• Vandaag ben ik met Nederlands de klas uitgestuurd. Misschien klinkt het saai, maar ik kreeg de slappe lach en ben letterlijk de klas uitgelachen. Ik moest de gang op en heb daar nog zo'n 10 minuten dubbel gelegen. En die leraar maar boos zijn xD Ik weet zeker dat als ik nog een paar jaartjes jongen was geweest, ik begon te huilen. Ik was vroeger echt zo'n heilig boontje. Nu kreeg ik ook tranen in mijn ogen, van het lachen xD Maar omdat ik nog maar een brugpiepertje was hoefde ik geen strafwerk te maken. :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    whaha loal x3

    ik ben byna uit 5 lesse getrapt O_o
    vlgens de leraren ben ik ;;
    - te druk
    - vergeetachtig
    - irritant
    - luidruchtig
    - ongehoorzaam x3

    MAAR TOG HEBK WEL ALTIJD MYN HW AF (puh)


    We can only learn to love by loving.

    whahahahaha XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Coewl dat je geen strafwerk krijgt! onze klas ligt ook vaak dubbel, bij nederlands of engels (zelfde leraar),, die praat echt de HELE 50 minuten XD maar misschien omdat ik ook nog maar een brugklassertje ben :#

    Dat zeggen de leraren ook over de hele klas. Wij hebben stiekum in het klassenboek gekeken en daar stond in:
    *naam*: De klas is erg druk en luisteren niet als de beste.
    *naam* Bij mij ook!
    Mevrouw Dekkers (saaie leraares): Ja. En ze waarschuwen heeft geen zin!
    Toen zijn we boos geworden, want ze heeft ons niet eens gewaarschuwd(!) xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    whahaha [/jaloers op jouwn klas ;$]

    whahaha [/jaloers op jouwn klas ;$]

    We zijn net een week bij elkaar en hebben arparte groepjes. Ik hoor bij de jongens. Maar als we in de klas zitten en we allemaal de slappe lach krijgen, is de hele les verknalt xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hahahah XD

    mijn aardrijkundeleraar van 24 dacht dat ik had geblowd (kwee nie of het goed is geschreven) omdat ik maar bleef lachen XD


    ...

    Whaha ,,son klas sit ik ook in xD
    Egt heel druk en hyper ,
    En toen ik vorig jaar in de 1ste zat ,, sat ik ook bij son kind in de klas [waar ik nu weer bij in de klas sit] en die werd er egt son beetje ELKE les vn engels uitgestuurd ,, Duss telkes als hij eruit gestuurt werd sgoten wij in de lach ,, leraar kwaat xD en ik ben heel erg druk en aan het hyperen in de klas altijd ,, Maar ik krijg lkkr nooit straf ,maar als 1 vn de jongens wat segt sijn se meteen gewaarschuwd xD En een keer had iemand op het bord geschreven toen juf weg was :Hoi chantou
    Maar ik sag dat pas toen de juf weer trug was ,, wnt ik was telkes aan het praten en toen kreeg ik eem poster op me kop die vn de muur afflikkerde en toen keek de juf niet ,,en toen sgreef ik eronder: Hoii en toen sgoot iedereen in de lag xD En toen had ik een 10 ,, en toen sei ik : Oewhh,sexxi
    En toen keek opeens de hele klasmij raar aan en toen sgoot ik en 3 vriendinnen in de lach en toen sei de juf dat we stil moesten sijn ,,maar dat ware we lkkr tog neit (A)Oewhh ,,tering,,heel verhaal xD


    Crack a bottle

    Ik word altijd tijdens wiskunde uitgestuurd, maar dan kijk ik die vent lief aan en dan hoeft het niet. Ik ben zelf ook een keer gewoon weggelopen xD