• Zo, ik en een vriendin vroegen ons dat af
    (cat) We zijn helemaal geen fans, maar wij denken persoonlijk dat zijn platenmaatschappij hem zou dumpen.
    Dit is niet persoonlijk bedoeld :3
    [url]http://www.quizlet.nl/polls/6324/zou-justin--bieber-nog-zo-veel-succes-hebben-als-h/?mode=uitslag&message=280
    [/url]
    Hij heeft toch nog geen baard in de keel?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hij zal dan vast nog wel succes hebben hoor. Misschien lassen ze een pauze in ofzo zodat zijn stem zich kan ontwikkelen.

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 17:01 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat vraag ik me nou ook af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij is 16, ik denk niet dat zijn stem dan nog extreem veel zal veranderen. En dan nog, misschien is zijn stem dan wel béter.


    Cowards die many times before their deaths.

    Phineas schreef:
    Hij zal dan vast nog wel succes hebben hoor. Misschien lassen ze een pauze in ofzo zodat zijn stem zich kan ontwikkelen.

    Hmmm, ik hoop dan voor hem dat zijn platenmaatschappij zo ver denkt als jou ;D Want als zijn stem aan het ontwikkelen zou zijn en hij nog verder doet schiet ie mss soms omhoog :3

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 17:09 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Epicurean schreef:
    Hij is 16, ik denk niet dat zijn stem dan nog extreem veel zal veranderen. En dan nog, misschien is zijn stem dan wel béter.

    Maar hij heeft toch nog geen baard in de keel?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hutcherson schreef:
    (...)
    Hmmm, ik hoop dan voor hem dat zijn platenmaatschappij zo ver denkt als jou ;D Want als zijn stem aan het ontwikkelen zou zijn en hij nog verder doet schiet ie mss soms omhoog :3

    Haha inderdaad. Maar misschien klinkt dat wel heel coel (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Tuurlijk. Je talent verdwijnt niet zomaar als je de baard in de keel krijgt. Die hij trouwens al een klein beetje heeft. Maar dat merk je niet echt. Maar ik denk dat hij dan nog net zoveel succes heeft hoor. En hij is 16 dus veel zal zijn stem wel niet veranderen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hutcherson schreef:
    (...)
    Maar hij heeft toch nog geen baard in de keel?


    Hij heeft dat niet nee, maar niet alle jongens krijgen een baard in de keel denk ik ;x Achja, het kan ook gewoon zijn dat hij vanzelf overwaaid hoor of dat er gewoon iemand anders komt die hem meteen vervangt.

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 17:13 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    I don't care. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zou kunnen,
    maar hij is al 16, en dan heeft een normale jongen al een beetje baard...?
    En anders moet hij nu veel geld verdienen, dan is ie straks nog steeds rijk :p

    Phineas schreef:
    (...)
    Haha inderdaad. Maar misschien klinkt dat wel heel coel (krul)

    Lol, ik wil dat dan wel horen :3


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Een betere vraag is of dat hij nog succes gaat hebben als hij zijn babyface weg is. Ik denk van niet. _O_

    Begrijp me niet verkeerd, maar ik hou gewoon niet zo van zijn muziek

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 17:31 ]


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    Een betere vraag is of dat hij nog succes gaat hebben als hij zijn babyface weg is. Ik denk van niet. _O_

    Begrijp me niet verkeerd, maar ik hou gewoon niet zo van zijn muziek

    Dat betwijfel ik ook

    - Lol, ik quote bijna iedereen x'D -


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Eigenlijk boeit het me niet :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgns mij heeft hij dat nog niet. Maar als ie et krijgt, zal ik eens kijken hoeveel mensen hem dan nog goed vinden [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.