• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

    Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes


    Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.


    Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries


    Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.


    Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

    Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.


    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    'Kom op dan,' grijnzend sta ik op, pak Harry bij zijn middel vast, trek hem omhoog en duw hem half over de rand heen. 'Nu, wil je nog terug, of ga je het doorzetten?' Ik draaide mijn hoofd richting Louis en wenkte deze. 'Kom is helpen om je vriend het water in te gooien...' Grijnzend gaf ik Harry een zetje, maar hield 'm wel goed genoeg vast zodat hij niet echt het water in zou vallen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    danielle peazer

    Nadat Reggie de opdracht had uitgelegd, mochten we allemaal plaats gaan nemen op de boot die naar kador ging. Ik stond op en wilde me tas pakken, toen ik ineens george zag zitten,die ik kende van Xfactor. ''Hey george ik wist helemaal niet dat jij hier ook aan mee ging doen'' Zeg ik vrolijk tegen hem. Gelukkig kende ik george, louis en harry wel aardig goed dankzij Xfactor, ik was dan wel alleen een achtergrond danseres, maar achter de schermen had je altijd wel goed contact met iedereen. Ik wachte even op george. 'Ga je ook mee naar de boot toe, ik ben wel benieuwd hoe de eerste opdracht gaat verlopen, en natuurlijk ook in welk team ik zit' zei ik tegen hem.

    George Shelley

    Ik wachtte even totdat het grootste gedeelte van de kandidaten al op de boot waren. Ik houd niet zo van al die drukte bij de plank, dus ik wachtte tot het rustig werd.
    Toen zag ik Danielle opkijken bij de tassen.
    'Hey George! Ik wist helemaal niet dat jij hier ook aan mee ging doen!', zei ze vrolijk.
    Ik lachte en knikte mijn hoofd.
    'De enigste die durfde', grijnsde ik en sprong van de bank af en liep richting de tassen waar ik haar een vriendschappelijke kus op haar wang gaf.
    'Hey, hoe is het met je?, vroeg ik haar en ik krapte op mijn achterhoofd.
    Tussen de stapel tassen die nog over waren, zocht ik naar mijn zandkleurige Eastpak.
    Onderop de stapel zag ik hem liggen en trok hem eronder weg.
    'Kom, naar de boot. Straks vertrekt hij nog zonder ons', glimlachte ik en trok haar bij haar pols mee naar de plank.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    .

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:44 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Nog niet eens iedereen zat op de boot]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [........... Cara zat nog niet eens op de boot en een aantal anderen ook niet.]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:43 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry, maar wat een onzin.
    Als je nou even geduld hebt dat iedereen eerst op die boot beland? Niet iedereen zit 24/7 in dit topic om alles bij te houden..]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    danielle peazer

    ''De enigste die durfde'' grijnsde george en gaf me een kus op mijn wang en vroeg daarna hoe het met me ging.
    ''Het gaat goed met mij hoor, en met jou dan?, ik ben enkel een beetje zenuwachtig voor wat ons allemaal te wachten staat'' hij zocht ook even zijn tas op en vond hem dan uiteindelijk.
    'Kom, naar de boot. Straks vertrekt hij nog zonder ons' glimlachte hij en trok me mee aan mijn pols over de plank.
    ''Doe maar voorzichtig, straks vallen we nog van de plank af'' lach ik en loop met hem naar de boot toe waar al meerdere zaten te wachten.
    ''Ik ben echt benieuwd in welk team ik zit jij?, misschien worden wij wel elkaars grootste concurenten joh'' zeg ik lachend tegen hem.

    George Shelley

    'Het gaat goed met mij hoor, en met jou dan? Ik ben enkel een beetje zenuwachtig voor wat ons allemaal te wachten staat', antwoordde Danielle op mijn vraag.
    Ik knikte.
    'Yes, prima! En ik ben eigenlijk niet zo zenuwachtig', zei ik toen ik mijn tas over mijn schouders sloeg.
    'Ik denk dat ik deze proef redelijk snel af kan leggen. Maar vast niet zo snel als Tom', grijnsde ik naar haar.
    Toen we op de plank kwamen, schudde ik mijn hoofd.
    'We vallen echt niet', zei ik en trok haar mee.
    Mijn tas belandde met een sierlijke boog de boot in en zelf sprong ik aan boord.
    'Het maakt me niet zo veel uit in welk team ik zit. Iedereen lijkt me wel een gewaagde tegenstander of een goede teamgenoot. Ik maak er gewoon het beste van. En tja, dat zou zomaar kunnen, schoonheid. Het lot bepaald', grijnsde ik naar Danielle die nog op de kant stond.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Sorry trouwens voor die lullige opmerking xClove, maar ik vind het gewoon een beetje lullig tegenover de anderen die niet zo vaak in dit topic kijken en dat ze dan enorme stukken missen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    danielle peazer

    Hij zei dat hij dacht dat hij deze proef redelijk snel kan af leggen. ''Klinkt een beetje eigendunkerig vind je niet'' grijnsde ik naar hem.
    'Het maakt me niet zo veel uit in welk team ik zit. Iedereen lijkt me wel een gewaagde tegenstander of een goede teamgenoot. Ik maak er gewoon het beste van. En tja, dat zou zomaar kunnen, schoonheid. Het lot bepaald', grijnsde hij naar mij. ''Noem je mij nou schoonheid, dat zeg je alleen omdat je mij gewoon te vriend wil houden he, ja ik heb je wel door'' zeg ik lachend tegen hem.
    Ik gooide ook mijn tas in de boot en glimlachte even naar de andere kandidaten en zwaaide even naar louis en harry aangezien ik hun ook kende van xfactor. En ging daarna naast george zitten, en ging even met mijn haren door mijn krullen heen.

    George Shelley

    'Klinkt een beetje eigendunkerig, vind je niet?', grijnsde ze naar me.
    Ik haalde mijn schouders op.
    'Ik weet gewoon wat ik kan en wat ik niet kan. En ik dénk het, ik weet het niet zeker', grijnsde ik en pakte mijn ray-ban zonnebril uit mijn tas, waarna ik die op mijn neus zette.
    'Noemde je mij nou schoonheid? Of zei je dat alleen maar omdat je mij te vriend wil houden? Ja, ik heb je wel door', lachte ze naar me.
    Ik trok mijn zonnebril iets naar beneden, waardoor ik met mijn ogen eroverheen kon kijken.
    'Wie zal het zeggen', zei ik mysterieus en knipoogde naar haar.
    Ze gooide haar tas de boot in en glimlachte naar de andere kandidaten en ze zwaaide naar Louis en Harry.
    Zelf stak ik ook even mijn hand op naar de andere kandidaten.
    Ik stak mijn hand uit, om Danielle te helpen met het instappen van de boot.
    Ze kwam naast me zitten en haalde haar hand door de volle bos haar op haar hoofd.
    'Maar hoe kwam jij op het idee mee te doen met dit alles?', grijnsde ik naar haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    [Sorry trouwens voor die lullige opmerking xClove, maar ik vind het gewoon een beetje lullig tegenover de anderen die niet zo vaak in dit topic kijken en dat ze dan enorme stukken missen]


    [Geeft niks hoor. Soms moet ik er gewoon even op gewezen worden dat ik wat te enthousiast ben c; ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    (...)

    [Geeft niks hoor. Soms moet ik er gewoon even op gewezen worden dat ik wat te enthousiast ben c; ]
    [HAHA! Logisch, maar houd je in, houd je in, hahaha!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf