• Ja dat dus. Een of andere nieuwe trend van de -gestoorde- fans die zichzelf gaan snijden in de hoop dat Justin zo stopt met te blowen. Verschrikkelijk gewoon, dat die meisjes zo hypocriet zijn om te denken dat Justin werkelijk gaat stoppen, kom op man.
    Maar ach ja, hun ouders zullen vast heel trots zijn :').

    Toen ik die trend eens doorbladerde op Twitter merkte ik ook dat er heel veel Nederlandse meisjes tussen zaten, ik hoop echt dat er zo geen gestoorde freaks hier op Q zitten die zichzelf even gaan verminken.
    Er is niets mis met 'fan' zijn van iemand maar dit gaat er toch echt wel over..

    Any thoughts?

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 jan 2013 - 20:52 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Eén woord: marginaal


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."


    26 - 02 - '16

    Cupidity schreef:
    Eén woord: marginaal

    Marginaal
    1) Aan de kant 2) Bijkomend 3) Bijkomstig 4) Futiel 5) In margine 6) Kantlijn betreffend 7) Nauwelijks rendabel 8) Nog juist rendabel 9) Nauwelijks 10) Ondergeschikt 11) Op de rand 12) Rand- 13) Vrijwel onbetekenend 14) Van weinig belang 15) Zeer beperkt


    Welke van deze betekenissen bedoel je? Dat het van weinig belang is? Want ik heb geen idee hoe je het anders kunt bedoelen in deze context :Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vriendin van me stuurde een foto in van haar sidecut. Yeah, dat vond ik grappig. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik haal het plaatje weg i.v.m. ontoepasselijkheid op quizlet.nl


    Life is hard and then we die

    Oromis schreef:
    (...)

    Welke van deze betekenissen bedoel je? Dat het van weinig belang is? Want ik heb geen idee hoe je het anders kunt bedoelen in deze context :Y)


    Ben je van Nederland of België? Want bij ons in Antwerpen betekent marginaal dat iets schraal, belachelijk, onnozel,... is


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ben je van Nederland of België? Want bij ons in Antwerpen betekent marginaal dat iets schraal, belachelijk, onnozel,... is

    Dat is dan iets streekgebonden, over het algemeen heeft het niet zo'n betekenis. Ik ben Nederlands btw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Wow, serieus? Al die fans snijden zich en jullie gaan je druk maken of JB zijn wietplaatje nep is?

    Heh? Maar in je eerdere post staat dat het een hoax is door 4chantrollen XD.
    Misschien mis ik wat, I've had a long day.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eluveitie schreef:


    HAHA. Oké, dat plaatje moet ik echt even opslaan.


    Chaos is a ladder.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat is dan iets streekgebonden, over het algemeen heeft het niet zo'n betekenis. Ik ben Nederlands btw.


    Ah oké, ja het is een streekgebonden woord, maar ik bedoelde het dus dat het belachelijk is:Y)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Uchiha schreef:
    (...)
    Heh? Maar in je eerdere post staat dat het een hoax is door 4chantrollen XD.
    Misschien mis ik wat, I've had a long day.


    Jua, dat is het ook, maar de hersenloze attentionwhoresfans gingen gewoon meedoen.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Die plaatjes zijn nep, die van die gesneden armen dan :'D Ik vind het grappig.


    Alleen het plaatje van die Dutchmitani is nep, het is ook "zij" (de hoax) die deze "trend" is begonnen, en al de rest was zo dom om mee te doen :')

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 22:27 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik las het daarstraks ja. Echt wat een zieligheid, zoiets doe je toch niet?


    Bad decisions make good stories.

    Laat maar plaatje werkt niet

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 23:11 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sneue boel. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"