• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes

Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes

Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.

Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries

Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard

Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.

Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.

[ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

danielle peazer

Hij trok zijn zonnenbril iets naar beneden zodat hij me goed kon aankijken.
    'Wie zal het zeggen', zei hij mysterieus en knipoogde naar mij.
    Ik zette ook even mijn zonnenbril op en keek over de mooie zee heen, wat is de zee in dit soort landen toch altijd mooi. Ik werd uit mijn gedachten verstoord door george.
    'Maar hoe kwam jij op het idee mee te doen met dit alles?', grijnsde hij naar mij.
    ''Nou ik keek vroeger altijd al naar expeditie robinson, en wilde eigenlijk altijd wel graag meedoen, maar omdat ik niet echt heel erg bekent ben ofzo, durfde ik me nooit op te geven, mensen kunnen me alleen kensen van het dansen en modellenwerk, maar ik werd zelf gevraagd door het programma, en heb meteen ja gezegd'' zei ik tegen hem en zocht in mijn tas naar de zonnenbrand en smeerde mijn armen er even mee in, dat had ik wel nodig in deze hitte hier, ook al verbrand ik gelukkig nooit zo snel.

Cher Lloyd

Ik zat tegen de rand aan, op de grond. 'Alstjeblieft, laat ons niet zinken' duimde ik. Ik was letterlijk gewoon te bang om op te staan. 'Waarom moeten we nou op een boot? We konden toch gewoon zwemmen? Zwemmen is oké, heel goed zelfs! Zwemmen kan wel, toch? Waarom zwemmen we niet?' Een gefrustreerde schreeuw verliet mijn mond. Ik haalde diep adem en stond op, om daarna naar mijn buik te grijpen. 'Ik voel me niet goed' kreunde ik. Daarom ging ik nooit met de boot. Ik was al heel snel zeeziek. Omdat ik geen zakje ofzo had, gaf ik maar over in de zee. 'De zee is ineens niet meer zo blauw' piepte ik.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

DeGeneres schreef:
    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    'Kom op dan,' grijnzend sta ik op, pak Harry bij zijn middel vast, trek hem omhoog en duw hem half over de rand heen. 'Nu, wil je nog terug, of ga je het doorzetten?' Ik draaide mijn hoofd richting Louis en wenkte deze. 'Kom is helpen om je vriend het water in te gooien...' Grijnzend gaf ik Harry een zetje, maar hield 'm wel goed genoeg vast zodat hij niet echt het water in zou vallen.

harry edward Styles
    ik greep de rand van de boot vast en slaakte een gil terwijl ik angstig naar het water onder me keek. ''Nee, Ed, je laat het!'' gil ik als hij me een setje geeft. gelukkig heeft hij me toch wel goed vast en val ik er niet zomaar uit. ''Lou, je waagt het om te helpen. ik zweer je het. dan zijn er geen harry knuffels voor jou meer!'' oke, dat sloeg nergens op, maar het was te proberen. Al wist ik dat Ed me niet echt in het water zou gooien. het hing nou niet echt lekker zo half uit de boot.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

George Shelley

Ze pakte zelf haar zonnebril uit haar tas en zette die op haar neus.
    Haar bruine ogen verdwenen en maakten plaats voor donkere glazen, die over de zee tuurden.
    Ik zag hoe ze een soort van 'opschrok' van mijn vraag.
    'Nou, ik keek vroeger altijd al naar Expeditie Robinson en wilde eigenlijk altijd wel graag meedoen, maar omdat ik niet echt heel erg bekend ben, durfde ik me nooit op te geven. Mensen kunnen me alleen kennen van het dansen en modellenwerk. Maar dit keer werd ik zelf gevraagd om mee te doen aan het programma en heb meteen ja gezegd', antwoordde ze mijn vraag.
    Ik knikte.
    Ergens had ze wel gelijk, als ik alleen maar zou dansen en soms modellenwerk, had ik me zelf ook niet opgegeven.
    'Uhu', knikte ik, 'Maar waar blijft de rest? Ik heb echt zin in die proef. Maar Daan, als ik bij jou in het team zit he, schiet je dan wel een beetje op?', grapte ik.

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Tom Daley

Eerst lache ik nog wel om Cher. Maar toen ze schreeuwde, opsprong en daarna overgaf in zee, maakte ik me toch wel een beetje zorgen.
    'De zee is niet meer zo blauw', piepte ze.
    Ergens grijnsde ik wel.
    'Cher, kom eens?', vroeg ik en haalde een flesje Spa blauw uit mijn tas en gaf die aan Cher.
    'Hoe voel je je?', vroeg ik.
    De eerste persoon tegen wie ik sprak.
    Ik kende bijna niemand, dus ik voelde me net een beetje alleen. Niet dat ik dat erg vind, ik ben hier toch voor mezelf.

Louis Tomlinson Kamp Noord

Ed en Harry hebben het over met elkaar douchen, ik volg het hele gesprek niet zo. ´Hou op, ik schaam me voor jullie.´ zeg ik nep-dramatisch. Ik begin keihard te lachen als Ed Harry bijna het water in duwt. 'Kom is helpen om je vriend het water in te gooien...' zegt Ed tegen mij. 'Tuurlijk, mensen kunnen weer niet zonder mijn superman power.' zeg ik met een grijns. 'Doe het maar lekker zelf Eddie, maar ik denk niet dat je Hazza aan kan.' Dan komt Daniëlle op de boot en zwaait even naar mij en Harry. Ik denk alleen dat Harry dat niet heeft gezien aangezien hij bijna het water word ingeduwd. Ik zwaai terug. Ik sta even op om mijn benen te strekken, maar struikel dan en val tegen Ed aan en we vallen samen in het water. 'Aaaah!' gil ik nog net. Ik klim kletsnat weer op de boot en grijns. 'Sorry dames.' zeg ik tegen Ed en Harry.

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Cher Lloyd

Ik liep naar Tom Daley en keek dof uit mijn ogen. gelijk pakte ik het flesje aan en dronk er een slok uit. 'Hoe ik me voel?' fluisterde ik. 'Heb je even? Ik voel me vies, misselijk, rot, zeeziek, zwak, licht, maar toch zwaar' vertelde ik. 'Kunnen we niet gewoon met de trein gaan? Die gaat door de oceaan, toch? Dat is handiger, toch?' vroeg ik met spleetogen. Mijn korte topje trok ik op, en ik friemelde aan het gatenjasje dat erover heen zat. Voor de rest had ik blauwe skinny jeans aan en grijze stiletto's. Mijn haar had ik weer aan rechts afgeschoren zodat al mijn haar aan de linkerkant zat. Het was lang, en ik vond het mooi. 'Ik ken hier bijna niemand persoonlijk, en dat is nog erger' mompelde ik.

Tom Daley

'Hoe ik me voel? Heb je even?', vroeg ze en pakte het flesje aan.
    'Nou, ik zit op een onbewoond eiland en ben het van plan dertig dagen vol te houden. Dus ja, ik heb wel even de tijd', grijnsde ik.
    'Ik voel me vies, misselijk, rot, zeeziek, zwak, licht, maar toch zwaar,' vertelde ze. 'Kunnen we niet gewoon met de trein gaan? Die gaat door de oceaan, toch? Dat is handiger, toch?', vervolgde ze en trok spleetoogjes.
    Ik vertrok mijn gezicht.
    'Ai, dat is niet fijn', zei ik met mijn tanden op elkaar.
    'Maar ik denk niet dat de trein hier ook van eiland naar eiland gaat. Het is Londen niet met een metrostation', grijnsde ik.
    'En ik ken hier bijna niemand persoonlijk, en dat is nog erger' mompelde ze.
    'Join the club', zei ik schouderophalend.

danielle peazer

Hij zei dat als ik bij hem in het team zat, dat ik dan wel een beetje moest opschieten tijdens de opdracht. Ik kijk hem nep verontwaardigd aan. 'Dus jij denkt dat ik een slome ben, dat heb je dan helemaal mis lieve george, want waarschijnlijk ben ik nog sneller dan jou' zeg ik grijnzend en kijk voor me uit. Ik wist dat ik blufde want george was een jongen die waren meestal altijd sneller dan meisjes. 'Als ik eerder dan jij alles heb, oh wat ga ik je dan uitlachen jongen' zei ik plagend en ging met mijn hand door zijn haren.

George Shelley

'Dus jij denkt dat ik een slome ben? Dat heb je dan helemaal mis, lieve George, want waarschijnlijk ben ik nog sneller dan jij', zei ze grijnsend en keek voor haar uit.
    'Hey, dat heb ik niet gezegd', zei ik en onschuldig gooide ik mijn handen de lucht in.
    'Als ik alles eerder heb dan jij alles hebt. Oooh, wat ga ik je uitlachen jongen', zei ze plagend en ging met haar hand door mijn haar.
    'Hooo, laten we dat eens even niet doen', zei ik waarschuwend en haalde haar handen uit mijn haar.
    'Maar je zult me nooit uitlachen, want ik eindig toch wel eeder dan jij', zei ik lachend en bracht mijn haar terug in model.
    Als wraak haalde ik mijn hand door haar haren.

Cher Lloyd

'Ik stel me aan, hè?' vroeg ik en ik zuchtte. Ik stelde me altijd aan. Ik hield van overdrijven. Overdrijven met kapsels, outfits, woorden, zinnen enzovoort. En nu overdreef ik met overdrijven. Kan dat eigenlijk wel? Oh God, ik dwaalde weer af. 'Hier, ik zal me eens voorstellen' zei ik met een grote glimlach. 'Mijn naam is Cher Lloyd. Ik ben zangeres en rapper. Twee jaar geleden heb ik meegedaan aan xFactor in Engeland. Ik heb verloren, maar heb toch een platencontract gekregen en nu maak ik dus muziek' grinnikte ik. Ik stak mijn hand uit en haalde rustig adem zodat ik niet weer zou overgeven.

Sylvesti schreef:
    Dan Howell
    Ik rende, wat een heel slecht idee voor mij was maar goed, voor de boot en haalde hem op het nippertje. "Dan... Howell..." Heeg ik terwijl ik me naast iemand voor wie ik nu even geen oog had liet vallen. Totaal buiten adem en met een bloedsmaak in mijn mond na dat kleine stukje rennen luiserde ik uitgeput naar de presentratrice. Lekker dan. Ik had net al de longen uit mijn lijf gerent, wat al heel snel gebeurde, om de boot te halen en dan moest de proef nog beginnen. Ik probeerde zo goed en zo kwaad als het ging mijn ademhaling op pijl te krijgen en de bloedsmaak uit mijn mond te verdrijven. Waarom had ik ookal weer ja gezegt om mee te doen? Mijn conditie was zo slecht dat zelfs nu al dat kleine stukje over planken naar de boot rennen ervoor zorgde dat ik bijna moest kotsen en geen adem meer kreeg. Hoe zou ik me hier in hemels naam staande kunnen houden?

Finn Harries
    Ik had de boot makkelijk gehaalt. Ik had verstelt gestaan toen er een brief op de deurmat was geland met de vraag of ofwel Jack ofwel ik mee wilde doen aan dit programma. Jack had al verplichtingen op vidcon, waar ik eigenlijk mee naar toe zou gaan, maar nu zat ik hier, op een boot, in de tropen. Ik vond het echt super cool om mee te doen. Ik was geen atleet ofzo, maar toch had ik wel wat conditie. Ook was eigenlijk geen uitdaging te gek voor mij, hoe erg ik ook al van te voren wist dat ik ging falen. De eerste opdracht was er een die mij wel aan stond. Je moest niet alleen je spieren, maar ook je hersens gebruiken. Dat kon ik wel. Ik haalde een hand door mijn haar en keek de boot rond. Het was voor mij nogsteeds onwerkelijk dat ik als redelijk gewoon 19 jarig jochie tussen al deze sterren zat, al hield me dat niet er vanaf dat ik wilde winnen.

[Iemand voor een van deze 2?]

Bowties were never Cooler

Tom Daley

'Ik denk het niet. Als je je aan zou stellen, zou ik niet denken dat nu je ontbijt in het water ligt te drijven', grapte ik.
    'Hier, ik zal me eens even voorstellen', zei ze en lachte haar tanden bloot.
    'Mijn naam is Cher Lloyd. Ik ben zangeres en rapper. Twee jaar geleden heb ik meegedaan aan xFactor in Engeland. Ik heb verloren, maar heb toch een platencontract gekregen en nu maak ik dus muziek', grinnikte ze. Ze stak haar hand uit en haalde rustig adem.
    Ik grijnsde.
    'Ik weet het Cher, ik heb wel eens in de zaal gezeten en heb je CD gekocht en je album gedownload in iTunes en luister nog steeds jouw muziek met mijn iPhone', ratelde ik.
    Ik pakte haar hand vast.
    'Tom Daley, ik ben schoonspringer en heb afgelopen Olympische Spelen een medaille gewonnen', stelde ik mezelf voor.
    Ik had wel meer gewonnen dan dat, maar als ik alles had moeten opzeggen, was ik nog wel even bezig.
    Ik liet haar hand los en keek naar haar haar.
    'Gaaf, je haar zo', zei ik toen en wees naar het opgeschoren stuk aan de rechterkant van haar hoofd.
    Oke, Cher Lloyd, de eerste tegen wie ik praatte en ik hoopte dat ze bij mij in het team kwam. Ik denk dat ik dan echt wel wat lol zou hebben.

[Ik ga slapen, good night x]

[Goodie night]