• Ja dat dus. Een of andere nieuwe trend van de -gestoorde- fans die zichzelf gaan snijden in de hoop dat Justin zo stopt met te blowen. Verschrikkelijk gewoon, dat die meisjes zo hypocriet zijn om te denken dat Justin werkelijk gaat stoppen, kom op man.
    Maar ach ja, hun ouders zullen vast heel trots zijn :').

    Toen ik die trend eens doorbladerde op Twitter merkte ik ook dat er heel veel Nederlandse meisjes tussen zaten, ik hoop echt dat er zo geen gestoorde freaks hier op Q zitten die zichzelf even gaan verminken.
    Er is niets mis met 'fan' zijn van iemand maar dit gaat er toch echt wel over..

    Any thoughts?

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 jan 2013 - 20:52 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Assassin schreef:
    (...)

    Wow, serieus? Al die fans snijden zich en jullie gaan je druk maken of JB zijn wietplaatje nep is?

    Ik maak me niet druk, ik zeg het gewoon maar.
    Maar dat neemt het feit niet weg dat Beliebers echt gestoord zijn, zoveel bloedsporen achterlaten om een artiest.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Hou dan op met die foto uit te vergroten en onderzoeken. x'D

    Dat doe ik niet lol, dat wist ik al veel eerder toen de foto net uit was haha.

    Westcoast schreef:
    .. en alweer is elke 'Belieber' een zielig en naïef kind, dat meedoet met deze zieke troep. Ik ben ook Belieber, en lach erom. De foto was - zoals al boven me is gezegd - gewoon nep, klaar. Dat zag je gewoon, en al waren de foto's echt .. laat hem lekker. Maar goed, het laat maar eens zien HOE iedereen beïnvloed wordt door elkaar ..
    Maar goed, ik blijf zeggen; iemand met een gezond verstand laat zich niet overhalen tot dit soort dingen.

    Nightray schreef:
    Dafuck. D:


    Ex astris, sciencia

    Ik hoorde het vandaag van een vriendin op school. Ze vertelde het me onder de les en ik dacht eerlijk gezegd eerst dat ze een grapje maakte, omdat ik het gewoon zo gigantisch raar vond. Toen hoorde ik het ook nog eens op het nieuws. Echt pure krankzinnigheid. Echt, ongelofelijk. Justin moet zelf weten wat die doet. En het gaat toch in het einde erom hoe zijn muziek is? Of niet soms? Niet dat ik fan ben, in tegendeel zelfs.


    Chaos is a ladder.

    Westcoast schreef:
    .. en alweer is elke 'Belieber' een zielig en naïef kind, dat meedoet met deze zieke troep. Ik ben ook Belieber, en lach erom. De foto was - zoals al boven me is gezegd - gewoon nep, klaar. Dat zag je gewoon, en al waren de foto's echt .. laat hem lekker. Maar goed, het laat maar eens zien HOE iedereen beïnvloed wordt door elkaar ..
    Maar goed, ik blijf zeggen; iemand met een gezond verstand laat zich niet overhalen tot dit soort dingen.


    Lolol, weeer zo eentje. Niemand geeft er wat om dat hij wiet heeft gerookt, het gaat er hier om hoe fans op zo'n hoax reageren en er gewoon in meegaan.


    Your make-up is terrible

    Die plaatjes zijn nep, die van die gesneden armen dan :'D Ik vind het grappig.


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Lolol, weeer zo eentje. Niemand geeft er wat om dat hij wiet heeft gerookt, het gaat er hier om hoe fans op zo'n hoax reageren en er gewoon in meegaan.


    Ik citeer: Maar goed, het laat maar eens zien HOE iedereen beïnvloed wordt door elkaar .. Whatever, ik blijf zeggen; iemand met een gezond verstand laat zich niet overhalen tot dit soort dingen.


    To infinity and beyond •

    Hmm, lekker kleurtje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je bent toch echt ziekelijk als je dit bedenkt of doet. Welke idioot doet dat nou? Sowieso, laat die jongen toch lekker blowen, elke 18-jarige doet dat, en ook alle artiesten. Die meisjes die dit doen zijn gewoon helemaal ziek in hun hoofd, wie is er nou zo geobserdeerd door één jongen. Je kunt best wel gewoon fan zijn, dat is oké, maar als je er helemaal je arm voor moet opensnijden... Gewoon ziek.

    Fucking hell. Wat zijn die kinderen toch verdomme naïef. Ze zijn echt niet goed bij hun hoofd.


    Tijd voor koffie.

    Vraagt zich af welke zanger/zangeres er niet geblowed heeft in zijn verleden of nu nog doet ! xD
    Ik hoop niet dat dit overslaat naar andere fans want sommige artiesten doen wel meer dan alleen maar blowen XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    idioot gewoon dit, ik heb niet tegen JB, ik vind zelfs dat hij heel goed kan zingen maar dit gaat te ver. Een mens met gezond verstand gaat zich toch niet snijden voor een popster? Ik ken ook een belieber die dit helemaal belachelijk vind - ik ken in totaal wel een belieber, verder ben ik de enige in mijn omgeving die zijn muziek kan verdragen - gelukkig gaat zij hier in elk geval niet aan beginnen.


    Remember to be ridiculous.

    Huppakee. Lees dit maar

    Klik.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Huppakee. Lees dit maar

    Klik.

    Dat had Nikki al gezegd :Y)

    OT: Ik lach me echt kapot om de mensen die het echt doen. Hoe dom en idioot kun je zijn om zoiets te doen voor je idiool. Stelletje mongolen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.