• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Gewoon van club veranderen. Als hun jou lullig behandelen wat maakt jou het dan nog uit dat het lullig voor hun is als jij van club veranderd?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is er niet een mogelijkheid om naar een andere club te gaan anders? Verder zou ik het ook niet weten maar het is wel erg rottig dat het contact niet zo goed is. Sterkte!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Is er niet een mogelijkheid om naar een andere club te gaan anders? Verder zou ik het ook niet weten maar het is wel erg rottig dat het contact niet zo goed is. Sterkte!


    26 - 02 - '16

    Dit is zo vreselijk herkenbaar, ik heb namelijk exact hetzelfde maar dan op school. Mijn advies: blijf gewoon lekker voetballen en laat die meiden lullen, vaar je eigen koers en dan lopen ze straks als hondjes achter je aan. Over dat praten over ander mensen: geloof me 80% is bullshit, je wil niet eens weten wie/wat het allemaal is.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sterkte though.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ah ik snap je gevoel helemaal! Ik had dezelfde situatie, maar dan met hockey waar ik de keeper ben. Ik ben uiteindelijk van club geswitched en dat heeft voor mij echt goed uitgepakt want ik heb er weer plezier in :) Heel veel succes!

    Ik zou inderdaad overwegen om van club te switchen, vooral als je zoveel van voetbal houdt. Trek je niet te veel van die meiden aan.
    Ik kende dezelfde situatie, ook bij voetbal, en ik ben toen gestopt, maar ik kan me voorstellen dat jij wel heel graag wil blijven voetballen.
    Succes!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik zou inderdaad overwegen om van club te switchen, vooral als je zoveel van voetbal houdt. Trek je niet te veel van die meiden aan.
    Ik kende dezelfde situatie, ook bij voetbal bij mijn oude hockeyteam, en ik ben toen gestopt, maar ik kan me voorstellen dat jij wel heel graag wil blijven voetballen.
    Succes!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."