• Het komt niet meer goed tussen Taylor Swift en Harry Styles. 'Het is honderd procent voorbij', vertelt een ingewijde aan Us Weekly. De countryzangeres en One Direction-zanger kregen vorige week knallende ruzie tijdens een vakantie op de Britse Maagdeneilanden omdat Harry 'iets zei dat hij beter niet had kunnen zeggen'.
    Wat dat ook precies was, Taylor pakte haar biezen en ze vloog naar de Verenigde Staten. Een dag later hield Harry het zelf eveneens voor gezien. Niet veel later kwam het bericht in de media dat het uit was tussen de twee.

    Intens
    Een andere bron verwacht ook niet dat Swift (23) en Styles (18) ooit nog samen zullen worden gespot. 'Deze breuk is absoluut definitief.' De insider voegt daaraan toe dat de blondine nogal 'intens' kan reageren. De romance tussen de jonge sterren zou in november zijn begonnen. Een paar weken later werden ze hand in hand gefotografeerd en tot voor kort leek er niks aan de hand. Het stel luidde samen het nieuwe jaar in en ging op skivakantie met Justin Bieber en Selena Gomez.

    Voor Swift is het de zoveelste teleurstelling in de liefde. Eerder liepen kortstondige relaties met Conor Kennedy, John Mayer, Jake Gyllenhaal, Taylor Lautner en Joe Jonas op de klippen.

    Bron: AD.nl


    Ik durf te wedden dat we over een paar weken heel veel liefdesliedjes krijgen van Taylor Swift en eventueel Harry Styles (die lijkt me ook een dramaqueen).

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 14:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Tja, als zij dat leuk vind moet ze dat lekker doen. Alsof zeuren erover helpt xd


    Dan moet ze maar naar therapie ofzo


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iedereen gaat met zijn/haar eigen manier met dit soort dingen om, als Taylor het "verwerkt" door het schrijven van liedjes then so be it.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    Iedereen gaat met zijn/haar eigen manieren met dit soort dingen om, als Taylor het "verwerkt" door het schrijven liedjes then so be it.

    _O_


    26 - 02 - '16

    Nou kan ze weer allemaal mooie liedjes gaan schrijven. Ik verheug me er nu al op (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    xDesire schreef:
    (...)

    Dan moet ze maar naar therapie ofzo

    Dafuck is wrong with you? Je hoeft meteen naar therapie omdat je het fijn / leuk vind om liedjes over je leven te schrijven. En zoals Aurorea al zei, als dat je manier is om iets te verwerken is daar helemaal niks mis mee. Mensen gooien te graag met het woord therapie. Als ik me niet lekker voel en het uitschrijf hoef ik toch ook niet meteen naar therapie. Pffft, denk logisch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Madonna schreef:
    Nou kan ze weer allemaal mooie liedjes gaan schrijven. Ik verheug me er nu al op (:


    Die laatste vond ik ook wel goed, hij bleef alleen zo lang in mijn hoofd zitten.


    Physics is awesome

    Die baby zal er dan wel niet meer komen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oke, Taylor wil het van zich afschrijven. Kan ik begrijpen, maar om diegene dan vollop af te kraken is gewoon gemeen.


    Pretty is just a pretty word.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dafuck is wrong with you? Je hoeft meteen naar therapie omdat je het fijn / leuk vind om liedjes over je leven te schrijven. En zoals Aurorea al zei, als dat je manier is om iets te verwerken is daar helemaal niks mis mee. Mensen gooien te graag met het woord therapie. Als ik me niet lekker voel en het uitschrijf hoef ik toch ook niet meteen naar therapie. Pffft, denk logisch.


    Jemig, chill man, het was maar sarcasme. En ik zit zelf al 2 jaar in therapie dus ik weet zelf ook wel hoe het is -_-
    En je zet zelf bij je topic neer dat ze waarschijnlijk een nummer gaat schrijven en dat ze een dramaqueen is?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vagebond schreef:
    Oke, Taylor wil het van zich afschrijven. Kan ik begrijpen, maar om diegene dan vollop af te kraken is gewoon gemeen.

    Ik ken haar liedjes niet, dus geen idee. Als ze dat doet is dat wel laag ja. Natuurlijk mag je klagen over die persoon, maar afkraken gaat iets te ver. Maar daarbij ligt het er ook nog aan wat jij afkraken vind xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xDesire schreef:
    (...)

    Jemig, chill man, het was maar sarcasme. En ik zit zelf al 2 jaar in therapie dus ik weet zelf ook wel hoe het is -_-
    En je zet zelf bij je topic neer dat ze waarschijnlijk een nummer gaat schrijven en dat ze een dramaqueen is?

    Ja zo kwam het ook echt over :Y)
    En ik zei dat zei liedjes zou schrijven en dat ik het van Harry zou verwachten, omdat mij dat een dramaqueen lijkt. Taylor Swift schrijft toch altijd liedjes na een break up dus dat is normaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vagebond schreef:
    Oke, Taylor wil het van zich afschrijven. Kan ik begrijpen, maar om diegene dan vollop af te kraken is gewoon gemeen.

    Als je een paar keer een nummer schrijft over een breuk van een relatie, dan is dat oké.
    Het probleem bij haar is dat ze het elke keer doet. En ze heeft al aardig wat vriendjes gehad.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik moest best wel hard lachen toen ik zag wie dit topic maakte. Had niet gedacht dat jíj diegene zou zien die er mee zou komen
    OT. Was te verwachten.


    Miep

    Oromis schreef:
    (...)
    Ja zo kwam het ook echt over :Y)
    En ik zei dat zei liedjes zou schrijven en dat ik het van Harry zou verwachten, omdat mij dat een dramaqueen lijkt. Taylor Swift schrijft toch altijd liedjes na een break up dus dat is normaal.


    Ja, dat komt omdat je mijn lichaamstaal niet ziet haha.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."