• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

    Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes


    Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.


    Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries


    Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.


    Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

    Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.


    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles
    ik begroeten Jade, maar toen ze over Louis zijn krab begon was ik de eersten die er tegenin ging. ''Dat is Patrick en hij heeft mijn plaats vervangen. Dus nu is Boo samen met Patrick en vormen ze samen Patlis. dus toen moest ik het maar met Eddie hier doen. en nu zijn wij samen Edry.'' ratelde ik aan ee stuk door terwijl ik op en neer wipte op Ed zijn schoot. ''Maar ik denk toch wel dat Ed en ik de meeste Shippers krijgen.'' ik schudden even wild mijn hoofd en mijn krullen vlogen heen en weer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Thirlwall.
    Ik schoot in de lach toen Harry over het verhaal begon van Patrick de krab. Harry wipte op en neer op Ed's schoot, en ik grinnikte. 'Ik ship Joudy.' zei ik. Het laatste woord was vrij langzaam, omdat ik even moest bedenken hoe ik alle vier onze namen in een shipping ging stoppen. Ik kwam bij Harry op schoot zitten, zodat we nu met zijn drieen op elkaar zaten. Ik draaide mijn gezicht naar Harry. 'Hoi.' zei ik vrolijk. 'In welk team wil jij? Ik weet het zelf niet. Rood vloekt bij mijn haar, maar dat lijkt me wel een leuk team. Al heb ik geen idee wat het verschil tussen Noord en Zuid is.' ratelde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson Kamp Noord

    Jade komt tegenover ons zitten, en voor ik de tijd heb om Patrick voor te stellen begint Harry alles al uit te leggen. 'Hoho, Styles.' zeg ik grijnzend. 'Volgens mij ben jij gewoon jaloers op de sixpack van Patrick.' ik leg Patrick op zijn rug op mijn hand, en voel over zijn buik. 'Jupp, die is hard.' zeg ik en ik hou Patrick vlak bij Harry's hoofd. 'Voelen?' vraag ik met een grijns. Ik kijk weer naar Jade. 'Patlis klinkt trouwens veel beter dan Edry.' misschien doen we wel een beetje raar maar dat maakt mij niet zoveel uit, zo krijgen we lekker veel aandacht.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    Ik slaak een zachte kreun als nu niet meer een iemand op mijn schoot zit, maar wel twee. Ik probeer mijn hand richting Jade te brengen om mezelf zo netjes voor te stellen, maar Harry zit in de weg, dus leg ik mijn hoofd op zijn schouder en kijk haar aan. 'Ed Sheeran.' Waarschijnlijk wist ze het wel, ik herkende haar ergens ook wel, maar ach. Ik knikte langzaam na Harry's woorden. 'Sowieso. Gewoon omdat wij hartstikke knap zijn, niet waar?' Ik stak mijn neus in de lucht en grinnikte zachtjes. Lachend keek ik Louis aan waarna ik mijn hoofd schudde. 'Pattis klinkt als... Penis...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    harry edward Styles
    ik grinnikte bij het woord Joudy maar begon al snel protesterende geluiden te maken toen Louis over Patrick zijn sixpack begon. ''Ik heb een veel beter lichaam!'' oke, misschien had die stomme krab dan el geen 4 tepels. maar dat maakte niet uit. ik dook weg toen Louis de krab naast mijn hoofd hield. ''Haal dat vieze ding weg!'' ik sloeg tegen zijn hand aan en de krab sloeg over de bood heen en meteen sloeg ik mijn hand voor mijn mond. Jade kwam met een plof op me zitten en ik zakte bijna door Ed zijn benen heen, maar kon me snel vastgrijpen aan zijn nek. ''Sorry Boo!!'' piepten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson Kamp Noord

    'Patrick neee!!' roep ik dramatisch als Harry Patrick over boord slaat. Ik probeer hem nog uit het water te vissen maar hij zwemt al weg. Ik draai me om en knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Je was dus wel jaloers op Patlis.' Ik grijns even. 'Er zijn wel duizend Hazza knuffels nodig om dit weer goed te maken.' Ik kijk even naar Ed. 'Patlis klinkt trouwens niet als Penis kleine drol.' Ik weet niet waarom ik Ed een kleine drol noem, dat kwam gewoon zomaar in me op. Ik kijk naar Harry, Ed en Jade die bij elkaar op schoot zitten en grijns even.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tom Daley

    Ik verstijfde even toen Cher me ineens om mijn nek vloog, maar ik knuffelde haar toch terug.
    'Dat is echt zo lief', glimlachte ze toen ze me los liet.
    Ik trok een wenkbrauw op. 'Wat is lief?'.
    Dat ik haar muziek nog luisterde? Haar album had gedownload of dat ik haar haar zo gaaf vond zitten? Ik wist het niet.
    'En hoezo maar één medaille? Ik durf te wedden dat je elke wedstrijd hebt gewonnen waar je aan mee deed', beweerde ze.
    Ik grinnikte. Maar voelde me tegelijkertijd gevleid.
    'Echt? Dankjewel', glimlachte ik. 'En nee, niet elke, maar wel een paar. Maar de Olympische Spelen waren echt een hoogtepunt voor mij. Een soort doel waar ik jaren lang naartoe heb gewerkt', vertelde ik.
    'Heb je er een beetje zin in? Ik zelf ben meer van het fysieke. Denken gaat een beetje moeilijk bij me', mompelde ze en sloeg haar ogen neer.
    'Hey, als je zo over jezelf denkt, gaat het al helemaal niet lukken. Iedereen denkt op zijn of haar eigen manier en ik geloof dat jij er wel op jouw manier uitkomt. Dan misschien niet als snelste, maar zeker niet als langzaamste. En als je op fysiek gebied goed bent, wat heb je dan te vrezen?', glimlachte ik. 'En ja, ik heb er erg zin ik. Ik bedoel, als eerste een zwemopdracht, beter had ik niet kunnen wensen', eindigde ik mijn zin.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    George Shelley

    Ze pakte mijn handen vast.
    'Niet aan mijn haren komen, hè?', grijnsde ze en liet mijn handen los. 'Trouwens, jij denkt wel dat je veel beter bent dan ik, maar zoveel spieren heb jij niet. Je wilt niet weten hoeveel spieren ik heb gekweekt door al dat dansen', zei ze tegen me en ze begon met het insmeren van haar blote benen.
    'Ey, wil je dat niet zeggen?', zei ik verbaasd en ik spande mijn armspieren aan.
    Niet ontzettend groot, maar ik vond ze groot en was er trots op.
    Ondertussen kwam Bonnie de boot op gerend en excuseerde haar dat ze zo laat was. Maar ze was nog altijd sneller dan Emma, Cara en Georgie. Ach, die zaten vast meidenpraat te houden.
    'Moet je eigenlijk zwemmen met je kleren aan? Want dat is hartstikke zwaar, joh', vroeg Danielle aan me.
    Ik schudde mijn hoofd.
    'Vast niet, ik doe mn shirt gewoon uit', zei ik, wijzend naar mijn zwarte V-hals t-shirt.
    'Maar als je wilt weten of het zwaar is met kleren aan, vraag het een van hen', grijnsde ik en wees naar Harry, Louis en Ed, die net het water in waren gevallen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Harry Edward Styles
    Ik trok meteen een pruillip en stak voor zover dat kon mijn armen naar Louis uit. "Niet boos zijn Boo! Ik deed het perongelijk. Echt!" Begon ik meteen en wilde een en weer wiebelen. Iets wat onmogelijk ging zo tussen twee mensen in. "Dan moeten we nu maar Edoury heten!" Voegde ik Ed, Louis en mijn naam samen. alleen moesten hun mij dan maar delen. Want ik ging hun mooi niet delen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson Kamp Noord

    'Ja, Edoury klinkt goed.' grijns ik. Harry steekt zijn armen uit voor een knuffel maar kan er niet bij omdat Ed en Jade op zijn schoot zitten. 'Niemand komt aan mijn Hazza knuffels!' roep ik waarna ik naar Harry toeloop en ik hem doodleuk onder Ed en Jade vandaan trek. Ik geef hem een knuffel en grijns. 'Zo, nog 999 te gaan.' ik grijp even mijn kans en doe al zijn krullen door de war. 'Dat verdiende je ook wel.' zeg ik droog. Ik zie dat Bonnie al aan boord is, en nu wachten we volgens mij nog op drie mensen. Ik hoop dat die snel komen want ik haat wachten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ben Howard • Kamp Zuid
    Een zachte zucht rolt over mijn lippen, terwijl ik met mijn onderarmen steun op de metalen reling en ik over het water kijk. De boot dobbert zachtjes een beetje en de zon staat recht op ons. Het is warm, maar gelukkig zweet ik niet zo snel en anders ben ik niet de enige die zweet. Ik heb niet een zonnebril opgedaan, om te voorkomen dat ik straks niet meer overdag normaal kan kijken en om een zonnebril afdruk te voorkomen. Dan mag ik wel Engels zijn, dat betekent niet dat ik zoals de meeste Engelsen snel zal verbranden. Ik haal een hand door mijn korte bruine haar en mijn lichtbruine ogen turen over de zee. Er vliegen een paar vogels, maar niet veel, boven mijn hoofd en ik kijk even naar ze. Altijd als er vogels boven me vliegen, ben ik bang dat ze op mijn hoofd zullen poepen. Hoewel dat nu vast niet het probleem zal zijn. Dat mag ik toch hopen tenminste en anders hebben de anderen en heel de UK wat om te lachen, niet waar? De hele tijd herhaal ik in mijn hoofd de opdracht die we moeten doen. Je moet een schep opduiken, dan graven, een koker opgraven of eerst het tasje? In ieder geval ook een tasje losmaken en je moet uit die koker een puzzelstuk halen. Daarmee moet je uiteindelijk met je team een complete puzzel van maken en dan heb je gewonnen. Of niet. Ach, ik ga gewoon mijn best doen en dan hoop ik maar dat mijn toekomstige teamleden dat ook doen. Mijn blik glijdt langs de groep en ik bekijk alle mensen even één voor één. Wie zouden mijn grootste rivalen zijn tijdens deze expeditie... Cher, Tom, Cara en Finn zullen denk ik wel echte tegenstanders zijn. Daar moet ik dus bevriend mee raken, als ik bij ze in het team zit. Cher, omdat ze me een echte doorzetter lijkt en ook wel iemand met een goede conditie. Tom, vanzelfsprekend. Hij zal er niet zo snel uit gestemd worden, door zijn looks en charisma. Ook is hij wel een goede aanwinst voor een proef, denk ik. Dan heb je nog Cara, die een mooie meid is. Ze zal ook wel een geduchte, maar sluwe, tegenstander zijn. En Finn. Hij is gewoon een gezellige jongen, hoewel ik niet denk dat hij de allerbeste is met proeven, maar mensen willen hem er, denk ik, inhouden omdat hij een goede sfeer in de groep zal brengen. Alleen dit zijn allemaal speculaties, dus ik zie vanzelf wel hoe het zich allemaal uitpakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Harry Edward Styles
    Ik slaakte een gil toen Louis me tussen Ed en Jade uit trok en greep Louis meteen vast omdat ik anders om zou vallen. "Mafkees." Grinnikte ik en drukte de jongen tegen me aan, maar slaakte een protesterend geluidje toen hij mijn haar door de war gooiden. Ik trok een pruillip en probeerde mijn haar weer te fatsoeneren. "Das niet aardig." Jammerde ik. Want omdat mijn haar nog vochtig was ging het niet meer zo makkelijk in model als normaal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cher Lloyd

    Ik hoorde Harry's gil nog vanaf de andere kant van de boot. Grinnikend schudde ik mijn hoofd. Ineens kwam het misselijke gevoel terug en ik greep me vast aan de rand van de boot. Een draaierig gevoel kwam in mijn hoofd. Duizelig kneep ik mijn ogen dicht. 'Nee. Nee' smeekte ik in mezelf. Ik had een hekel aan boten, en liet dat gerust merken. Ik ging maar zitten in een kleermakerszit en deed mijn ogen open. Om me wat af te leiden, begon ik maar te rappen. Eigenlijk vergat ik dat Tom er was, maar wat maakte het uit. 'I got a flow that'll make you drop, I got a flow that'll make you pop. I got a flow that'll make your mother and your father call the cops. We're gonna make this thing go blow. We're gonna be the generation that makes everything explode. And when I say explode I don't mean that we using bombs. We doing stuff that we don't ever have to tell our moms. Love the stuff we got it, we got it all up in the room. Paper chasing, yeah we got it everything we want' Ik ging verder met zingen van Grow Up en negeerde iedereen totaal. Zo dacht ik tenminste niet aan de boot.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tom Daley

    Ik hoorde een gil en keek op. De gil was afkomstig van Harry en hoofdschuddend glimlachte ik.
    Naast me pakte Cher de rand van de boot vast. Ze kneep haar ogen dicht en mompelde zachtjes een 'Nee. Nee.'
    Verbaasd keek ik hoe ze op de bodem van de boot zakte en in kleermakerszit ging zitten.
    Ik zakte naast haar en ging ook in kleermakerszit zitten.
    Ze kreeg vast last van haar zeeziekte.
    Toen begon ze ineens met het zingen van een van haar liedjes.
    Playa Boi, dacht ik. Of nee, Grow up.
    Wat een prachtige stem heeft ze eigenlijk.
    Ik sloot mijn ogen en genoot van het gezang van Cher.
    Toen ze uiteindelijk klaar was met zingen, opende ik mijn ogen.
    'Oke, doe wat ik zeg. Vouw je handen in elkaar en houdt ze op je achterhoofd. Zo vangen je longen meer lucht, en dan rustig adem blijven halen. Ik denk dat dat wel een beetje helpt', zei ik en deed voor hoe ze moest zitten.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Edward ''Ed'' Sheeran | Kamp Zuid
    Ik slaak een verontwaardigd geluidje. 'Kleine drol, Louis, serieus? Ik ben toevallig wel ouder dan jou...' Ook al was het maar een paar maanden. Opnieuw verliet een kreun mijn mond toen Louis Harry van mijn schoot aftrok en Jade er dus terug op viel, alleen zat ze nu bij mij en niet meer bij Harry. Lachend keek ik naar Harry en Louis terwijl ik mezelf iets achterover liet zakken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you