• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

WillNotLearn schreef:
    (...)

Nick
    Leslie klapt met een glimlach als ik klaar ben en ze slaat haar armen om mijn nek, 'Dat was echt mooi, Nick,' zegt Leslie dan en Katherine laat me dan los. Ik kan niets bedenken om te zeggen en was sowieso nooit goed geweest met complimenten, aangezien ik die bijna nooit kreeg. Dus vraag ik maar gewoon iets. 'Kwam je alleen om te kijken of om Katherine op te halen?' Vraag ik haar, het was ook nog geen week geweest.

Leslie Day
    Nick zegt niet eens bedankt ofzo, ach ja, dat moet ik nu wel gewend zijn van Nick. Maar omgaan met Nick went eigenlijk nooit. Hij vraagt of ik alleen kwam kijken of ook om Katherine te halen. Katherine staat dan op en zegt, 'Ik ga even langs de kantine, wat te eten halen.' Ik glimlach eventjes en knik dan. Hier zal haar niets gebeuren. Ze loopt de kamer uit, volgens mij voelde ze gewoon dat ik liever niet praat met haar erbij. 'Ik kwam gewoon even langs,' zeg ik dan tegen Nick en ik kijk hem aan. 'Ik eh, denk als het beter is als ze even hier blijft.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Rachelle Lemmons.

Ik weet niet meer wat er gebeurd. Zo veel mensen. Als ik ineens Johns stem hoor glimlach ik even en ontspan. Gewoon wat hij zegt. Ik probeer me te concentreren op zijn worden terwijl ik achter me Max nog even zie staan. Ik schreeuw en ik knijp mijn ogen samen terwijl ik Johns hand vastknijp.
    Achter me hoor ik een klap die wordt uitgedeeld. Ik werp er een blik op en al snel zie ik dat Ray op de grond ligt.. maar al snel staat hij op waardoor ik schrik. Ik kijk naar Max en die neemt Ray mee. Ik zucht even en ik gil weer van pijn. 'John!' Roep ik dan terwijl mijn gil en stem steeds zwakker begint te klinken. Ik probeer alles op alles te zetten om bij te blijven, maar langzaam voel ik mezelf afsterven. Ik zucht en ik maak een onmens geluid. Als ik mijn ogen weer open zie ik Max ook weer bij ons zitten en ik glimlach waarna ik ook zijn hand vastpak. Mijn hand voelt klam aan en ik zucht zachtjes waarna ik ren pijnlijke steek voel. Max zegt dat hij mijn broertje is om John wat gerust te stellen en ik glimlach wat kort terwijl ik mijn ogen weercdichtknijp.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Braxlin
    Vanaf dat hij zich ook begon te ontspannen, kon ik het niet meer tegenhouden en viel ik in slaap.
    Ik klemde zijn shirt in mijn vuist, gewoon uit gewoonte. Anders hield ik het deken zo vast, tijdens het slapen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Joshua
    Ik voel plots dat ze in slaap gevallen is en til haar op. Ik draag haar naar boven en stop haar in.
    Ik druk een kus op haar voorhoofd, prevel "slaapwel" en ga weer naar beneden.

Axton
    Ik lees het bericht en keek naar Alexi.
    "Hij komt straks."
    Ik begon een antwoord te typen. Is goed, sms nog even vlak voor je komt. Zo kon ik zien dat ik aangekleed was en zo tegen dan.
    Ik legde mijn gsm weg en ging terug naar Alexi in de jacuzzi zitten.
    "Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het gaat blijkbaar niet goed."

Alexi
    Ik knik en mijn frons word nog iets dieper. Ik ga tegen hem aanliggen.
    'Zou het over Les gaan? Of gewoon met het verlies van Kate of zo?' fluister ik zachtjes.
    Er kunnen verschillende dingen gebeurt zijn.

Axton
    "Ik heb geen idee. We zullen het zo zien." haalde ik mijn schouders op, maar bleef er ook een beetje aan denken.
    Ik wist niet goed wat ik moest verwachten.

Braxlin
    *slaapt*

Alexi
    'Ah laten we aan iets anders denken nu.' glimlach ik en druk een kus op zijn lippen. 'Dus zijn we nu nog steeds vijanden?' grinnik ik.
    Terugdenkend aan het jongenskamp en meisjeskamp van van de middag.

Joshua
    Ik begin wat op te ruimen voor mam thuis komt straks.
    Ik gooi gerief in een doos of in de vuilnisbak.

Axton
    Ik grinnikte.
    "Het is een complexe saga van liefde en gedwongen vijandschap van buitenaf. Kunnen deze geliefden het noodlot weerstaan? Of wanhopen ze in hun poging?"
    ik wist niet eens waarom ik dit zei... leek me gewoon grappig.

[ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 13:00 ]

Jonathan Fields
    Ze glimlacht eventjes en lijkt inderdaad meer te ontspannen, maar dat kan ook slechts schijn zijn. Het doet me pijn als ze schreeuwt, de klank van pijn schemert er namelijk duidelijk doorheen. Ze knijpt mijn hand zowat fijn, maar het geeft niets, dat is niet belangrijk. Als ik ineens een klap hoor, kijk ik vlug achterom en zie dan niet mezelf, maar Ray op de grond liggen.
    'De klootzak,' sis ik zachtjes. Ik heb een gruwelijke hekel aan die jongen, omdat hij Rachelle pijn doet of deed. Maar hi springt dan op en ik wil hem net inrekenen als die andere jongen hem meeneemt. Ik kan die jongen niet vertrouwen, aangezien hij een demon is en ik niet weet wie hij is en wat hij hier doet. Ik schrik op als Rachelle weer gilt en ik kijk bezorgd naar haar. Ze begint zwakker te worden en ik weet niet wat ik moet doen. Ja, ik ben een engel, dus ja ik heb genezende krachten, maar dit is een bevalling. Dat is niet te genezen. Ze maakt een geluid wat niet eens meer menselijk klinkt en mijn ogen staan groot en bezorgd. De jongen komt er dan weer bijzitten en aangezien Rachelle het goedkeurt laat ik hem toe. Haar hand houd ik stevig vast en ik knik alleen maar als de jongen zich voorstelt.
    'Rachelle, ik ga je broek enzo uitdoen, aangezien het kindje er anders niet uit kan,' zeg ik tegen haar. 'Ons kindje.'
    Dit is de allereerste keer dat ik erover spreek als in 'ons' en niet als in 'het'.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik grinnikte.
    "Het is een complexe saga van liefde en gedwongen vijandschap van buitenaf. Kunnen deze geliefden het noodlot weerstaan? Of wanhopen ze in hun poging?"
    ik wist niet eens waarom ik dit zei... leek me gewoon grappig.

[bedoel je niet Axton? xd]

Alexi
    Ik kijk hem even vreemd aan en grinnik dan.
    'Dat klinkt nu als de achterkant van een roman.' grinnik ik en druk terug een kusje op zijn mondhoek.

Axton
    "Ik weet het. Goed eh." grijnsde ik.
    Ik drukte nu een kusje op haar lippen en glimlachte.

Alexi
    Ik druk nog een kus op zijn lippen en nestel me terug tegen hem aan.
    Ik druk op een knopje en het water begint nu van kleur te veranderen door lichtjes.

Axton
    Ik glimlachte door het veranderen van kleur en drukte even kort een kusje in haar hals. Ik liet het water om haar heen nog wat warmer worden.
    Hmm, ze vond het vast niet erg als ik haar een klein beetje zou gaan plagen.