• Ja dat dus. Een of andere nieuwe trend van de -gestoorde- fans die zichzelf gaan snijden in de hoop dat Justin zo stopt met te blowen. Verschrikkelijk gewoon, dat die meisjes zo hypocriet zijn om te denken dat Justin werkelijk gaat stoppen, kom op man.
    Maar ach ja, hun ouders zullen vast heel trots zijn :').

    Toen ik die trend eens doorbladerde op Twitter merkte ik ook dat er heel veel Nederlandse meisjes tussen zaten, ik hoop echt dat er zo geen gestoorde freaks hier op Q zitten die zichzelf even gaan verminken.
    Er is niets mis met 'fan' zijn van iemand maar dit gaat er toch echt wel over..

    Any thoughts?

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 jan 2013 - 20:52 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Deze shit slaat echt helemaal nergens op. Jesus christ, idioten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Deze shit slaat echt helemaal nergens op. Jesus christ, idioten.

    Amen, sistaaáh. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:


    Oh, my, god. -gaat helemaal plat- Geweldig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Oh, my, god. -gaat helemaal plat- Geweldig!
    Ik weet het, ik ben echt hillarisch *O*
    jk, jk, jk, jk
    Ik ging ook plat om dat plaatje, serieus. Die bedenker is echt mn held *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)Ik weet het, ik ben echt hillarisch *O*
    jk, jk, jk, jk
    Ik ging ook plat om dat plaatje, serieus. Die bedenker is echt mn held *O*

    Hahaha, ja. Ik ga die op mijn twitter dumpen.
    EDIT: Done.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik begreep eerst niet eens wat er aan de hand was, maar nu ik het allemaal heb gelezen en dat het allemaal een hoax is, vind ik het gewoon zielig. Van de bedenker van die hoax en van die meisjes die zichzelf gesneden hebben, als dat al waar was. Het kan levensgevaarlijk zijn, als iemand zich net verkeerd snijdt.

    En verder vind ik het laf van Bieber dat hij nog niets heeft laten weten. Ik begrijp best dat hij zich kapot schaamt vanwege sommige (met de nadruk op sommige, om niet honderden beliebers in mn nek te krijgen) van zijn fans.


    Destroy what destroys you.

    Ik vond deze op Twitter:


    + Er staan echt hele rare dingen op twitter. Sommige mensen die grappjes maken zoals hierboven maar ook mensen die het echt doen. En niet alleen op hun arm D: *Eyes are burning*

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:47 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maar ik las vandaag ook dat sommige accounts waar dat soort foto's verschijnen misschien nep zijn. En die foto's die op die site te zien waren, zijn ook wel heftig maar ik zag ook duidelijk littekens dus dat betekent dat die meisjes zich al eerder hebben gesneden.

    Ik vind het over dreven, ik bedoel dat je het niet fijn vind dat je idool misschien wiet rookt maar om dan in je zelf te gaan snijden vind ik dan wel erg ver gaan.


    Physics is awesome

    Ik denk dat dit het snelste over zou zijn, als niet iedereen er zoveel aandacht aan zou geven.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zielig, dat is het enige.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het gewoon echt zielig voor die meisjes die zich hebben gesneden. Ja, het is dom, maar dat neemt niet weg hoe erg het is dat ze nu met littekens rond moeten lopen.


    Pretty is just a pretty word.

    Heathrow schreef:

    Deze is wel ironisch :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb alle respect voor Justin en voor Beliebers, maar dit is echt ziek.
    Ik bedoel, wat gaat dit nou uitmaken? Laat die jongen toch doen.
    Zijn fans mogen dan misschien wel veel voor hem betekenen, maar dit gaat echt niets helpen ofzo.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.