• Ja dat dus. Een of andere nieuwe trend van de -gestoorde- fans die zichzelf gaan snijden in de hoop dat Justin zo stopt met te blowen. Verschrikkelijk gewoon, dat die meisjes zo hypocriet zijn om te denken dat Justin werkelijk gaat stoppen, kom op man.
    Maar ach ja, hun ouders zullen vast heel trots zijn :').

    Toen ik die trend eens doorbladerde op Twitter merkte ik ook dat er heel veel Nederlandse meisjes tussen zaten, ik hoop echt dat er zo geen gestoorde freaks hier op Q zitten die zichzelf even gaan verminken.
    Er is niets mis met 'fan' zijn van iemand maar dit gaat er toch echt wel over..

    Any thoughts?

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 jan 2013 - 20:52 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    tja, ben zelf ook een Belieber, en t is überhaupt nog niet eens zeker of hij wel geblowd heeft, en als ie dat doet: Het is zijn leven maar het is ook zonde voor m..
    Maar idd dat snijden ging gewoon ietsjes TE ver..


    As long as you love me, We could be starving, We could be homeless or We could be broke.

    Gosh. En ze denken dat het helpt? Alsof Justin zich dan niet rot voelt. Het kan nep zijn, maar ach. Dan ben je geen fan, maar een debiel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Compulsion schreef:
    B-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k.
    Ik vind dat 1: geen fans van Justin meer pshycho's... en 2: Justin moet zelf weten wat hij moet doen, toch?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Read. http://www.justinbieber.nl/nieuws/robin-verrecas-ik-sta-niet-op-de-wiet-fotos/


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    SeCuteRauhl schreef:
    Read. http://www.justinbieber.nl/nieuws/robin-verrecas-ik-sta-niet-op-de-wiet-fotos/


    Haha, dat faalt heel erg:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pellegrino schreef:
    B-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k.
    Ik vind dat 1: geen fans van Justin meer pshycho's... en 2: Justin moet zelf weten wat hij moet doen, toch?


    •*• Lululu •*•