• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze zeggen me beiden gedag en ik glimlach maar gewoon. 'Ik zie dat alles hier goed gaat,' zeg ik dan. 'Ik kwam even langs om daar naar te kijken.' Ik loop iets verder de kamer in en doe mijn jas uit. Ik leg die neer in een hoekje van de kamer en haal een hand door mijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Hi Maartje, hi Jaimes, hi Ellie, hi Femke, hi zusje, hi mezelf. ;D |


    kindness is never a burden.

    Nick
    Leslie glimlacht 'Ik zie dat alles hier goed gaat, Ik kwam even langs om daar naar te kijken' Zegt ze en ze loopt wat verder de kamer in en doet haar jas uit om die vervolgens in een hoekje van de kamer te leggen en een hand door haar haar te halen. 'Papa?' Vroeg Katherine en ik kreeg daardoor niet de kans om te reageren op Leslie. 'Wil je het liedje afmaken?' Vraagt ze vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Katherine vraagt aan Nick of hij het nummer wil afmaken en ik glimlach. Ik heb Nick echt nog nooit horen zingen, dus ik wist niet dat hij het ook kon. Hoewel veel demonen het kunnen, gewoon omdat alles beter wordt aan ons lichaam. 'Ik ben ook wel benieuwd,' zeg ik dan met een glimlach tegen hem. 'Ik heb je nog nooit eerder horen zingen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha hoooiii ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick
    Ik zie Leslie glimlachen als Katherine vraagt of ik het liedje af wil maken, 'Ik ben ook wel benieuwt' Zegt ze dan met een glimlach tegen mij, 'Ik heb je nog nooit eerder horen zingen.' Zegt ze. Twee tegen één, dus ik had zo het idee dat ik er niet veel tegenin kon brengen. Vooral niet omdat Katherine mijn dochter was.. En Leslie.. Was Leslie. En dat was iets wat nog steeds ingewikkeld lag.


    ''You're just a small bump unborn, in four months you're brought to life,
    You might be left with my hair, but you'll have your mother's eyes,
    I'll hold your body in my hands, be as gentle as I can, but for now your scan of my unmade plans,
    A small bump in four months, you're brought to life
    A small bump in four months, you'll open your eyes

    I'll whisper quietly, I'll give you nothing but truth,
    I'll hold you tightly, I'll give you nothing but truth,
    If you're not inside me, I'll put my future in you

    You are my one and only.
    You can wrap your fingers round my thumb and hold me tight.
    Oh, you are my one and only.
    You can wrap your fingers round my thumb and hold me tight.
    And you'll be alright.

    Oh, you're just a small bump unknown, you'll grow into your skin.
    With a smile like hers and a dimple beneath your chin.
    Finger nails the size of a half grain of rice,
    And eyelids closed to be soon opened wide
    A small bump, in four months you'll open your eyes.

    And I'll hold you tightly, I'll give you nothing but truth,
    And I'll hold you tightly, I'll tell you nothing but truth,
    If you're not inside me, I'll put my future in you

    You are my one and only.
    You can wrap your fingers round my thumb and hold me tight.
    Oh, you are my one and only.
    You can wrap your fingers round my thumb and hold me tight.
    And you'll be alright.

    You can lie with me,
    With your tiny feet
    When you're half asleep,
    I'll leave you be.
    Right in front of me
    For a couple weeks
    So I can keep you safe.

    Cause you are my one and only.
    You can wrap your fingers round my thumb and hold me tight.
    You are my one and only.
    You can wrap your fingers round my thumb and hold me tight.
    And you'll be alright.

    Cause you were just a small bump unborn for four months then torn from life.
    Maybe you were needed up there but we're still unaware as why.''


    Don't be like the rest of them, darling

    halloow :P


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik glimlach door haar aanrakingen en laat mijn hoofd op haar hoofd leunen.
    Mijn armen liggen om haar middel heen.

    Alexi
    Ik besluit gewoon naakt in de jacuzzi te gaan. Ik ben te lui om een bikini te gaan halen.
    Ik kleed me uit en laat me dan in het warme water zakken.

    Braxlin
    Ik sloot even mijn ogen, heel even en begon weer wat soezerig te worden.
    Na een tijd stopt mijn hand met het tekenen op zijn borstkas, maar ik ben nog niet echt in slaap gevallen.

    Axton
    Ik kleedde me ook uit en kroop mee in de jacuzzi. Ik zette de bubbels aan en ging dicht bij haar zitten, terwijl ik onderuit leunde in het water.
    Glimlachend sloeg ik mijn arm om haar middel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nick heeft echt een aangename stem om naar te luisteren en dat is me eigenlijk nooit opgevallen. Ik ben niet eens ooit op het idee gekomen. De tekst is best toepasselijk op dit alles. Aangezien Katherine ook in vier maanden geboren is en mijn ogen heeft, mijn lach, maar zijn haar. Ja, ze heeft zeker zijn haar. Ik klap met een glimlach als hij klaar is en Katherine slaat haar armen om zijn nek heen om te knuffelen. 'Dat was echt mooi, Nick,' zeg ik dan. En het ziet er ook mooi uit, dat Katherine hem knuffelt. Ik heb in nick nooit een vaderfiguur gezien, maar volgens mij is hij er goed in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik wrijf zachtjes over haar rug 'Zo moe?' mompel ik zachtjes als ze stopt met tekenen.
    Ik druk nog een kusje op haar wang.

    Alexi
    Ik leun tegen hem aan en geniet van de bubbels.
    Ik voel me direct ontspannen.

    [O ja, Jake heft een sms naar Ax gestuurd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Rustig, maar vrolijk kwam ik de kamer binnen. Ik glimlachte. De buik was uiteindelijk niet meer zo groot geworden. Al voelde ik me verschrikkelijk zwak en had ik het gevoel dat k ieder moment kon neervallen... ik bleef vrolijk ik had de twinkeling weer in mijn ogen. Ik draaide me om naar de spiegel. De welbekende spiegel en meteen was mijn humeur weer down.
    Ik zag er niet uit. Verzwakt. Magerder en totaal niet meer de oude Rachelle.
    Ik sloot mn ogen even en vroeg me af waar dit zo is gebeurd.
    Ik opende mijn ogen weer en voelde iets in mijn buik zakker her was een heel vreemd gevoel en ik steunde me vast aan het bed. Wat was er aan de hand? Ik was alleen. John was weg en ik schreeuwde het uit van de pijn mijn ene hand ging naar mijn buik en de tranen vlogen langs mijn wangen. De pijn van ondragelijk. Hells.
    Ik voelde een warme natte vloeistof langs mijn been druipen en ik schrok. Nee, niet nu!
    Ik gromde en schreeuwde en liep naar het bed waar ik ineen krampte. John! telepatheerde ik en ik voelde het steeds zwaarder en zwaarder worden. Ik slikte terwijl alle pijn in een keer kwam. Ik voelde me duizelig worden en mijn zicht werd steeds onduidelijker.

    Ray McNOGWATTES.

    Al een tijd lang had ik Rachelle en de baby staan observeren. Vreemd, misschien.. maar Rachelle zal hoe dan ook mijn koningin worden en die baby.. zal al de duistere kant staan.
    Ik grijnsde en maakte het nog iets moeilijker voor Rachelle. Ik kon haar lichaam nu beheersen. Het krschtveld wat ze normaal gesproken om zich heen had zwakte af en ik grijnsde. 'Ssht. ' suste ik en nam de vorm van John aan. 'Alles komt goed. ' zei ik met een grijns. Rachelle leek te ontspannen tot ze merkte dat ik John niet was. 'Je bent John niet. ' zei een zwakke stem en ik schudde mijn hoofd. 'Lieverd, je hoort allemaal andere dingen nu en ziet ook andere dingen. Laat me je helpen. ' ik begon langzamerjand mijn geduld te verliezen en ik slikte. 'Ga weg. ' zei se nog en ik stormde op haar af tot ik werd tegengehouden. Ik keek achrerom en gromde 'Max.' Riep ik toen. Het broertje van Rae. 'Blijf met je poten van mn zus af. ' zei hij toen en hield me vast


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nick heeft echt een aangename stem om naar te luisteren en dat is me eigenlijk nooit opgevallen. Ik ben niet eens ooit op het idee gekomen. De tekst is best toepasselijk op dit alles. Aangezien Katherine ook in vier maanden geboren is en mijn ogen heeft, mijn lach, maar zijn haar. Ja, ze heeft zeker zijn haar. Ik klap met een glimlach als hij klaar is en Katherine slaat haar armen om zijn nek heen om te knuffelen. 'Dat was echt mooi, Nick,' zeg ik dan. En het ziet er ook mooi uit, dat Katherine hem knuffelt. Ik heb in nick nooit een vaderfiguur gezien, maar volgens mij is hij er goed in.


    Nick
    Leslie klapt met een glimlach als ik klaar ben en ze slaat haar armen om mijn nek, 'Dat was echt mooi, Nick,' zegt Leslie dan en Katherine laat me dan los. Ik kan niets bedenken om te zeggen en was sowieso nooit goed geweest met complimenten, aangezien ik die bijna nooit kreeg. Dus vraag ik maar gewoon iets. 'Kwam je alleen om te kijken of om Katherine op te halen?' Vraag ik haar, het was ook nog geen week geweest.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 12:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jonathan Fields
    Ik ben in het klaslokaal van wiskunde, af en toe volg ik de les weleens. Ik moet toch enige afleiding hebben van al het gedoe, ondanks dat het niet helemaal eerlijk tegenover Rachelle is, aangezien zij er de hele tijd mee zit. Ik maak een aantekening in mijn schrift en ineens krijg ik een hoofdpijn doordat Rachelle mijn naam schreeuwt. Ik spring gelijk op en iedereen in het lokaal kijkt me raar aan. Ik besef me dat Rachelle tegen mijn gedachten gesproken heeft.
    'I-ik moet gaan!' Zeg ik dan snel.
    Ik laat mijn spullen liggen en ik ren snel het klaslokaal uit richting mijn kamer, die tevens Rachelle haar kamer is. Ik denk er niet eens aan om me te laten verschijnen daar, maar het is niet zo heel lang rennen. Ik ben bijna bij de kamer en schop die dan gewoon open. Er zijn drie personen in de kamer. Het zijn allemaal demonen en mijn ogen valt dan op een persoon die tegengehouden wordt. Wacht. Dat ben ik?
    Dan valt mijn oog op Rachelle. Ze ziet naast haar bed, helemaal verkrampt, en de pijn is van haar gezicht te lezen. Ik heb geen idee wie die jongen is die mij beethoud en het is behoorlijk mindfuck, maar ik ga naar Rachelle toe. Ik storm naar haar toe en kniel bij haar neer.
    'Rachelle? Wat is er gebeurt?' Vraag ik aan haar, hopelijk kan ik tot haar doordringen.
    Ik zie dan dat haar broek nat is en ik maak dan al snel de link dat haar vruchtwater gebroken is. Ik til haar op en leg haar neer op ons bed.
    'Oke, Rachelle, rustig door blijven ademen.'
    Ik houd mijn kalmte, zoals ik die altijd kan bewaren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }zag het net xD{
    Braxlin
    "Hmm..." mompelde ik zacht. "Een beetje."
    Ik bleef met gesloten ogen tegen hem aan liggen en genoot gewoon van de rust.

    Axton
    Ik glimlachte en trok haar wat dichter tegen me aan, terwijl ik relax onderuit ging liggen.
    Ik hoorde mijn sms-toon en zuchtte, terwijl ik opstond. Ik droogde snel mijn handen af en viste mijn gsm uit mijn broekzak.
    Ik keek naar het berichtje en fronste mijn voorhoofd.
    Hier gaat alles goed.
    Wil je praten? Je weet dat je hier altijd welkom bent. Ik ben in het eilandhuisje. Laat ff weten of je komt
    smste ik terug.
    "Het gaat blijkbaar niet echt goed met Jake, misschien komt ie langs."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik sluit mijn ogen ook en ontspan me gewoon even.
    Nu is het rustig nu ze niet zitten te zagen over van alles.

    Alexi
    Ik kijk hem aan als hij plots uit de Jacuzzi stapt. Iets mis met Jake?
    'Oke.' zeg ik met een glimlachje en frons even bezorgt mijn wenkbrauwen. Ik zucht en zak nog iets meer het water in.

    Jake
    Ik lees Axton's berichtje. Ik kan nu niet weg anders brand het eten aan maar straks na het eten kan ik wel gaan.
    Kan nu niet weg, mag ik straks langskomen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'