• Het hele gebeuren in mijn relatie ga ik hier niet typen, dat is me iets te prive.

    Ik heb sinds 18 juli een relatie met Stephan, een lieve, aardige jongen maar doordat hij een kutjeugd heeft gehad reageert ie soms behoorlijk anders en hij is dominanter dan dat ik ben. We hadden al snel discussies, dat hij geen liefde terugkreeg van mij etc.. Ik bleef bij hem pitten zonder het te melden met als gevolg onrustige ouders. Mijn ouders lieten me minder snel naar hem toegaan.
    Discussies werden ruzie, mijn familie werd er bijgetrokken. Christenen dit, christenen dat. Hij gaf mijn familie de schuld, terwijl we het ons zelf moeilijk hadden gemaakt.
    Na een rare periode, knipperlichtrelatie, werd veel dingen me verboden. Afgelopen zondag heb ik Stephan tijdens mijn set-updienst gesproken en gezien, sinds een maand tijd (stiekem contact gehad). Hij zegt telkens dat mijn ouders ruimer moeten denken waarop ik zeg dat hij dat ook moet doen maar dan praat hij snel ergens anders over. Hij vroeg waar ik voor kiest. 'Beide' was mijn antwoord. 'Dan moet je dat wel laten zien' zei hij daarop.
    Nu heb ik weer zo'n situatie dat hij ruimer moet denken. Gister hadden we ook afgesproken voordat ik moest werken, maar ik kon hem niet bereiken want KPN lag eruit met als gevolg een boze vriendje. Vandaag heb ik op Quizlet en Pinterest gezeten en gezocht naar vakantiehuisjes en heb in de tussentijd mijn mobiel niet gevoeld (trainingsbroek) en heb hotmail en facebook ook niet aangehad. In die tijd zat hij boos/teleurgesteld op mijn reactie te verwachten. Nu komt hij vanavond naar de voetbalvereniging toe fietsen.
    en dan zegt ie zulke dingen;
    'Starring at the bottom of your glass. Hoping one day you'll make a dream last. Das gvd al wa dak doe :'( 1 droom en da zie jij :'(
    En nooit kan een droom uitkomen :'('
    'Moek mezelf gvd wel voor een trein gooien tot je inziet hoeveel ik vaj houdt en hoeveel pijn je me n.doet?!!!!!'

    Ik ben gewoon bang dat hij daadwerkelijk voor de trein springt als ik het uitmaak, want door hem heb ik weinig ruimte en doordat ik nog steeds stiekem met hem contact heb tegenover mijn familie, kan ik ook moeilijk met hem contact hebben en naar hem toegaan.
    Wat moet ik doen? Ik houd van hem, maar ik word ook gek van hem. En wat moet ik zo zeggen via WhatsApp of iets anders, want ik heb geen beltegoed en training gaat hoogstwaarschijnlijk niet door.

    Het is begrijpelijk als jullie het niet snappen want er is nog veel meer voorgevallen...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Girolski schreef:
    Maarja. Tis logisch dat hij het niet via de telefoon wil horen dat het uit is


    Dus? Wat boeit dat? Hij stalkt je! Iedereen raad je af om naar hem toe te gaan, niet alleen hier maar ook de mensen die er echt verstand van hebben (je noemde net een maatschappelijk werkster toch?) Hij behandelt je als zijn hondje. Hij wil je per se alleen ontmoeten, drie keer raden waarom. Waarom wil je dan in godsnaam nog steeds gaan?


    quidquid excusatio prandium pro

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat. Wat een rare kerel.


    Je quote me echt in ieder topic met het woordje dit/dat erbij. Heb ik een fan? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dus? Wat boeit dat? Hij stalkt je! Iedereen raad je af om naar hem toe te gaan, niet alleen hier maar ook de mensen die er echt verstand van hebben (je noemde net een maatschappelijk werkster toch?) Hij behandelt je als zijn hondje. Hij wil je per se alleen ontmoeten, drie keer raden waarom. Waarom wil je dan in godsnaam nog steeds gaan?


    om dingen terug te geven. Zijn boxershirt en ketting bijvoorbeeld. En als hij nog geld teruggeef is dat ook wel fijn.
    En met mn broer (verstand+ervaring) erbij, kan het geen kwijt.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Girolski schreef:
    (...)

    om dingen terug te geven. Zijn boxershirt en ketting bijvoorbeeld. En als hij nog geld teruggeef is dat ook wel fijn.
    En met mn broer (verstand+ervaring) erbij, kan het geen kwijt.


    Verkoop het en je hebt je geld terug.
    Ik betwijfel of je broer veel verstand heeft als hij je daarheen laat gaan, helemaal aangezien hij toestaat dat je ook anderen (namelijk hemzelf) in gevaar brengt mocht je vriendje besluiten dat ie helemaal gestoord is. Ik bedoel, de gunstigste uitkomst als je gaat is dat dat joch je nog heviger gaat stalken omdat je hem aandacht geeft. Dat is nou niet bepaald een uitkomst waarvan ik zou zeggen 'goh, dat wil ik graag bereiken.'


    quidquid excusatio prandium pro

    Er is je overal aangeraden niet te gaan, men heeft begrepen dat je je broer mee neemt maar alsnog word er gezegt nee. Dan mag ik toch hopen dat er een belletje rinkeld. Wat kan jou het schelen of hij het prettig vind of niet hoe het word uitgamaakt? Vind jij via sms uitmaken laf? Misschien is dat zo, maar als hij dan met een drijgement eist dat je alleen moet komen om het uit te maken dan denk ik toch dat je alle redene hebt om het zo te hebben gedaan en juist niet te gaan.
    Ik voeg me bij het wanhopige gezicht van Mitchell, je doet maar. Iedereen heeft gewaarschuwt en wil je niet luisteren dan zul je er snel genoeg achter komen wat er gebeurt. Maar ik raad je aan niet meer te klagen over hem als je weer aan hem vast zit of er iets is gebeurt terwijl wij je tegen wilde houden.

    En ja, ik klink bod, maar ik kan niet tegen mensen die niet naar wijzer dan hen luisteren.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je quote me echt in ieder topic met het woordje dit/dat erbij. Heb ik een fan? (cat)

    Ik ben fan van je standpunt en hoe je denkt/reageert. Dus ja een heel heel klein beetje ben ik fan van je. Nou blij ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Penelopy schreef:
    Er is je overal aangeraden niet te gaan, men heeft begrepen dat je je broer mee neemt maar alsnog word er gezegt nee. Dan mag ik toch hopen dat er een belletje rinkeld. Wat kan jou het schelen of hij het prettig vind of niet hoe het word uitgamaakt? Vind jij via sms uitmaken laf? Misschien is dat zo, maar als hij dan met een drijgement eist dat je alleen moet komen om het uit te maken dan denk ik toch dat je alle redene hebt om het zo te hebben gedaan en juist niet te gaan.
    Ik voeg me bij het wanhopige gezicht van Mitchell, je doet maar. Iedereen heeft gewaarschuwt en wil je niet luisteren dan zul je er snel genoeg achter komen wat er gebeurt. Maar ik raad je aan niet meer te klagen over hem als je weer aan hem vast zit of er iets is gebeurt terwijl wij je tegen wilde houden.

    En ja, ik klink bod, maar ik kan niet tegen mensen die niet naar wijzer dan hen luisteren.

    Wanhopige gezicht? Wat bedoel je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zucht. :')
    Dat je überhaupt het nog zo lang met hem hebt uitgehouden, ondanks alle waarschuwingen... Niet erg slim.
    Bij mij was het al klaar toen hij mijn ouders begon te beledigen en mij steeds onderuit haalde met gemene opmerkingen. Ik neem nooit weer een relatie. Geef mij maar gewoon een lief huisdier. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Girolski schreef:
    Maarja. Tis logisch dat hij het niet via de telefoon wil horen dat het uit is


    Laat iemand anders het tegen hem zeggen als hij het niet via de telefoon van jou wil horen.


    Physics is awesome

    Oromis schreef:
    (...)
    Wanhopige gezicht? Wat bedoel je?


    Sorry typefoutje, ik bedoelde gezucht. Meer als dat je het er maar bij laat zitten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Sorry typefoutje, ik bedoelde gezucht. Meer als dat je het er maar bij laat zitten.

    Aaah nu snap ik het. Ik dacht al, sinds wanneer heb ik een wanhopig gezicht? xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Girolski schreef:
    (...)

    om dingen terug te geven. Zijn boxershirt en ketting bijvoorbeeld. En als hij nog geld teruggeef is dat ook wel fijn.
    En met mn broer (verstand+ervaring) erbij, kan het geen kwijt.

    Verbrand het. Is dat ook weer opgelost. Heb ik toen ook gedaan. Had hij zijn spullen maar niet moeten laten liggen.
    Wees gewoon duidelijk en blijf bij je standpunt. Is niet zo handig als je toch gaat. Straks denkt hij dat je makkelijk over te halen bent met dat je weer een relatie met hem begint.
    Het is gewoon een zak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als hij niet begrijpt dat jij onvoorwaardelijk van je ouders houd, net zoals jij voor hem deed, is hij het niet waard.
    Zoals, iedereen hier zegt; contact verbreken. Het lijkt me een gevaarlijke jongen. In elk geval, niet degene die je als vriend wil hebben, al zeker niet een al te lange tijd.
    Hoe zielig zijn verleden ook mag zijn, het is geen excuus. Er zijn jongens met een zwaar verleden (mishandeld, gepest, watdannook) die we weten hoe zij zich gedragen moeten.
    Dus, als je hem niet opzoekt en hem mijdt, dan is het moeilijkste het verwerken. Gewoon veel schrijven, tekenen, waar jij je het best in kunt uiten, zodat hij uit je hoofd gaat. Die spullen moeten weg, desnoods vraag je iemand om ze in zijn tuin te gooien. Verbranden lijkt ook een zeer aantrekkelijke optie =)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik heb het alsnog face-to-face uitgemaakt. Met mijn broer op tien meter afstand. Spullen teruggegeven, hij wou speciaal zijn ketting terug -om het aan iemand anders te geven zeker-.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Girolski schreef:
    Ik heb het alsnog face-to-face uitgemaakt. Met mijn broer op tien meter afstand. Spullen teruggegeven, hij wou speciaal zijn ketting terug -om het aan iemand anders te geven zeker-.


    You go girl!
    Heel veel sterkte met eventueel verwerken enz.
    Je mag me altijd pb'en of gb'en


    26 - 02 - '16