• Het komt niet meer goed tussen Taylor Swift en Harry Styles. 'Het is honderd procent voorbij', vertelt een ingewijde aan Us Weekly. De countryzangeres en One Direction-zanger kregen vorige week knallende ruzie tijdens een vakantie op de Britse Maagdeneilanden omdat Harry 'iets zei dat hij beter niet had kunnen zeggen'.
    Wat dat ook precies was, Taylor pakte haar biezen en ze vloog naar de Verenigde Staten. Een dag later hield Harry het zelf eveneens voor gezien. Niet veel later kwam het bericht in de media dat het uit was tussen de twee.

    Intens
    Een andere bron verwacht ook niet dat Swift (23) en Styles (18) ooit nog samen zullen worden gespot. 'Deze breuk is absoluut definitief.' De insider voegt daaraan toe dat de blondine nogal 'intens' kan reageren. De romance tussen de jonge sterren zou in november zijn begonnen. Een paar weken later werden ze hand in hand gefotografeerd en tot voor kort leek er niks aan de hand. Het stel luidde samen het nieuwe jaar in en ging op skivakantie met Justin Bieber en Selena Gomez.

    Voor Swift is het de zoveelste teleurstelling in de liefde. Eerder liepen kortstondige relaties met Conor Kennedy, John Mayer, Jake Gyllenhaal, Taylor Lautner en Joe Jonas op de klippen.

    Bron: AD.nl


    Ik durf te wedden dat we over een paar weken heel veel liefdesliedjes krijgen van Taylor Swift en eventueel Harry Styles (die lijkt me ook een dramaqueen).

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 14:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    None but ourselves can free our minds.

    Hahahahahaha :'D


    26 - 02 - '16

    Oud nieuws. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had het eergisteren in het AD zien staan :'D
    En tja, hopelijk vallen die liedjes mee :Y)


    •*• Lululu •*•

    Het was al wel te verwachten dat ze het niet lang met elkaar uit zouden houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat bespaard ons weer enkele onbeschofte fans, want wat ik hier soms las over die twee vond ik toch niet meer normaal.
    Ik hou mijn hart al vast voor komende nieuwe songteksten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    230710 schreef:
    Oud nieuws. :Y)

    Niet iedereen vind celebs interessant genoeg om elke dag over ze te lezen. Het is dat ik het zag op 9Gag, anders had ik het niet geweten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amortentiae schreef:
    Dat bespaard ons weer enkele onbeschofte fans, want wat ik hier soms las over die twee vond ik toch niet meer normaal.
    Ik hou mijn hart al vast voor komende nieuwe songteksten.

    Ach, sinds wanneer schelden fans van verschillende artiesten elkaar niet uit?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ach, sinds wanneer schelden fans van verschillende artiesten elkaar niet uit?
    Daar niet van, maar onlangs heb ik hier weer het een en ander tegengekomen waar iemand zei dat Taylor een hoer is enzo. Ze doen me beiden niet echt veel, maar zoiets vind ik er toch lichtjes over gaan.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 15:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oromis schreef:
    (...)
    Niet iedereen vind celebs interessant genoeg om elke dag over ze te lezen. Het is dat ik het zag op 9Gag, anders had ik het niet geweten.


    Het was niet slecht bedoeld hoor. Had alleen al sneller een topic verwacht en dan van een fan of zo. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Finally. Can't wait 'till the break up song!


    Pretty is just a pretty word.

    En toen bleek het nieuwe nummer van Taylor 'Things you shouldn't have said' te heten 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Amortentiae schreef:
    (...)Daar niet van, maar onlangs heb ik hier weer het een en ander tegengekomen waar iemand zei dat Taylor een hoer is enzo. Ze doen me beiden niet echt veel, maar zoiets vind ik er toch lichtjes over gaan.

    Lol whut? Maar goed, dat zijn fans. Zover ik weet heeft Taylor altijd maar 1 vriendje tegelijk gehad. Dus een hoer kan ze niet eens zijn, ze heeft gewoon pech in het liefdesleven :Y)

    230710 schreef:
    (...)

    Het was niet slecht bedoeld hoor. Had alleen al sneller een topic verwacht en dan van een fan of zo. (:

    Aah okay, ik snap het.

    Yoda schreef:
    En toen bleek het nieuwe nummer van Taylor 'Things you shouldn't have said' te heten 8D

    Hahahaha omg! Yoda xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Here we go agian


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LOLOLOLOL. Sorry hoor, maar Taylor Swift lijkt me echt een dramaqueen. Vindt dit alleen maar grappig. Iedereen blaast het altijd zó op, terwijl ze maar zo kort bij elkaar waren x'd


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."