• Ik weet dat hier eigenlijk al een paar keer een topic over is geopend, al was dat wel wat maanden terug, maar daar kon ik geen bericht meer op plaatsen..



    Goodreads is een site -en tegenwoordig ook een app- waar je al je boeken kan bijhouden. Alles dat je hebt gelezen, momenteel leest en de boeken die nog op je to read lijst staan. Je kan gemakkelijk nieuwe boeken met de barcodelezer inscannen en op je lijstjes zetten. Natuurlijk kun je ook reviews schrijven en lezen en kun je voor jezelf een reading-challenge opzetten. Zodra je je favoriete boeken heb toegevoegd zal de app ook aanbevelingen doen, waarvan ik zelf er al een boek heb toegevoegd!

    Ik heb maar een zielige 12 vrienden, en ik vroeg me eigenlijk af wie er allemaal ook een account hebben hier op Quizlet, dat zullen er misschien wel meer zijn dan twee jaar geleden. Vandaar het topic! ^^


    My profile


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dat is best grappig. Ik lees alleen niet heel veel en zal het waarschijnlijk al snel vergeten zijn (':
    Mijn profiel

    Wij zijn al vriendjes daarop :Y)

    Dit is btw mijn profiel

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:04 ]


    Stenenlikker

    Lizor - ik vind het leuk om bij te houden hoeveel en wat ik lees, dus ik gebruik het best veel (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeh, hier zou ik deze week nog een account op aanmaken. Ik lees de laatste tijd wel veel en het leek me wel leuk/handig. MT

    Ik heb het gelijk maar aangemaakt! Ik heet hier ook Scribe op. Even uitvogelen hoe alles werkt hoor. :-)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:42 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb je toegevoegd! Ik vind het echt zo'n fijne site (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Mijn profiel. Het is een beetje een rommeltje nog, maar ach. Ik ga je toevoegen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wheeler schreef:
    Mijn profiel. Het is een beetje een rommeltje nog, maar ach. Ik ga je toevoegen!


    Ugh ik kan je niet toevoegen op mijn mobiel.. Kan zeker alleen via pc ..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn profiel ^^
    En ik ga jullie allemaal als een volleerde stalker even toevoegen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik bump dit topic even en ik heb -als het goed is- ook iedereen toegevoegd. Mijn naam is ook Scribe op Goodreads.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Even MT. Ik twijfel namelijk om een account aan te maken.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Even MT. Ik twijfel namelijk om een account aan te maken.

    Gewoon doen! Ik twijfelde ook. Eerste paar dagen deed ik er niets mee, maar nu vind ik het handig en gebruik ik hem regelmatig.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb jullie allemaal toegevoegd!


    No guts no glory.

    Ik ben ook weer actief op Goodreads. (:
    Misschien is het handig om de accounts bij elkaar te zetten in de beginpost? ^^

    Ik weet alleen niet hoe ik mijn gewone account moet delen. Ik kan alleen mijn auteurslink vinden (die eraan vastzit) en daarbij kan je alleen volgen. Maar mensen voegen mij wel toe, dus het moet mogelijk zijn xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Ik ben ook weer actief op Goodreads. (:
    Misschien is het handig om de accounts bij elkaar te zetten in de beginpost? ^^

    Ik weet alleen niet hoe ik mijn gewone account moet delen. Ik kan alleen mijn auteurslink vinden (die eraan vastzit) en daarbij kan je alleen volgen. Maar mensen voegen mij wel toe, dus het moet mogelijk zijn xD


    Die link kan je kopieren op je goodreadspagina op internet, dus niet op de app. Dat over de beginpost is een goed idee btw!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Die link kan je kopieren op je goodreadspagina op internet, dus niet op de app. Dat over de beginpost is een goed idee btw!

    I know, ik heb nooit de app gebruikt, maar ik kan dus geen goede link vinden. Maar anders moet jij hem er maar even bijzetten? :"P


    Every villain is a hero in his own mind.