• Het komt niet meer goed tussen Taylor Swift en Harry Styles. 'Het is honderd procent voorbij', vertelt een ingewijde aan Us Weekly. De countryzangeres en One Direction-zanger kregen vorige week knallende ruzie tijdens een vakantie op de Britse Maagdeneilanden omdat Harry 'iets zei dat hij beter niet had kunnen zeggen'.
    Wat dat ook precies was, Taylor pakte haar biezen en ze vloog naar de Verenigde Staten. Een dag later hield Harry het zelf eveneens voor gezien. Niet veel later kwam het bericht in de media dat het uit was tussen de twee.

    Intens
    Een andere bron verwacht ook niet dat Swift (23) en Styles (18) ooit nog samen zullen worden gespot. 'Deze breuk is absoluut definitief.' De insider voegt daaraan toe dat de blondine nogal 'intens' kan reageren. De romance tussen de jonge sterren zou in november zijn begonnen. Een paar weken later werden ze hand in hand gefotografeerd en tot voor kort leek er niks aan de hand. Het stel luidde samen het nieuwe jaar in en ging op skivakantie met Justin Bieber en Selena Gomez.

    Voor Swift is het de zoveelste teleurstelling in de liefde. Eerder liepen kortstondige relaties met Conor Kennedy, John Mayer, Jake Gyllenhaal, Taylor Lautner en Joe Jonas op de klippen.

    Bron: AD.nl


    Ik durf te wedden dat we over een paar weken heel veel liefdesliedjes krijgen van Taylor Swift en eventueel Harry Styles (die lijkt me ook een dramaqueen).

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 14:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SUPRISE ! of ook niet


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    SecretDoor schreef:
    (...)
    Als je een paar keer een nummer schrijft over een breuk van een relatie, dan is dat oké.
    Het probleem bij haar is dat ze het elke keer doet. En ze heeft al aardig wat vriendjes gehad.


    Eerlijk gezegt boeit het me niet over wie de nummers gaan, want ze zijn goed. Vind ik.


    Miep

    Bernini schreef:
    Ik moest best wel hard lachen toen ik zag wie dit topic maakte. Had niet gedacht dat jíj diegene zou zien die er mee zou komen
    OT. Was te verwachten.

    Ghehehe, dat snap ik. En ik opende hem ook alleen maar zodat ik dat 9gag plaatje kon dumpen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SecretDoor schreef:
    (...)
    Als je een paar keer een nummer schrijft over een breuk van een relatie, dan is dat oké.
    Het probleem bij haar is dat ze het elke keer doet. En ze heeft al aardig wat vriendjes gehad.

    Ik zie daar het probleem niet van in als mensen de nummers goed vinden. Niet daar ik er een van ben, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ghehehe, dat snap ik. En ik opende hem ook alleen maar zodat ik dat 9gag plaatje kon dumpen :Y)



    HAHAHAHAHAHAHAHA. Hij is wel echt goed (:


    Miep

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik ken haar liedjes niet, dus geen idee. Als ze dat doet is dat wel laag ja. Natuurlijk mag je klagen over die persoon, maar afkraken gaat iets te ver. Maar daarbij ligt het er ook nog aan wat jij afkraken vind xd



    True. Ik luister het ook niet echt hoor.


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    Oke, Taylor wil het van zich afschrijven. Kan ik begrijpen, maar om diegene dan volop af te kraken is gewoon gemeen.


    Zover ik weet heeft ze niemand écht afgekraakt, alleen Joe Jonas misschien, maar dat kan ik wel snappen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    Zover ik weet heeft ze niemand écht afgekraakt, alleen Joe Jonas misschien, maar dat kan ik wel snappen.

    Nou, dan zie ik niet waarom het slecht zou zijn om liedjes te maken over je ex-vriendjes :3

    Bernini schreef:
    (...)


    HAHAHAHAHAHAHAHA. Hij is wel echt goed (:

    Zo grappig ben ik nou ook weer neit :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SecretDoor schreef:
    (...)
    Als je een paar keer een nummer schrijft over een breuk van een relatie, dan is dat oké.
    Het probleem bij haar is dat ze het elke keer doet. En ze heeft al aardig wat vriendjes gehad.


    Het valt best wel mee hoeveel "echte vriendjes" ze heeft gehad, het lijkt alleen alsof het er hondermiljoen zijn omdat celebs gelijk als een stel gezien worden als ze een paar keer op date geweest zijn, dat hoeft nog niet gelijk te betekenen dat al die relaties serieus waren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Da's snel.


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.

    Btw, nu lijkt het alsof ze alléén maar liedjes schrijft over "hoe slecht haar ex-en zijn", terwijl ze ook genoeg liedjes heeft die over "verliefd zijn" gaan, en liedjes die niet veel met liefde te maken hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Laat de break-up-songs maar weer komen. :W

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:16 ]


    You are beautiful, you are love.

    Finnick schreef:
    Hoeveel gebroken relaties heeft die nu al wel niet gehad? Het moet toch echt aan haar liggen.


    Faal. Als die Harry niet zoveel vriendinnetjes gehad heeft. Ligt dan ook wel aan hem, maar dat kan niet, want hij is heilig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Faal. Als die Harry niet zoveel vriendinnetjes gehad heeft. Ligt dan ook wel aan hem, maar dat kan niet, want hij is heilig.


    Voor zover ik weet is Taylor pas de tweede vriendin van Harry sinds hij in 1D zit. En ik vind twee vriendinnen in twee jaar niet echt veel.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Faal. Als die Harry niet zoveel vriendinnetjes gehad heeft. Ligt dan ook wel aan hem, maar dat kan niet, want hij is heilig.


    Ja, alsof ik me voor hem zou boeien alleen omdat ik dat zeg. Ook niet dus. Dan hoef je niet meteen aan te nemen dat ik hem wel interessant of heilig of wat dan ook vind. Het klinkt alsof je denk dat mensen het alleen kunnen zien als je 'fan' bent van de ander/voor de ander bent.

    Ik vind het gewoon maar allemaal apart. Hoe mensen zo verliefd kunnen doen en dan 'boempaf' is het weer over. Het aan haar liggen kan op allerlei manieren zijn, dat hoeft niet aan haar karakter te liggen, maar ook misschien omdat ze gewoon niet de juiste types uitzoekt. En daar zou ze dan misschien beter even rustig over kunnen nadenken, in plaats van constant maar heel snel achter elkaar te daten.

    Maargoed, het is ook niet mijn leven, het is het hare. Maar ik kan er gewoon niet zo goed bij, zo van de een naar de ander steeds, ook allemaal vrij snel.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle