• Ik kan dus niet meer met mijn pc op Quizlet omdat hij zegt dat de site schade toebrengt en onveilig is... Misschien dat het aan mijn pc of aan chrome ligt. Maar net had ik nog nergens last van..
    Iemand anders hier ook last van. Of is het gewoon mijn virusscan die hem flipt? ;c

    Rutger schreef:
    Dank voor het melden! Het probleem zat in een van de foto's die bij een story was geplaatst. Foto is inmiddels verwijderd en google is gevraagd om de melding op te heffen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 jan 2013 - 22:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Parachutes schreef:
    Ik kreeg ook een melding over Malware... maar heb het genegeerd.


    •*• Lululu •*•

    Heb ik ook

    Westcoast schreef:
    (...)

    Werkt dit ook bij Mac? Safari blijft die melding geven namelijk ..


    Ik heb het ook bij mac, maar kon niet vinden waar ik het uit kon zetten :c


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb wel al een paar keer gehad (over een tijdsspanne van een week of 6) dat hij bij het openen van Quizlet de melding gaf dat het geïnfecteerd was met een 'Trojaans paard'. Heb het tot op heden alleen bij Q gehad, en ook mijn virusscanner geeft verder niets aan.


    Bad decisions make good stories.

    Gebruik gewoon Internet Explorer, heb je nergens last van en 'tis nog eens beter dan Google Chrome. Heuj.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mallory schreef:
    (...)


    Vatican Cameos

    DeGeneres schreef:
    Gebruik gewoon Internet Explorer, heb je nergens last van en 'tis nog eens beter dan Google Chrome. Heuj.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    Dat doet iedereen nou altijd. ;c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    In tijden van nood is Internet Explorer er altijd, mijn trouwe vriend voor zolang deze melding nog duurt, dan vlieg ik weer terug nar Safari.
    Merci dat jij er bent!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Oromis schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
    Wat Mitchell zegt. Schaam je meisje. :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wat Mitchell zegt. Schaam je meisje. :P


    Fuck you all. Haha. Google Chrome is echt irritant.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alsof Q opeens onveilig zou zijn. :')
    Ik heb er gelukkig geen last van. Wat een gezeik steeds met die foto's, laten we gewoon alle 1D 16+ verhalen verbieden. :Y) (Daar ben ik echt zoveel nare plaatjes tegengekomen. Steeds bij dat Laatst Gelezen. Kill it!)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wat Mitchell zegt. Schaam je meisje. :P

    Ik heb nog nooit problemen gehad met IE, maar op mijn nieuwe laptop was Firefox destijds geïnstalleerd, dus stapte ik maar over. Niet iedereen kan niet goed omgaan met bepaalde internetbrowsers. :'D
    Dus zij hoeft zich absoluut niet te schamen, als zij die browser wil gebruiken. Chrome vind ik persoonlijk ook veel kutter werken dan Firefox.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 23:44 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit problemen gehad met IE, maar op mijn nieuwe laptop was Firefox destijds geïnstalleerd, dus stapte ik maar over. Niet iedereen kan niet goed omgaan met bepaalde internetbrowsers. :'D
    Dus zij hoeft zich absoluut niet te schamen, als zij die browser wil gebruiken. Chrome vind ik persoonlijk ook veel kutter werken dan Firefox.
    Ach, het is ook een beetje een opgeblazen internetgrapje 'Internet Explorer is niet goed blabla' Maar ik moet zeggen, in vind Chrome heerlijk werken en Explorer is bij mij echt megasloom + al die balkjes... Tis de helft van m'n scherm... Zoooo verschrikkelijk irritant :P


    Life is hard and then we die

    Ik hou juist van Chrome, omdat het zo simpel, eenvoudig, makkelijker en sneller is. Oh en je kunt het goed aanpassen aan je eigen wensen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.