• April Mayer (16 jaar) heeft de laatste tijd geen zin meer in het leven. Ondanks dat ze weet dat haar vriendje van haar houdt en zij van hem. Ze besluit zelfmoord te plegen. Echter lukt het haar niet om het licht in te lopen en blijft ze als geest op de aarde rond dwalen. Ze probeert te bedenken hoe ze zou kunnen oversteken naar het licht. Maar het feit dat ze zich niks meer herrinert van haar Aardse leven, helpt niet bepaald. Langzaam begint ze haar geheugen terug te krijgen. Ze herinnert al haar geweldige moment met haar vriendje. Het wordt steeds moeilijk om afscheid te nemen van de Aarde en het licht in te lopen.
    Erotic memories

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 15:44 ]


    Forever.

    ik snap de titel totaal niet bij de omschrijving die je hebt gegeven :x

    Remington schreef:
    ik snap de titel totaal niet bij de omschrijving die je hebt gegeven :x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Remington schreef:
    ik snap de titel totaal niet bij de omschrijving die je hebt gegeven :x

    Ik dacht hetzelfde inderdaad :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Remington schreef:
    ik snap de titel totaal niet bij de omschrijving die je hebt gegeven :x


    Haha, dat had ik wel verwacht (: Ze begint dingen van haar leven te herinneren en dus ook te "Erotic" momenten met haar en haar vriend. Ze kan hem niet missen en daarom wordt het moeilijk om verder uit tezoeken hoe ze naar het licht kan gaan.


    Forever.

    Hihi het klinkt leuk!


    Here is the place where I love you <3

    EndofRainbow schreef:
    Hihi het klinkt leuk!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lol, ik begreep het wel meteen. Hij is alleen niet beschikbaar?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.