• Ik kan dus niet meer met mijn pc op Quizlet omdat hij zegt dat de site schade toebrengt en onveilig is... Misschien dat het aan mijn pc of aan chrome ligt. Maar net had ik nog nergens last van..
    Iemand anders hier ook last van. Of is het gewoon mijn virusscan die hem flipt? ;c

    Rutger schreef:
    Dank voor het melden! Het probleem zat in een van de foto's die bij een story was geplaatst. Foto is inmiddels verwijderd en google is gevraagd om de melding op te heffen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 jan 2013 - 22:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit problemen gehad met IE, maar op mijn nieuwe laptop was Firefox destijds geïnstalleerd, dus stapte ik maar over. Niet iedereen kan niet goed omgaan met bepaalde internetbrowsers. :'D
    Dus zij hoeft zich absoluut niet te schamen, als zij die browser wil gebruiken. Chrome vind ik persoonlijk ook veel kutter werken dan Firefox.


    Ik had wel altijd problemen met IE, maar Chrome deed het niet op mijn oude laptop en ik vind Firefox dus echt niet lekker werken. Mijn ouders hebben dat al jaren op hun computer en ik vind het vreselijk. D: Maar IE is nog erger, het loopt random vast, als je hem dan opnieuw aanzet zegt hij: Herstellen van het laatste punt, druk je ja, loopt hij gewoon opnieuw vast. Quizlet deed het random niet meer, dan moet ik het eerst in een nieuw tabblad opnieuw opstarten voor ik weer verder kon, fb laadde hij niet, dat soort dingen. Spelletjes ook niet, terwijl ik alles op Opera wel gewoon kon lol. Opera vind ik trouwens ook een fijne browser.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er ook last van,
    Heeft iemand een idee wanneer het eindelijk weg kan zijn?
    Ik weet niet of Google Chrome altijd heel sloom is met dit soort dingen weg te halen?xd


    Ivar Oosterloo.

    Oosterloo schreef:
    Ik heb er ook last van,
    Heeft iemand een idee wanneer het eindelijk weg kan zijn?
    Ik weet niet of Google Chrome altijd heel sloom is met dit soort dingen weg te halen?xd

    Google haalt het weg en niet Google Chrome. De laatste keer was het toch zeker binnen 4 dagen weg, dus hopelijk dit keer ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er nog steeds last van:S Maar je kunt dan ergens op klikken zodat je op eigen risico alsnog op quizlet kan:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik heb er nog steeds last van:S Maar je kunt dan ergens op klikken zodat je op eigen risico alsnog op quizlet kan:)

    Lees het topic. Op de vorige pagina staat hoe je het kunt uitschakelen op Google Chrome.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het ook op Internet Explorer


    Tijd voor koffie.

    Oromis schreef:
    (...)
    Lees het topic. Op de vorige pagina staat hoe je het kunt uitschakelen op Google Chrome.


    Dat zeg ik dus net:) Je kunt ergens op klikken en dan kun je weer op quizlet;)


    ~

    Ik blijf het houden op Safari, dus ik wordt er een beetje moe van :') Ik kan helemaal niks aanklikken aangezien ik dit krijg.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 12:33 ]


    To infinity and beyond •

    Als ik op Google Chrome op hetzelfde tabblad blijf waarbij ik al eens op "Verder gaan op eigen risico" heb gedrukt, blijft hij gewoon normaal laden. Beetje irritant, omdat ik alle nieuwe topics altijd open op andere tabbladen, maar goed, het is minder irritant dan telkens verder klikken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Madonna schreef:
    Er is inderdaad een melding dat er Malware gedetecteerd zou zijn, maar ik heb gewoon eigenwijs doorgeklikt. (Geavanceerd -> Ga verder op eigen risico)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik had het net ook de heletijd. Vriendin van me slaat er een paar keer op en het werkt weer. Weet niet hoe het komt?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    SKUMFUCK schreef:
    Ik had het net ook de heletijd. Vriendin van me slaat er een paar keer op en het werkt weer. Weet niet hoe het komt?

    Je vriendin slaat erop? Dafuck.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Je vriendin slaat erop? Dafuck.

    Hm, ja zo leek het, blijkbaar had ze het gewoon uitgezet, alleen ze was niet zo lief voor m'n laptop. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    SKUMFUCK schreef:
    (...)
    Hm, ja zo leek het, blijkbaar had ze het gewoon uitgezet, alleen ze was niet zo lief voor m'n laptop. (cat)

    Logisch, ga de hardware slaan door een software probleem :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rutger zei gisteren dat hij het opgelost had maar ik kreeg het vandaag weer (cat)