• Ja, dat vroeg ik me even af. Mensen vinden dat 'k te weinig eet. n_n' En 'k heb geen anorexia.

    Ik eet;

    # 2/3 broojes als me ma/pa thuis is verplicht 3 1 's ochtends en 2 op school o_o [/of ik gooi de helft weg]
    #Bord avond eten. [/voor 1/3 gevuld of 1/2]
    #Soms 1 appel. [/bijna nooit 1 keer per week ofzo]

    Dat eet ik maar like ik heb geen anorexia o_o

    xox'<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oh dat eet ik ook..
    maar in plaats van die appel wel een koekje ofzo. XD


    AAP

    ik ontbijt niet.
    doordeweeks ook geen lunch
    meestal iets te snoepen
    en avondeten.

    Jaah ik eet net hetselfde wy hebben anorexia dude ;P


    I found myself in Wonderland.

    @Astrid

    Haha ^^ Nee dat doe 'k niet ik eet ook geen toetje. Dat wou 'k niet o_o Zegt ze dat het moet maar dan ga 'k de discussie aan en win ik :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou..
    Ick eet
    S'morgens:

    Glas melk, 1 broodje, en een pepermuntje:Y)
    Tussendemiddag (Ja, ick sit in gr 8)
    Glas melk, 1 broodje, soms suikerbrood en ontbijtkoek.
    S'avonds
    Bord eten, frisdrank, lekkers..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik eet een stuk minder. =]
    So don't worry

    Maar ja, misschien moet gij wat meer eten op school? (Hangt er van af hoever je moet fietsen)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    .. ik alleen avondeten meestal. Ja ja ik weet ongezond. Dat van jou is ook niet bepaald veel, maar als jij daar genoeg aan hebt.. en geen honger hebt. Dan is het toch genoeg?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oké, naja me moeder denkt er anders over. Die denkt al dit ik op school ook niet eet en dat als ik wat eet het uitkots erna omdat ik erna altijd naar de wc moet. n_n'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik eet 'smorgens niet/weinig: Liga. n.n'
    Tussenmiddag: 2botterhammen met kaas.& appel/koekje/snoepje
    Avond: Klein beetje eten. n.n' '&koekje & water fzu.
    Nee, ik vind dat je niet te weing eet. :]

    S'morgens eet ik meestal 2 broodjes met een kop thee

    een koekje tussendoor

    tussen de middag
    weer 2 broodjes en een glas drinken.[/ligt eraan wat]

    als ik thuis kom uit school plunder ik de snoeppot leeg
    en dan gewoon savonds weer mee-eten,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar ja, misschien moet gij wat meer eten op school? (Hangt er van af hoever je moet fietsen)


    Ik moet rond de 3 en een halve km fietsen :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Astrid

    Haha ^^ Nee dat doe 'k niet ik eet ook geen toetje. Dat wou 'k niet o_o Zegt ze dat het moet maar dan ga 'k de discussie aan en win ik :Y)
    ik eet ook geen toetje. XD nooit.


    AAP

    (...)ik eet ook geen toetje. XD nooit.

    Mijn moeder dringt soms aan dus dan moet het wel ^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik eet zo ongeveer hetzelfde.=D
    x.


    ok