• Ik kan dus niet meer met mijn pc op Quizlet omdat hij zegt dat de site schade toebrengt en onveilig is... Misschien dat het aan mijn pc of aan chrome ligt. Maar net had ik nog nergens last van..
    Iemand anders hier ook last van. Of is het gewoon mijn virusscan die hem flipt? ;c

    Rutger schreef:
    Dank voor het melden! Het probleem zat in een van de foto's die bij een story was geplaatst. Foto is inmiddels verwijderd en google is gevraagd om de melding op te heffen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 jan 2013 - 22:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oromis schreef:
    (...)
    Logisch, ga de hardware slaan door een software probleem :Y)

    Yeah, fuck logic.

    Bij mij is het ook weer terug. D:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ardina schreef:
    Rutger zei gisteren dat hij het opgelost had maar ik kreeg het vandaag weer (cat)


    Dat komt omdat google het weg moet halen. Rutger had het dus doorgegeven aan google, wat overigens ook in de beginpost staat, en nu moesten we wachten op google. Ik heb het in ieder geval nu niet meer (yeah)


    Happy Birthday my Potter!

    Ardina schreef:
    Rutger zei gisteren dat hij het opgelost had maar ik kreeg het vandaag weer (cat)

    Dat komt door Google, niet door Rutger :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik negeer die shizzle gewoon.
    Als ik op Q wil komen, dan doe ik dat. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.