• Barcelona-speler Abidal vecht tegen kanker

    Eric Abidal heeft kanker. De Franse Barcelona-verdediger moet zich vrijdag laten opereren aan een levertumor. Abidal is een vaste waarde bij Barcelona, hij speelde vorige week nog mee in de Champions League en afgelopen zondag in de competitie.
    Barcelona heeft het slechte nieuws over Abidal op zijn website bekendgemaakt, maar geeft voor het overige geen details vrij uit respect voor de speler. De Fransman speelt sinds 2007 voor Barcelona.

    Hoe lang Abidal aan de kant staat, is dus onduidelijk, maar zijn seizoen lijkt alvast voorbij. Abidal is één van de steunpilaren in de verdediging van Barcelona.

    Van nature is hij een linksback, maar als de nood hoog is, kan hij centraal inspringen om Puyol of Piqué te vervangen. Opvallend is dat hij afgelopen zondag in de wedstrijd tegen Sevilla 90 minuten speelde.

    Abidal kreeg via Twitter al meteen een steunbetuiging van Cesc Fabregas, die vorige week met Arsenal nog zijn tegenstander was. "Veel steun en kracht voor Eric Abidal. Dit is slecht nieuws voor het voetbal"

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 17:25 ]

    Heftig..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oei, een levertumor nog wel. Dan wens ik hem veel sterkte!


    everything, in time

    Ik hoop dat hij kan genezen ;/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh er voor hm ! Mn vriendin heeft het ook ;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wow! Dat is serieus heftig!
    Sterkte Abidal(flower)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Wow! Dat is serieus heftig!
    Sterkte Abidal(flower)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Leverkanker valt niet te genezen...


    Has no one told you she's not breathing?

    Aaawww...:(
    Ik hoop dat hij genezen kan worden, Zo erg voor hem!
    Sterkte! (flower)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Woestynbloem schreef:
    Leverkanker valt niet te genezen...

    Ik vrees dat je geijk hebt...

    Dat wordt een zwaar gevecht.
    Hopelijk is er nog een mogelijkheid om te genezen, maar zoals ILoveNynk zegt, ik vrees dat Woestynbloem ook gelijk heeft..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan alleen maar hopen dat hij sterk genoeg is en het overleeft. Als iemand het moet kunnen is hij het wel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het zo erg, voor iedereen die het heeft.
    Sterkte Abidal (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wow, heftig


    "Ignite, my love. Ignite."