Oké, ik ga geloof ik iets heel anders zeggen dan de meesten hier, maar ik denk dat dit het beste is (':
Gewoon beginnen met hoi zeggen, voeg hem NIET meteen toe op facebook, want er zijn veel mensen die dan meteen afhaken. Ik bedoel, hallo, het gaat hier wel om het feit dat je die jongen wil leren kennen en je kunt zeggen wat je wilt, maar dat gaat echt niet via facebook, 'iemand leren kennen'. Dat doe je toch echt face to face. - denk/vind ik. Maar dus, ik denk gewoon beginnen met een simpele 'hallo', dan is het niet awkward, geforceerd, of iets dergelijks en als je dat nu een paar keer hebt gedaan en je krijgt ook een positieve reactie van hem terug, ga dan inderdaad eens een keer bij hem in de buurt zitten en begin toevallig een gesprek met hem, dan heeft hij je - als het goed is - al wel een aantal keren gezien en zal hij het waarschijnlijk niet heel vreemd vinden als je ineens tegen hem begint te praten.
Maar sowieso, zou ik het niet via facebook proberen, ik vind dat - maar dat hoef jij natuurlijk niet te vinden - toch te onpersoonlijk.
Good luck!
[ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 23:33 ]
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)