• Weet iemand hoe het moet? Want als u natuurlijke haarkleur bruin is,en je naar zwart gaat en dan naar blond. Is u haar natuurlijk helemaal kapot. En nu ik blond ben kleurde ik het normaal om de 2 weken om elke keer lichter en lichter te gaan,en voor de uitgroei. Maar daardoor is mijn haar nog kapotter gegaan,en is het nu echt neig kapot. En normaal zou ik het morgen weer willen kleuren,maar dat ben ik toch niet van plan [ik ga er nu wat langer mee wachten]. Maar weet er iemand nu hoe je u haar toch lichter kunt maken? Zonder kleurshampoo?

    Citroensap en dan in de zon, heb ik ergens gehoord ._.
    Maar, verder weet ik niks x.x

    Ik weet het niet. -kijkt haar haar-
    Damn, het mijne is ook serieus kapot. Vooral vanonderen. Oo


    You'll never dream alone. <3

    Wassen met Camille thee?

    Met nat haar in de zon, zilvershampoo, wel 10 minuten laten inwerken anders heeft het minder effect.


    Your make-up is terrible

    Breakfast schreef:
    Ik weet het niet. -kijkt haar haar-
    Damn, het mijne is ook serieus kapot. Vooral vanonderen. Oo

    Join the club :'). Als ik mijn haar kam als het juist gewassen is vallen de haren er gewoon mee uit,omdat het zo hard kapot is zo meteen ben ik nog kaal :').

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Join the club :'). Als ik mijn haar kam als het juist gewassen is vallen de haren er gewoon mee uit,omdat het zo hard kapot is zo meteen ben ik nog kaal :').



    Hehe, dat heb ik ook heel erg x'D Vooral na de laatste keer bleken.


    Your make-up is terrible

    Mijn moeder verfde haar haar altijd en haar haar is nooit kaopt gegaan.Meschoen moet je voor de volgende keer ander kleuring gebruiken en shampoo/cremespoeling voor gekleurt haar.
    Je haar word meestal vanzelf lichter door de zon,maar dat is dan wel bij je natuurlijke kleur,verder zou ik het niet weten.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    xDREIST schreef:
    Citroensap en dan in de zon, heb ik ergens gehoord ._.
    Maar, verder weet ik niks x.x


    Juist nii want da'sslecht voor je haar dan zoals ze dat noemen kan je haar verbrand zijn enzo en soms met chloor wordt het groen


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Assassin schreef:
    (...)


    Hehe, dat heb ik ook heel erg x'D Vooral na de laatste keer bleken.

    Dat is echt hatelijk :').

    citroensap is slecht voor je haar, maar camille werkt wel een beetje ;)
    das tenminste geen chemisch gedinges..


    HAHAHA! That's not funny.

    Er is zo'n nieuwe shampoo die je haar vanzelves blonder maakt, die staat bij ons in de kast. x]
    Maar weet niet of dat ook is bij geverfd blond.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    xDREIST schreef:
    Citroensap en dan in de zon, heb ik ergens gehoord ._.
    Maar, verder weet ik niks x.x

    Dat is slecht en ik denk dat je zelf moet oppassen voor verkleuring door het zuur?
    Ik zou eerst eens naar de kapper gaan om het te laten knippen, waardoor het weer wat gezonder wordt en daar misschien eens wat tips vragen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat is slecht en ik denk dat je zelf moet oppassen voor verkleuring door het zuur?
    Ik zou eerst eens naar de kapper gaan om het te laten knippen, waardoor het weer wat gezonder wordt en daar misschien eens wat tips vragen?

    Hahah. Ik heb het een paar weken geleden laten knippen ^^.

    Nat maken en in de zon zitten. Citroensap werkt of zout in de water...
    Olijvenolie door de avond in je haar laten in werken en de volgende dag uitwassen helpt ook. ^^

    Zilvershampoo, lees wel goed de gebruikswijze anders is je haar paars ;D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.