• Men zegt toch altijd: ''Accepteer elkaar zoals je bent!'' ''Liefde kent geen grenzen!''
    Maar waarom is dat dan niet zo?
    Waarom accepteren mensen elkaar niet zoals ze zijn?
    Ze mist jou.
    Ze had nooit gedacht dat ze zo erg van je kon houden.
    Maar naar wat jij haar hebt geleerd.
    Bleef het slechts haar gedachten haar hart wist wel beter.
    Ze hield van jou.
    Jij hielp der stevig in het leven te staan.
    Ze mist je aanraking.
    De tinteling in haar huid.
    Jouw handen die door haar haren woelde als ze het even moeilijk had.
    Jouw hand in de haare verstrengelt wanneer je haar beschermen wou.
    Je armen die je om haar heen sloeg als ze alleen stond in de kou.
    Je warme stem die der altijd troostte wanneer ze even huilen moest.
    Je zachte haar dat kriebelde in haar nek als ze haar hoofd op jouw schouder liet rusten.
    Men verafschuwden hun.
    Ze waren anders.
    Soms wenste ze dat ze zoals alle andere waren.
    Dat ze hand in hand met elkaar kon lopen zonder nagekeken te worden of uitgelachen.
    Maar waarom kan dat dan niet vraag je, je nu af.
    Nou dat antwoord is simpel; ''Hun liefde was verboden, het was raar.''

    ®

    Met dit gedicht wil ik duidelijk maken; Hoe je geaardheid ook is dus of je homo,lesbisch, bi of gewoon hetero bent. Accepteer elkaar en elkaars liefde. Ik weet dat sommige mensen dit niet kunnen maar voor de mensen die homo,bi of lesbisch zijn is het nog het moeilijkst om hun zelf te accpeteren. Hopelijk kijken jullie er nu anders tegen aan! Zelf ben ikk geen bi of lesbisch mara gewoon hetero. Maar ik heb wel respect voor de mensen die het wel zijn en blijf dat ook altijd hebben!

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb er nooit anders tegen aan gekeken zoals ik nu doe. Ik respecteer die mensen, dus ook mijzelf. [:

    Nou 37 pagevieuws en maar 1 reactie van iemand >.<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mooi<3


    I found myself in Wonderland.

    Mooi!

    Thanks :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.