• Het komt niet meer goed tussen Taylor Swift en Harry Styles. 'Het is honderd procent voorbij', vertelt een ingewijde aan Us Weekly. De countryzangeres en One Direction-zanger kregen vorige week knallende ruzie tijdens een vakantie op de Britse Maagdeneilanden omdat Harry 'iets zei dat hij beter niet had kunnen zeggen'.
    Wat dat ook precies was, Taylor pakte haar biezen en ze vloog naar de Verenigde Staten. Een dag later hield Harry het zelf eveneens voor gezien. Niet veel later kwam het bericht in de media dat het uit was tussen de twee.

    Intens
    Een andere bron verwacht ook niet dat Swift (23) en Styles (18) ooit nog samen zullen worden gespot. 'Deze breuk is absoluut definitief.' De insider voegt daaraan toe dat de blondine nogal 'intens' kan reageren. De romance tussen de jonge sterren zou in november zijn begonnen. Een paar weken later werden ze hand in hand gefotografeerd en tot voor kort leek er niks aan de hand. Het stel luidde samen het nieuwe jaar in en ging op skivakantie met Justin Bieber en Selena Gomez.

    Voor Swift is het de zoveelste teleurstelling in de liefde. Eerder liepen kortstondige relaties met Conor Kennedy, John Mayer, Jake Gyllenhaal, Taylor Lautner en Joe Jonas op de klippen.

    Bron: AD.nl


    Ik durf te wedden dat we over een paar weken heel veel liefdesliedjes krijgen van Taylor Swift en eventueel Harry Styles (die lijkt me ook een dramaqueen).

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 14:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eyes schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet is Taylor pas de tweede vriendin van Harry sinds hij in 1D zit. En ik vind twee vriendinnen in twee jaar niet echt veel.
    Zijn exen beginnen niet te tellen van sinds wanneer hij in 1D zit. Trouwens een break, komt vaak ook wel van twee kanten en wie zegt dat Harry niks verkeerds heeft gedaan, want blijkbaar moet ie iets gezegd hebben dat haar niet aanstond.
    Het is niet omdat het zo'n schat in de meeste fanfic's is, dat hij daarom ook zo in het echt is. Wij kennen noch Harry, noch Taylor, dus ik vind niet dat wij zulke conclusies zomaar kunnen trekken.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:35 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eyes schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet is Taylor pas de tweede vriendin van Harry sinds hij in 1D zit. En ik vind twee vriendinnen in twee jaar niet echt veel.


    Nou, ik ben geen fan en heb er wel wat meer voorbij zien komen ondertussen.


    Your make-up is terrible

    Amortentiae schreef:
    (...)Zijn exen beginnen niet te tellen van sinds wanneer hij in 1D zit. Trouwens een break, komt vaak ook wel van twee kanten en wie zegt dat Harry niks verkeerds heeft gedaan, want blijkbaar moet ie iets gezegd hebben dat haar niet aanstond.
    Het is niet omdat het zo'n schat in de meeste fanfic's is, dat hij daarom ook zo in het echt is. Wij kennen noch Harry, noch Taylor, dus ik vind niet dat wij zulke conclusies zomaar kunnen trekken.


    Voor zover ik weet tellen de meeste mensen de exen van Taylor sinds ze beroemd is dus dat heb ik ook gedaan. En misschien heeft ie voordat ie in 1D kwam ook weinig vriendinnen gehad, dat weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.

    En ik trek geen conclusie, ik zeg alleen maar dat Harry voor zover ik weet maar twee vriendinnen heeft gehad. En een daarvan is Taylor.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik ben geen fan en heb er wel wat meer voorbij zien komen ondertussen.


    Dankzij de media die hem bijna aan ieder meisje koppelt waarmee hij word gespot.


    Physics is awesome

    Waren die twee samen dan? Ach ja, niet dat het me boeit. Ik snap echt niet waar al die drama voor nodig is.
    Je bent trouwens wel een beetje tegenstrijdig bezig. Je opent dit topic vanwege dat plaatje, maar wordt helemaal gek als iemand zegt dat Taylor moet stoppen met zeikliedjes maken over haar liefdesleven?


    i put the fun in funeral

    Eyes schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet tellen de meeste mensen de exen van Taylor sinds ze beroemd is dus dat heb ik ook gedaan. En misschien heeft ie voordat ie in 1D kwam ook weinig vriendinnen gehad, dat weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.

    En ik trek geen conclusie, ik zeg alleen maar dat Harry voor zover ik weet maar twee vriendinnen heeft gehad. En een daarvan is Taylor.
    Ik bedoel het eerder algemeen. De meeste steken het allemaal op Taylor, terwijl we ze beiden niet persoonlijk kennen. Ik kan me niet inbeelden dat Taylor, de duivel is en Harry het engeltje. Een breuk en ruzie komt meestal van twee kanten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eyes schreef:
    (...)

    Dankzij de media die hem bijna aan ieder meisje koppelt waarmee hij word gespot.


    En je denkt dat dat bij Taylor niet zo is?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    En je denkt dat dat bij Taylor niet zo is?


    Inderdaad.

    @ Eyes Je filtert nu al het negatieve van Taylor. Harry zou niks gedaan hebben? Bullshit.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:48 ]


    26 - 02 - '16

    Amortentiae schreef:
    (...)Ik bedoel het eerder algemeen. De meeste steken het allemaal op Taylor, terwijl we ze beiden niet persoonlijk kennen. Ik kan me niet inbeelden dat Taylor, de duivel is en Harry het engeltje. Een breuk en ruzie komt meestal van twee kanten.


    Dat denk ik ook, ik bedoel het zal niet zomaar uit de lucht zijn komen vallen dus er zal wel wat gebeurt zijn. Maar heel eerlijk gezegd, (niet slecht bedoeld tegen over Taylor) had ik ook niet verwacht dat deze relatie lang zou duren.


    Physics is awesome

    Wat een verassing. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Assassin schreef:
    (...)

    Faal. Als die Harry niet zoveel vriendinnetjes gehad heeft. Ligt dan ook wel aan hem, maar dat kan niet, want hij is heilig.

    HARRY ditch the girls and switch to boys! Arrr.

    Aaand: Brace yourselves, self-proclaimed relationship therapists coming!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Pas hoorde ik nog dat Taylor weer vreemd was gegaan :/


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Vagebond schreef:
    Finally. Can't wait 'till the break up song!


    There is nothing more badass than being yourself

    Who cares D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Aurorea schreef:
    (...)

    En je denkt dat dat bij Taylor niet zo is?


    Jawel maar ik weet ook dat zij ook gewoon relaties heeft gehad. Iedereen mag zelf weten hoeveel relaties hij/zij heeft maar als je meerdere vriendjes hebt binnen een bepaalde tijd dan blijft dat vaak niet on opgemerkt.


    Physics is awesome