• Ik ben vandaag met mijn zus wezen winkelen in Rotterdam alexandrium. Ik had wat geld gekregen van mijn vader enzo. Ik was van plan om een agenda te gaan kopen. Ik heb een superleuke gekocht van Lief. Betaald met het geld van mijn vader dus. Nu kom ik thuis wordt mijn vader helemaal hysterisch dat die agenda 17 euro koste. Hij vind dat ik het maar zelf moet betalen. Hallo, in de eerste en tweede heb ik geen agenda gekcoht omdat ikd ie kreeg van school, dan mag ik nu toch wel een dure? Zegt mijn vader o "wat maakt het nou uit of je e husiwerk in een agenda van 5 euro of in een angenda van 17 euro zet". Veel dus, ik wil gewoon een leuke. Daar heb ik nu dus knallend ruzie om. 17 Euro is toch niet zo heel duur voor een agenda? En ik heb 2 jaar geld bespaard door er geen te kopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De meeste agenda's die ik heb gezien zijn rond de 17 euro?
    Ik had vorig jaar en dat jaar daarvoor telkens 1 van 20 euro :x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb een agenda van 15 euro, en mijn pa werd ook hysterisch. Hij zei zo; WAAAT HEB JE GEKOCHT, 15 EURO? BEN JE GEK GEWORDEN!
    Niks van aantrekken, gewoon je agenda lief blijven hebben en hem zo af en toe knuffelen.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Vorig jaar had ik er 1 van 1 euro en die had me moeder voor me besteld dus daar was geen gezeik over. Ik denk dat je vader wel bijdraait joh :3

    Ja, ouders zeuren altijd zo omdat ze in 'hun tijd' altijd goedkopere agenda's hadden. Maar als je nu een leuke wilt ben je wel rond de vijftien, twintig euro kwijt


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ach, ik heb ze gewoon niet. Toen ik ze wel gebruikte nam ik altijd een willekeurige van zo'n 10 euro denk ik, gewoon. Als je 2 jaar lang geen agenda hebt gebruikt is het toch niet zo erg als je in ene eens een leuke van 17 neemt? Zolang je hem maar goed gebruikt.

    In de eerste hoefde ik er geen te kopen, in de tweede had ik er één van iets van €5. In de derde eentje van, eeh, ik denk ook €17, in de vierde van €15 ongeveer en nu voor de vijfde ook één van €15. Mijn moeder zegt "ik betaal €10 voor een agenda, wil je een duurdere, mag je zelf bijleggen"

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:31 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Als 17 euro niet duur is, waarom maak je er dan zo'n punt van om 'm zelf niet te hoeven betalen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Als 17 euro niet duur is, waarom maak je er dan zo'n punt van om 'm zelf niet te hoeven betalen?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik koop die van mij altijd als school al een week begonnen is, dan zijn ze helemaal afgeprijsd :Y)
    Maar dat is wel een normale prijs volgens mij.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had een leuke agenda van 3 euro.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het wel duur, maar de meeste leuke zitten snel boven de 14 euro.
    en je moet wel een heel jaar tegen je agenda aankijken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:59 ]


    Food.

    Exposito schreef:
    Ja, ouders zeuren altijd zo omdat ze in 'hun tijd' altijd goedkopere agenda's hadden. Maar als je nu een leuke wilt ben je wel rond de vijftien, twintig euro kwijt


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Zeg maar tegen hem dat mijn agenda 45 euro was, misschien kalmeert dat hem wat. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Zeg maar tegen hem dat mijn agenda 45 euro was, misschien kalmeert dat hem wat. :Y)
    Ben je serieus? 0_0

    Ik heb altijd agenda's rond de 15 à 20 euro. :3
    Mijn ouders stimuleren me zelfs om dure agenda's te kopen, zodat ze de agenda kunnen bewonderen, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"