toch kan ik wel een beetje begrijpen wat er zich allemaal afspeelt. Er lopen tranen over Jake's wangen. 'M-maar je bent veel b-beter af zonder m-me,' zeg ik met een zwakke, nauwelijks verstaanbare stem. 'Ik dacht d-dat je het z-zo wilde. Ik doe je alleen maar p-pijn, zonder dat i-ik het zo bedoel.' Ik kom even op adem en voel het licht duizelen. 'D-dat ik zei dat we n-niet voorbe-s-stemd zijn, betekent niet d-dat je niet de w-ware bent.' Mijn ogen vallen even dicht, maar na even kan ik ze weer openen en kijk Jake met moeite aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik snij in mijn pols en houd het tegen haar lippen zodat ze moet drinken. De wonden genezen zo sneller. 'De gedachte dat ik zonder je verder moet doet me meer pijn dan wat dan ook.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Fuck the hell ineens was ik uitgelogs op Q! Mijn telefoon doet weird :/


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Er wordt wat tegen me lip gehouden en ik word gedwongen om te slikken. Ik voel en proef dat het bloed is. Mijn hoofd draai ik een beetje weg en ik hang tegen Jake aan. Ik drink zijn bloed niet. 'I-ik wil je geen pijn doen,' fluister ik. Mijn hoofd zakt een beetje weg en mijn ogen staren voor zich uit, bloed tekort.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amparo, ik reageer zo wel op Rachelle. Heb niet echt zin om lange reactie's te maken :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hé!" riep ik uit.
    Ik keek haar gespeeld kwaad aan. "Jij kleine pintendief!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Je doet me pijn als je nu geen bloed drinkt, alsjeblief Les, anders moet ik het weer bij je inspuiten en je weet dat ik beloofd had dat niet meer te doen maar als je de kans niet neemt om het te drinken moet ik het wel doen...' zeg ik iets smekend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'He ik ben niet klein! Jij bent gewoon een reus.' zeg ik eigenwijs en drink nog wat van zijn flesje.
    Ik leg mijn benen op zijn schoot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    BOEM


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.