• Het komt niet meer goed tussen Taylor Swift en Harry Styles. 'Het is honderd procent voorbij', vertelt een ingewijde aan Us Weekly. De countryzangeres en One Direction-zanger kregen vorige week knallende ruzie tijdens een vakantie op de Britse Maagdeneilanden omdat Harry 'iets zei dat hij beter niet had kunnen zeggen'.
    Wat dat ook precies was, Taylor pakte haar biezen en ze vloog naar de Verenigde Staten. Een dag later hield Harry het zelf eveneens voor gezien. Niet veel later kwam het bericht in de media dat het uit was tussen de twee.

    Intens
    Een andere bron verwacht ook niet dat Swift (23) en Styles (18) ooit nog samen zullen worden gespot. 'Deze breuk is absoluut definitief.' De insider voegt daaraan toe dat de blondine nogal 'intens' kan reageren. De romance tussen de jonge sterren zou in november zijn begonnen. Een paar weken later werden ze hand in hand gefotografeerd en tot voor kort leek er niks aan de hand. Het stel luidde samen het nieuwe jaar in en ging op skivakantie met Justin Bieber en Selena Gomez.

    Voor Swift is het de zoveelste teleurstelling in de liefde. Eerder liepen kortstondige relaties met Conor Kennedy, John Mayer, Jake Gyllenhaal, Taylor Lautner en Joe Jonas op de klippen.

    Bron: AD.nl


    Ik durf te wedden dat we over een paar weken heel veel liefdesliedjes krijgen van Taylor Swift en eventueel Harry Styles (die lijkt me ook een dramaqueen).

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 14:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha had niet verwacht dat het wat zou worden tussen die 2.
    En taylor geeft altijd de schuld aan haar exvriendjes maar als zij zo perfect was zouden ze haar niet laten gaan.
    Hoop echt dat ze geen nummmer over Harry gaat schrijven want dat is gewoon triest.


    .

    goed zo, ik vind het goe da ze uit elkaar zijn, Taylor kan zingen en heeft mooie liedjes maar ze is een dramaqueen :X


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Eindelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hij is ook wel een beetje jong voor haar hoor, net zoals Taylor Lautner.


    Life is hard and then we die

    Wat onverwachts.... NOT.... Ben benieuwd naar Taylors liedjes.... Hahaha, ik denk nite dat 1D meegaat in de liefdesliedjes van Harry (: Hahaha, maar we zullen zien (: Anyway, het was te voorspellen (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    daanlover15 schreef:
    Haha had niet verwacht dat het wat zou worden tussen die 2.
    En taylor geeft altijd de schuld aan haar exvriendjes maar als zij zo perfect was zouden ze haar niet laten gaan.
    Hoop echt dat ze geen nummmer over Harry gaat schrijven want dat is gewoon triest.

    Waarom is het triest om over je eigen leven muziek te schrijven? Nu noem je duizenden artiesten triest. Dat wat je zegt slaat nergens op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DeGeneres schreef:
    Eindelijk.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    DeGeneres schreef:
    Eindelijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    daanlover15 schreef:
    Haha had niet verwacht dat het wat zou worden tussen die 2.
    En taylor geeft altijd de schuld aan haar exvriendjes maar als zij zo perfect was zouden ze haar niet laten gaan.
    Hoop echt dat ze geen nummer over Harry gaat schrijven want dat is gewoon triest.


    Ze geeft niet altijd de schuld aan haar ex-vriendjes. Het nummer Back to December is als verontschuldiging voor Taylor Lautner.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oromis schreef:
    (...)
    Waarom is het triest om over je eigen leven muziek te schrijven? Nu noem je duizenden artiesten triest. Dat wat je zegt slaat nergens op.


    Sorry maar als je iedere keer nadat een relatie is stuk gelopen is, blijkbaar een liedje gaat schrijven dan zegt dat wel wat over je.

    En Harry is geen dramaqueen.


    Physics is awesome

    Oromis schreef:
    (...)
    Waarom is het triest om over je eigen leven muziek te schrijven? Nu noem je duizenden artiesten triest. Dat wat je zegt slaat nergens op.


    Nee, Taylor moet gewoon niet zeuren en om elke ex een nieuw nummer schrijven. Ik denk dat zij dit ook bedoelde.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hoeveel gebroken relaties heeft die nu al wel niet gehad? Het moet toch echt aan haar liggen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Hoeveel gebroken relaties heeft die nu al wel niet gehad? Het moet toch echt aan haar liggen.
    Misschien wordt ze wel verliefd op de verkeerde jongens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xDesire schreef:
    (...)

    Nee, Taylor moet gewoon niet zeuren en om elke ex een nieuw nummer schrijven. Ik denk dat zij dit ook bedoelde.

    Tja, als zij dat leuk vind moet ze dat lekker doen. Alsof zeuren erover helpt xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amortentiae schreef:
    (...)Misschien wordt ze wel verliefd op de verkeerde jongens.


    Inderdaad. En ik zou het ook niet pikken als mijn vriend zou flirten met zijn fans.


    26 - 02 - '16