• Hoihoii c;
    Ik was echt heel erg nieuwschierig of er quizers naar Tsuna gingen en als je gaat ga je dan ook ik Cosplay c:?


    //sorry als hier al een topic van bestond niet gezien en nogmaals sorry als hii niet goed staat hier:c


    I'm not short D: I just live in a big world

    Het was eventjes onder de aandacht bij een paar vrienden van mij en mij, maar we hebben het er niet meer zo over gehad XD.
    Goed dat je het zegt, dan gaat ik 't er nog eens met ze over hebben, want ik wil er wel heel graag heen!
    En als ik ga, ga ik inderdaad in Cosplay, als Silica van Sword Art Online, want daar heb ik al een outfit van liggen. (:

    Edit: Waarschijnlijk gaan we, yooosh. ^^

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 17:41 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wou wel heel graag, maar niemand wou mee. En nu heb ik er ook geen geld meer voor D:


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Lolnope, not going. Ik ga naar animecon als Spain weer. But this time with le awesome flag! Ik ga met iemand die als Italy gaat, iemand die als female Italy gaat en iemand die als Hungary gaat en maybe ook iemand die als Romano gaat. That would be awesome :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaa ik ga naar tsuna ^__+ Heb er kapot veel zin innnnn o:
    Ik ga ook in cosplay :3 me eerste keer, maarja ik ga als Sasuke Uchihaaaaaa <3


    '' It's funny how girls run from the guys who try make them happy, and fight for the ones that make them cry. ''

    Ik zie nu even mijn vorige reactie, maar ik ga dus inderdaad, heb inmiddels kaartjes! Het gaat mijn allereerste anime con ooit worden en ik heb er super veel zin in! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Uchiha schreef:
    Lolnope, not going. Ik ga naar animecon als Spain weer. But this time with le awesome flag! Ik ga met iemand die als Italy gaat, iemand die als female Italy gaat en iemand die als Hungary gaat en maybe ook iemand die als Romano gaat. That would be awesome :Y).

    Holy crap HetaCrew. :')

    Also, cosplay is friggin' expensive en ik mag misschien dit jaar of over een jaar of 1, 2 naar een animecon in Eindhoven. c:

    Nooo. Ik wil echt wel graag gaan, maarja. Heb nogal een gat in mn hand & mn vader vind 't niet zo leuk als ik alleen ga. (baby)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou graag meedoen met Cosplay, maar ik heb er geen geld voor helaas :c


    26 - 02 - '16

    Ik ga ook dit jaar, het is mijn tweede Tsunacon. En zoals men al zei. Cosplay is echt super duur. Daarom heb ik mijn costuum zelf gemaakt. Geinspireerd op Shugo chara.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 9:37 ]


    Don't be afraid, just be yourself

    TinyCupCake schreef:
    Ik ga ook dit jaar, het is mijn tweede Tsunacon. En zoals men al zei. Cosplay is echt super duur. Daarom heb ik mijn costuum zelf gemaakt. Geinspireerd op Shugo chara.

    ben jij dit toevallig:

    :3?


    I'm not short D: I just live in a big world

    Uchiha schreef:
    Lolnope, not going. Ik ga naar animecon als Spain weer. But this time with le awesome flag! Ik ga met iemand die als Italy gaat, iemand die als female Italy gaat en iemand die als Hungary gaat en maybe ook iemand die als Romano gaat. That would be awesome :Y).


    Hetalia :'D!

    OT: Nee, ik ga er niet naar toe, maar mijn zus wilt wel heel graag naar dingen toe. Zij is meer in de anime dan ik c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nope. D:
    Het is in Rottendam, right? Ik mag alleen naar een in Eindhoven, volgens mij is daar ook een jaarlijkse beurs.
    En cosplay is ook nog eens duur. Ik heb een pruik gezien voor al 40 euro. Al was die wel duur, en was het met shipping en zo uit Amerika.

    Weet iemand trouwens een site voor goedkope(re) cosplay?

    Tsunacon was vorig weekend, mensen. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Tsunacon was vorig weekend, mensen. ;D

    Dragneel schreef:
    Nope. D:
    Het is in Rottendam, right? Ik mag alleen naar een in Eindhoven, volgens mij is daar ook een jaarlijkse beurs.
    En cosplay is ook nog eens duur. Ik heb een pruik gezien voor al 40 euro. Al was die wel duur, en was het met shipping en zo uit Amerika.

    Weet iemand trouwens een site voor goedkope(re) cosplay?

    Ebay = win. Daar kun je pruiken voor 12/15 euro of soms zelfs nog goedkoper vinden maar je hebt wel PayPal nodig.


    No growth of the heart is ever a waste