• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

    Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes


    Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.


    Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries


    Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.


    Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

    Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.


    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    'Is Hazza een beetje bang?' Grinnikend gaf ik hem nog een zetje, maar Louis kwam niet. 'Wat zijn we aardig vandaag...' Mompel ik sarcastisch, om me vervolgens weer op Harry te richten, wat er echt komisch uit ziet. Z'n krullen hangen helemaal naar voren. Ik slaak een gil als ik iets kouds om me heen voel en kom tot de conclusie dat ik samen met Harry, nog wel, het water ben ingevallen, door Louis, die er zelf ook niet helemaal droog meer uit ziet. Grommend duw ik mezelf omhoog, om Louis aan te kijken. 'Dat. Doe. Jij. Nooit. Meer.' Bij ieder woord prik ik hem in zijn borstkas, om mezelf vervolgens op het bankje te laten zakken en ga uitgebreid in de zon zitten. 'Ook al was het niet expres...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry dat ik nog amper gereageerd heb, maar ik heb volgende week toetsweek en heb nog allemaal dingen te doen voor school! Ik ga proberen om morgen te posten -wat wel moet lukken-.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Harry Edward Styles
    Ik slaak nog een harde gil voordat ik kopje onder in het water verdwijn. "homo's" grinnik ik als ik boven kom en ik schud mijn krullen heen en weer zodat de waterdruppels in het rondvliegen. Ik hijs mezelf de boot weer ik en laat mezelf tegen Ed aanzakken. "dat heet nou karma Eddie." ik klop even op zijn wang en ga onderuitgezakt zitten om op te drogen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    'Wat je zegt ben je zelf,' maak ik er kinderachtig van en als ik alle druppels van Harry's krullen op me voel slaak ik een verontwaardigd geluidje. 'Dat heb ik niet verdiend,' met een pruillipje kijk ik hem aan. Als hij zich tegen me aan laat zakken sla ik mijn arm om me heen en kijk Louis aan. 'Jaloers?' Grinnik ik. 'Het is je eigen schuld ook... Had je ons maar het water niet n moeten duwen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Guys, ik kan het echt niet volgen zo snel gaan jullie. )


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Eemhoofd, we zitten nu op de boot te wachten tot jij en Cara de boot in komen om naar de eerstvolgende proef te gaan ;p]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Harry Edward Styles
    Ik maak een instemmend geluidje en ga expres nog wat dichter tegen Ed aan zitten. "Nu ruil ik je in Tomlinson. Nu is het in plaats van Larry.." Ik dacht even hoe je de nemen van Ed en mij het beste kon combineren. Maar uiteindelijk keek ik Ed met een pruillip aan. Alles klonk zo stom. "Edry" piepten ik en schoot in de lach. Ik zuchten en duwde Ed zijn arm van me af waarna ik mijn shirt uittrok. Het zat totaal niet meer lekker nu het zo aan mijn lichaam plakte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson Kamp Noord

    ´Lekker ding.´ grijns ik als Harry zijn shirt uit trekt. Zelf schud ik mijn haar opzij omdat al het water in mijn gezicht droop. Ik vond het zelf niet zo erg, dat ik de boot uit viel. Ik vis een klein krabbetje uit het water. ´Dit is Patrick, en als jullie Edry worden, worden wij Patlis.´ zeg ik uiterst serieus waarna ik Patrick begin te aaien. Hij knijpt keihard in mijn vinger. ´Auw!!!´ gil ik. Ik trek Patrick van me af en houd hem zo vast dat zijn scharen me niet kunnen knijpen. ´Jaloers?' vraag ik met een grijns aan Harry en Ed.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    Een vrolijke lach verliet mijn lippen toen Harry ons de naam "Edry" gaf, het klonk ook gewoon zo komisch. Net als een embryo. Mijn armen laat ik naast mijn benen neer zakken als Harry zich van me weg duwd en z'n shirt uittrekt. 'Lekker ding,' grijnst Louis. Ik knik langzaam. 'Je bent wel degelijk jaloers, dat je niet nu hier mag zitten, hè... Ik kan 'm gewoon aanraken.' Expres liet ik mijn vinger over Harry's natte borstkas glijden en keek Louis grijnzend aan die een krab uit het water had gevist. 'Oh, dan ben je niet zo alleen... En ik ben totaal niet jaloers op je.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bonnie Wright • Kamp Zuid

    Ik keek snel om heen en kwam tot een conclusie dat iedereen al op de boot was. Oeps. Ik rende naar de boot en sprong er letterlijk erin. ''Te laat. Ik weet, zat weer te dromen.'' mompelde ik glimlachend. Ik dagdroomde te vaak, maar ach. Het kon iedereen wel overkomen die hier zat. Maar het moest weer per se mij zijn. Ik zuchtte en keek naar het water. Die tot mijn verbazing best helder was. Ik wedde dat hier ook ergens een koraalrif was. Het zou werkelijk fantastisch zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    harry Edward Styles
    ''Ik word vervangen door een krab.'' piep ik en zet een pruillip op terwijl ik mijn kont optil en weer boven op Ed ga zitten. ''weet waar je aan begint Patrick. Boo heeft heel veel aandacht nodig.'' grijns ik. Waarschijnlijk zag de rest van de mensen die meededen aan dit programma ons maar een stelletje rare idioten, maar het kon me niets schelen. Ik hield er van om me als een idioot te gedragen en aandacht te krijgen van deze twee jongens. En als Patrick geen krab was geweest had ik wel zeker jaloers geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Thirlwall.
    Grinnikend keek ik naar waar Harry, Louis en Ed mee bezig waren. Harry en Louis kende ik redelijk goed van Perrie's relatie met Zayn, maar Ed Sheeran kende ik niet echt. 'Hey Hazz. Hey Lou.' glimlach ik. Ik ga op het bankje zitten tegenover Harry en Ed;. Louis had een krab vast, en ik grijnsde. 'Wie is je nieuwe vriend?' vroeg ik. Ik keek even naar Ed en glimlachte. 'Ik ben Jade.' zei ik. Ook al was het nogal overbodig, het leek me wel even beleefd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heathrow schreef:
    Tom Daley

    'Ik denk het niet. Als je je aan zou stellen, zou ik niet denken dat nu je ontbijt in het water ligt te drijven', grapte ik.
    'Hier, ik zal me eens even voorstellen', zei ze en lachte haar tanden bloot.
    'Mijn naam is Cher Lloyd. Ik ben zangeres en rapper. Twee jaar geleden heb ik meegedaan aan xFactor in Engeland. Ik heb verloren, maar heb toch een platencontract gekregen en nu maak ik dus muziek', grinnikte ze. Ze stak haar hand uit en haalde rustig adem.
    Ik grijnsde.
    'Ik weet het Cher, ik heb wel eens in de zaal gezeten en heb je CD gekocht en je album gedownload in iTunes en luister nog steeds jouw muziek met mijn iPhone', ratelde ik.
    Ik pakte haar hand vast.
    'Tom Daley, ik ben schoonspringer en heb afgelopen Olympische Spelen een medaille gewonnen', stelde ik mezelf voor.
    Ik had wel meer gewonnen dan dat, maar als ik alles had moeten opzeggen, was ik nog wel even bezig.
    Ik liet haar hand los en keek naar haar haar.
    'Gaaf, je haar zo', zei ik toen en wees naar het opgeschoren stuk aan de rechterkant van haar hoofd.
    Oke, Cher Lloyd, de eerste tegen wie ik praatte en ik hoopte dat ze bij mij in het team kwam. Ik denk dat ik dan echt wel wat lol zou hebben.


    Cher Lloyd

    Ik sloeg mijn armen om Tom heen en gaf hem een knuffel. 'Dat is echt zo lief' glimlachte ik toen ik hem los liet. 'Dankje! En hoezo maar één medaille? Ik durf te wedden dat je elke wedstrijd hebt gewonnen waar je aan mee deed' meende ik en ik bloosde lichtjes. Tom was erg goed in schoonspringen. Ik had het niet zo met sport, alhoewel ik redelijk kon voetballen, maar ik kon echt niet ontkennen dat Tom slecht was. 'Heb je er een beetje zin in? Ik zelf ben meer van het fysieke. Denken gaat een beetje moeilijk bij me' mompelde ik met neergeslagen ogen. Ik schaamde me nergens voor, maar ik was wel onzeker over mijn IQ. Ik was niet zo heel intelligent.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 19:41 ]

    danielle peazer

    Hij zei dat hij toch wel eerder zou eindigen als mij dus dat ik hem niet hoefde uit te lachen, en haalde dan ook even zijn hand door mijn krullen om me terug te plagen. Ik pakte zijn handen vast. 'Niet aan mijn haren komen he' grijnsde ik en liet zijn handen los. 'trouwens jij denkt wel dat je veel beter bent dan mij, maar zoveel spieren heb jij niet, je wilt niet weten hoeveel spieren ik heb gekweekt door al dat dansen' zei ik tegen hem en begin mijn blote benen ook even in te smeren. Ik zag dat ondertussen iedereen bijna op de boot was, gelukkig maar want ik had echt veel zin in de opdracht die ging komen. 'Moet je eigenlijk zwemmen met je kleren aan want dat is harstikke zwaar joh' vroeg ik aan george