• Ik kan dus niet meer met mijn pc op Quizlet omdat hij zegt dat de site schade toebrengt en onveilig is... Misschien dat het aan mijn pc of aan chrome ligt. Maar net had ik nog nergens last van..
    Iemand anders hier ook last van. Of is het gewoon mijn virusscan die hem flipt? ;c

    Rutger schreef:
    Dank voor het melden! Het probleem zat in een van de foto's die bij een story was geplaatst. Foto is inmiddels verwijderd en google is gevraagd om de melding op te heffen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 jan 2013 - 22:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik had het ook, maar ik negeerde het (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    xDesire schreef:
    (...)


    Er staat ergens geavanceerd -> negeren


    Oh okee, thanks ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Heb ik ook continue. Met Malware etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb daar ook last van (Malware) en het is bij mij echt irritant, want het blijft komen elke keer als ik hem laad D:. Daarnet kon ik niet op de site, maar het duurde ook even voordat ik doorhad hoe ik het kon "uitschakelen".


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Madonna schreef:
    Er is inderdaad een melding dat er Malware gedetecteerd zou zijn, maar ik heb gewoon eigenwijs doorgeklikt. (Geavanceerd -> Ga verder op eigen risico)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Madonna schreef:
    Er is inderdaad een melding dat er Malware gedetecteerd zou zijn, maar ik heb gewoon eigenwijs doorgeklikt. (Geavanceerd -> Ga verder op eigen risico)


    - The last look back is black -

    Rutger schreef:
    Dank voor het melden! Het probleem zat in een van de foto's die bij een story was geplaatst. Foto is inmiddels verwijderd en google is gevraagd om de melding op te heffen.


    Super! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Had ik ook maar nu is het normaal


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Whut, ik had beter gezwegen.
    Nu krijg ik malware-meldingen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Rutger schreef:
    Dank voor het melden! Het probleem zat in een van de foto's die bij een story was geplaatst. Foto is inmiddels verwijderd en google is gevraagd om de melding op te heffen.

    Dankje Rutger.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha ik had het ook, schrok me dood. Maar idd gewoon geavanceerd > op eigen risico verder gaan


    niall stared into my eyes for 30 seconds during last first kiss and it was the best moment of my life

    Trouwens als jullie hier helemaal vanaf willen zijn (en daarbij meteen niet meer beschermd zijn tegen echte malware site's), ga dan naar "Instellingen", zoek op het woord "Malware" en zet het vinkje bij "Bescherming tegen phishing en malware inschakelen" uit.


    Dit is btw. alleen voor Google Chrome.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 22:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Trouwens als jullie hier helemaal vanaf willen zijn (en daarbij meteen niet meer beschermd zijn tegen echte malware site's), ga dan naar "Instellingen", zoek op het woord "Malware" en zet het vinkje bij "Bescherming tegen phishing en malware inschakelen" uit.


    Werkt dit ook bij Mac? Safari blijft die melding geven namelijk ..

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 22:34 ]


    To infinity and beyond •

    Westcoast schreef:
    (...)

    Werkt dit ook bij Mac? Safari blijft die melding geven namelijk ..

    Geen idee, dat was voor Google Chrome.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik krijg het nu elke keer als ik een pagina aanklik, uuugh (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind