• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

    Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes


    Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.


    Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries


    Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.


    Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

    Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.


    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tom Daley

    Ik liep het pad af en kwam bij een plank. Voorzichtig zette ik mijn voet op de plank. Jup, hij wiebelde. Snel liep ik eroverheen. Zonder kleerscheuren kwam ik aan de overkant waar ik Jade, George, Harry en Emma al zag zitten.
    'Hoi', knikte ik naar de presentatoren en ik gooide mijn tas ergens op de grond neer, waarna ik plaats nam op het bankje onder de rest.
    Ik knikte naar de andere kandidaten.
    'Ik ben Tom Daley', grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 13:22 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [SORRY, HAD NIKS GEZIEN. Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cher Lloyd

    Netzoals alle anderen liep ik ook van de plank af, en slaakte korte gilletjes omdat ie zo wiebelde. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond toen ik erover heen was. 'Hoii! Mijn naam is Cher Lloyd' glimlachte ik en ik liep ook naar de banken, om op de voorste te gaan zitten. Ik keek naast me en zag Tom. Vrolijk zwaaide ik naar hem en zwaaide ook achter me naar Harry, Emma, Jade en George. Ik sloeg mijn been over mijn andere been en keek onder mijn wimpers maar vooruit. Zenuwachtig tikte ik met mijn voet tegen de grond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    danielle peazer team zuid

    Nou daar ging het dan beginnen, Ik liep wiebelend over een plankje heen en kwam bij een platform aan waar al een aantal kandidaten zaten. Ik zuchte opgelucht, gelukkig was ik niet van het plankje afgevallen, anders had ik me echt al gelijk voor schut gezet. Ik zette mijn rugtas op de grond en glimlachte naar de presentatrice. 'Hey ik ben danielle peazer' Ik ging op het onderste bankje naar cher zitten. 'Hey' zei ik vriendelijk tegen haar en glimlachte ook even naar de mensen die achter me zaten.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 14:13 ]

    [Mijn topics. Ik weet trouwens niet of ik vandaag veel post, ik kwam er net achter dat ik 1,5 hoofdstuk wiskunde achterloop en nog allemaal in moet halen.]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 13:35 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Georgie Henley - Noord
    Ik hoor de presentatrice de kijkers de uitleg geven van het spel, adrenaline giert door mijn lichaam heen. Nu begint het, het begint, hetgeen waar ik al weken op zit af te wachten. Ik had het op mijn kalender gezet en elke keer weer een dagje afgekruist. Ik had verschillende oefeningen geprobeerd die ik al eens eerder gezien had bij verschillende Robinsons, expedities. Had in mate geprobeerd steeds minder te eten, om zo in de hoop, het een stuk gemakkelijker te krijgen als we eenmaal op het eiland zouden zitten en nu was het zo ver; Vlak voor me stonden al een paar tegenstanders. Ik was benieuwd wie mijn teamleden zouden worden, wie mijn grootste tegenstanders werden, maar eigenlijk was er maar één vraag die me echt bezighield: Wie zou de winnaar worden? Zou ik dat zijn? Ergens hoopte ik er wel op, maar echt vertrouwen had ik er niet in. Er waren zoveel sterke tegenstanders. Sporters, veel sterkere mensen dan ik. Het maakte me alleen maar meer zenuwachtig om hier aan te denken.
    Voorzichtig loop ik dan naar voren en geef de presentatrice een klein knikje, ik haal mijn hand door mijn kastanjebruine haren en glimlach dan zorgvuldig.
    "Georgie Henley," stel ik mezelf voor en laat het hierbij. Ik besluit naast Tom Daley te gaan zitten, de schoonspringer die ik gevolgd heb tijdens het zien van de olympische spelen en kijk nerveus voor me uit. Eigenlijk wilde ik gewoon dat de teams nu al bekend werden gemaakt. Ik kon haast niet wachten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Perrie Edwards • Noord

    Met een geweldig gevoel liep ik over de plank. Dat ding wiebelde wel maar niet zo erg dat ik bang was om eraf te vallen maar toch. Eigenlijk was ik ook wel blij dat Jade mee deed. Toch iemand die ik goed kende. En Danielle, Louis en Harry die ik ook wel goed kende. Ik hoorde de presentatrice de uitleg geven over het spel. Waarna wij, de deelnemers, ons moesten voorstellen. Ik liep door. ''Hallo, ik ben Perrie Edwards.'' glimlachte ik en ging zitten waar nog plek was.


    [sorry voor short maar ik moet naar een verjaardag]


    Do what people say you can't.

    Bonnie Wright

    Zenuwachtig liep ik naar het podiumpje, of hoe je het ook kon noemen en ging ergens onderaan zitten. Mijn blik naar de presentatoren. "Bonnie Wright." Glimlachte ik en keek naar achteren waar de andere deelnemers zaten. Allemaal waardige tegenstanders in de competitie. Ik zuchtte en friemelde wat met mijn vingers om minder zenuwachtig te worden. Wat niet gauw werkte. Ik had er echt zin in, niet alleen voor de prijs, maar grotendeels voor de ervaring. Ik kon zelf niet tegen de honger die ik zou lijden. Maar iedereen heeft zijn zwakke punt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cara Delevingne • Zuid

    Al aardig wat mensen waren over de plank heengelopen, hadden snel hun naam genoemd voordat ze ergens op één van de plekken plaatsnamen. Eerlijk gezegd was ik vrij rustig gebleven, voelde het nog niet helemaal "echt" voor mij en dacht ik eerder dat ik nog gewoon ergens in London stond op de hoek van een straat met de razende taxi's die voorbij reden. Alleen het weer was heel wat anders dan in Londen, de regen die normaal langs de autoruiten naar beneden drupten was hier niet te bekennen en ik had het dan ook bloedheet gekregen van de hitte die hier in de lucht hing.
    Eerlijk gezegd had ik nog geen idee wie er allemaal precies meedeed. Ik had wel een paar mensen langs zien lopen, de jongens van One Direction of Ed Sheeran had ergens staan praten, maar ik had me nog redelijk buiten de groep gehouden, het nog wat spannender te houden met wie ik nu uiteindelijk in een kamp terecht kwam en wie ik het allerliefste uit de expeditie wilde hebben.
    Uiteindelijk stapte ik snel over de plank heen, het kleine podiumpje op, terwijl ik snel mijn ogen liet glijden over het aantal kandidaten dat ik zag zitten. Ik draaide me snel weer terug voordat ik een kleine glimlach op mijn gezicht toverde. "Cara Delevigne," zei ik snel, voordat ik plaatsnam naast één van de kandidaten. Introducties waren niet m'n favoriete iets, televisie was dan ook heel wat anders dan een fotograaf die al honderden keren foto's van je had genomen en studiolampen waren lang niet zo heet als Maleisië.
    Snel draaide ik mijn hoofd de linkerkant op, om één van de kandidaten te zien zitten. "Georgie!" riep ik ietwat geschrokken uit voordat ik haar een snelle knuffel gaf. Georgie was één van de enigen die ik hier kende, had me niet zo gefocust op de rest die met hun hoofd gebogen een beetje naar hun schoenen had zitten staren, maar ik was blij dat zij ook hier was.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 14:43 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Louis Tomlinson Kamp Noord

    Nadat de presentator had gezegd dat de kandidaten mogen komen, liep iedereen over de plank en zei even zijn of haar naam. Ik kijk een beetje nieuwschierig om me heen om te kijken wie er allemaal is. Ik wist natuurlijk al dat Harry mee doet. Na een tijdje loop ik over de plank. ´Hoi, ik ben Louis Tomlinson.´ stel ik mezelf voor met een glimlach. Ik loop verder en ga ergens op de bank zitten. Ik kijk een beetje om me heen en grijns even naar Harry. Daarna kijk ik weer voor me uit en begin een beetje met mijn voeten te wiebelen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ben Howard • Kamp Zuid
    De welbekende opkomst bij Expeditie Robinson en de wiebelige plank. Ik vraag me af of iemand er weleens is afgevallen en dat ze het dan opnieuw hebben opgenomen, omdat het anders wel heel klungelig lijkt. Precies iets voor mij dus. Ik haal een keer diep adem en doe dan mijn opkomst. Met gemak kom ik over de wiebelige plank en ik glimlach even scheef de camera in.
    'Hallo, mijn naam is Ben Howard,' zeg ik, mezelf voorstellend.
    Ik had wel kunnen zeggen, ik ben Ben, maar dat klinkt altijd dubbelop en mensen maken er niet gewaardeerde grapjes mee. Dus vandaar dat ik dat zelf al probeer te vermijden. Ik neem plaats op de onderste rij en ga naast een willekeurig persoon zitten, ik schuif gewoon aan in de rij. Het is Louis van One Direction, ik mag die gasten wel. Zolang ze zichzelf zijn, maar al dat meiden geschreeuw.. En hun liedjes slaan ook niet altijd ergens op, maar dat vind ik persoonlijk. Dat hun liedjes zo zijn, betekent natuurlijk niet dat zij ook zo zijn.
    Even neem ik vlug de omgeving in me op en zet ik mijn rugzak neer voor mijn voeten. Ik vind het spijtig dat mijn gitaar niet mee kon, maar daar was helaas niets aan te doen. Die moeten thuis blijven. Ach, er is vast nog wel een andere manier om muziek te maken. Improvisatie.
    Waar ik echt benieuwd naar ben is de teamindeling, maar daar zullen we straks wel achterkomen met de allereerste proef, neem ik aan tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tom Daley

    Één voor één kwamen alle andere kandidaten naar binnen.
    Naast mij kwam Cher zitten.
    Vrolijk zwaaide ze naar me en ik toverde een glimlachje op mijn gezicht.
    Aan de andere kant kwam Georgie zitten, en al niet snel daarna nam Cara naast haar plaats.
    Ik kende eigenlijk niemand. Natuurlijk herkende ik ze wel, maar dat is anders.
    Ik vouwde mijn ellebogen op mijn bovenbenen en liet mijn hoofd in mijn handen rustten. Mijn voeten bungelden heen en weer, vlak boven de grond.
    Ik was het wel gewend, ik ben niet erg lang, dus mijn voeten raakten meestal de grond niet.
    Mijn blik gleed over alle andere kandidaten die kwamen, alsof ik ze keurde. Wie een goede tegenstander was en wie niet.
    Al snel kwam ik erachter dat alle mannelijke kandidaten, die er al waren, allemaal wel gespierd waren. De vrouwen waren allemaal niet zo lang, ze waren dun en ik denk dat ze best snel en lenig zijn.
    Al snel liet ik mijn hoofd weer hangen en keek naar mijn voeten.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Mijn topcis.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson Kamp Noord

    Ik wil eigenlijk met iemand praten, maar er zijn nog mensen die zich voorstellen dus ik besluit dat toch maar niet te doen. Ik ben ook niet het type dat lang kan stilzitten. Soms begin ik ook gewoon om niks te lachen. Ik hoop dat dat nu niet gebeurt. Ik kijk een beetje om me heen en neem iedereen in me op. Ik ken natuurlijk wel een paar mensen persoonlijk maar sommige ken ik alleen van tv. Ik vraag ook me af in welk team ik kom, ik hoop bij Harry of Ed. Dan gaat Ben Howardt naast me zitten. ´Hoi´ zeg ik zacht en ik grijns. Hij lijkt me wel aardig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.