• Link naar nieuwe rollentopic
    Link naar oude rollentopic
    Link naar het volgende topic

    Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.



    De tienerwolven [max 7] ;;
    Jongens ;;
    1- Tijdelijke Alfa ;; Cooper Henderson. - GleeManiac
    2- Memphis Grimmaud - Roane
    3- Cyril Nightingale - Eltham
    4- Vegangirl
    Roedelloos ;; Jack Willows - [qGleeManiac[/q]

    Meiden ;;
    1- Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    2- Ayla Hope Savage - Vesta
    3- Gwenx1D

    Hunters [max 12] ;; NODIG!

    Jongens ;;
    1- Beau James Sykes nessje
    2-
    3-

    Bounty hunter ;; Xander Dodge Outcast - Ninuturu

    Meiden ;;
    1- Marcy Jarvis - Morrowind
    2- Aowynn Rune Savan - Vesta
    3- Maia Felice Johnson Jaimes
    4-
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ayla

    ‘Nou eh- Nee- Ik ben niet goed met woorden en letters en… dat soort dingen… Misschien zou ik haar vragen om met me te gaan lunchen,’ stamelde hij en nam vervolgens een slok van zijn biertje. De ongemakkelijkheid hing compleet in de lucht en een benauwd gevoel besteeg me. Mijn ogen waren nog steeds gericht op de zijne terwijl ik plots moest zoeken naar een goede reactie.
    Hij had mij meegevraagd te lunchen, maar dat hoefde natuurlijk niks te betekenen. Hoelang konden we elkaar nou? Al was dat mij inmiddels niet meer gaan beletten hem steeds leuker te gaan vinden.
    ‘Lunchen.. Natuurlijk, dat klinkt als een goed idee,’ breng ik uit, niet vermoedend hoe stom die reactie waarschijnlijk moest klinken. ‘Ehm, zullen we..of wil je.. even naar buiten gaan?’ vroeg ik hem vervolgens en haalde weer een keer mijn hand vluchtig door mijn haren. Frisse lucht, dat was nu echt iets waar ik naar snakte.


    [Gheh, mijn Ayla post valt in het niet bij die van Aowynn :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aghra schreef:
    [Kom ik zo met mijn korte stukje hahah. Wat was het laatste van Ayla? :3]

    [gewoon oefenen! je wordt steeds beter!]

    Aurora Elizabeth Morningrose

    'Het is niet iets waar je iets aan kunt doen, Ro. Ik heb mijn wraak toch al genomen,' hoor ik Scarlet zachtjes zeggen, terwijl alle ingehouden tranen op dit moment rijkelijk over haar wangen stromen. Zachtjes probeer ik te slikken; wetend dat Scarlet dat heeft gedaan omdat het bij haar past, maar omdat ik het moeilijk vind om het zomaar te accepteren dat ze koelbloedig mensen heeft vermoord. Natuurlijk had ze er alle recht toe, als ik terug denk aan haar verhaal en wat deze mensen allemaal met haar hebben uitgespookt verdienden ze niet beter, maar toch blijft het tegen mijn natuur in gaan en geeft het een zwaar gevoel in mijn maag waar ik met geen mogelijkheid omheen kan draaien.
    'Het is niet erg, Scar,' mompel ik dan maar zachtjes; niet wetend of mijn verstand het daar volledig mee eens is. Ik had zelf nog nooit iemand vermoord, of zelfs ernstig verwond, zelfs niet in mijn wolvenvorm. Ik kon het gewoon niet. Op het moment dat ik tegenover een Hunter stond kon ik alleen maar denken aan de pijn die hij of zij zou voelen als ik hem of haar zou aanvallen en wat voor ongemakken het allemaal wel niet kon geven. Zuchtend schudde ik mijn hoofd; vergeleken met de andere leden van de roedel was ik echt het allergrootste watje dat ik kende. Zachtjes bleef ik mijn handen heen en weer bewegen over Scarlet's arm, om haar verder te kalmeren en aan te geven dat ik er voor haar was. Mijn blik viel ondertussen op de klok die in de kamer lag en aangaf dat we binnen een kwartier bij Memphis zijn huis moesten zijn voor de meeting, waar ik op dit moment totaal geen zin meer in had. Memphis was zijn vertrouwen in mij grotendeels kwijt en hij wist goed dat mensen goed hun best moesten doen om dat terug te winnen. Door een totale middag met Aeowynn door te brengen had hij niet echt een heel goed begin gemaakt, waardoor hij een verdomd goede reden moest hebben om dat uit te leggen. Diep binnen in mezelf wist ik dat geen enkele reden goed genoeg zal zijn, dat ik altijd boos op hem zal blijven, enkel en alleen omdat hij mij geen kans had gegeven, zelfs niet een kleine...
    'Denk je dat je het aan kan om te gaan, Scar? Ik kan anders ook wel alleen gaan,' fluister ik dan zachtjes.


    Scarlet

    'Het is niet erg, Scar,' mompelt ze zachtjes en ik wist dat het voor haar wel erg was. Vroeger wou ik ook nooit pijn doen, maar toen werd dat leven hardhandig van me afgepakt dus had ik geen keus en werd ik zoals ik nu ben. Ik veegde mijn tranen af en ademde één keer diep in en uit. 'Denk je dat je het aan kan om te gaan, Scar? Ik kan anders ook wel alleen gaan.'
    'Nee, ik ga je niet alleen naar Memphis laten gaan. Er moet iemand aan je kant staan om duidelijk te maken dat hij verkeerd bezig is. Ook al deed hij het voor de roedel veilig te houden, het is verkeerd. Hij kan zo gevoelens voor haar maken en dat willen we allemaal niet.' brom ik dan terwijl ik me uit haar recht hees en de tranen afveegde. Ik kijk naar de kleren die ik had klaar gelegd. 'Ro ik denk dat je misschien beter zelf kleren uit mijn kast haalt. De badkamer is in mijn slaapkamer daar kun je wat opfrissen. Ik kleed me hier wel om.' zeg ik terwijl ik mijn oude ik weer werd. Alle sporen van het wenen was verdwenen behalve de rode ogen, maar die zouden straks ook wel verdwenen zijn. Wanneer Ro de kamer uit was trok ik rap een zwarte jeans en een blauw topje aan. Ik ging Memphis een brief schrijven denk ik, want zijn gsm is kapot en dan kon ik hem straks geen sms sturen om alles uit te leggen van waarom ik hem niet vertrouw en ook waarom ik niet wil dat hij Ro kwetst. Toen ik een stuk papier had gevonden pakte ik een pen en probeerde ik zo sierlijke mogelijk te schrijven zodat hij het kan lezen.
    Grimm, sorry als ik je teleurgesteld heb door het af te trappen, maar je moet begrijpen waarom ik weg ben gegaan. Als jij maar iets met een Hunter heb dan kan ik geen roedellid meer zijn van jou. Jij zou moeten begrijpen waarom. Jij zou moeten begrijpen dat het gevaarlijk is voor de roedel en voor jou. Wat als je nu op haar verliefd word? Hoe ga je haar dan ooit in je leven kunnen stoppen om onze roedel uit te roeien? Daarbij kwets je Aurora daar ook mee... en mij. Aangezien je gezegd had dat je mijn broer wou zijn, maar dat kan je niet zijn. Ik ben te verdoemd om familie van iemand te zijn, laat staan in een roedel te zitten. Ik vraag me nog steeds af waarom ik heb ingestemd nadat je meerdere keren hebt komen zagen bij mij. Waarschijnlijk omdat ik dacht dat je een goede vriend zou kunnen zijn, maar daar heb ik me misschien in vergist. Het spijt me echt, Grimm, maar ik voel me niet meer thuis in de roedel. Ik zal er wel voor zorgen dat Ro blijft, maar ik weet niet of ik nog blijf. X Scar
    Er was een traan op het blad gevallen waardoor er nu een plek stond en ik kon me wel vervloeken dat ik me weer had laten gaan. Ik zucht en plooi het papier in vier en stak het in mijn broekzak. Ik zou het wel op zijn tafel leggen. De kans was wel groot dat ik vannacht nog bij hem zou blijven, maar de kans was klein dat ik misschien bleef. Ik zou hem toch sowieso het briefje laten lezen, hij had het recht om te weten wat ik denk. Ik zocht mijn sleutels van de auto zodat we er sneller zouden zijn en liep terug naar de fles Jack om er nog een slok van te nemen en wachtte geduldig op Ro.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 22:06 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Aurora ||

    'Nee, ik ga je niet alleen naar Memphis laten gaan. Er moet iemand aan je kant staan om duidelijk te maken dat hij verkeerd bezig is, ook al deed hij het om de roedel veilig te houden, het is verkeerd. Hij kan zo gevoelens voor haar maken en dat willen we allemaal niet,' bromt Scarlet zachtjes waarna ze uit mijn armen opstaat en met haar handen langs haar natte wangen gaat. 'Ro, ik denk dat je misschien beter zelf kleren uit mijn kast kan halen. De badkamer is in mijn slaapkamer, daar kun je je wat opfrissen. Ik kleed me hier wel om,' laat ze er dan zacht achteraan volgen. Voorzichtig knik ik mijn hoofd heen en weer en begin dan - enkel gekleed in mijn rokje en bh - richting haar slaapkamer te lopen, waar ik de deur zachtjes van in het slot laat vallen.
    De douche ziet er erg aantrekkelijk uit, maar om tijd en moeite te sparen kies ik voor een koude plens water in mijn gezicht en het afgeven van de bloedsporen op mijn linkerbeen - afkomstig uit mijn inmiddels gehechte wond. Wanneer ik voor Scarlet's kast sta kijk ik zoekend rond naar iets passend, iets wat wel bij de situatie van vandaag hoort - waardoor ik uiteindelijk mijn blik laat vallen op een kort, strak en zwart jurkje. In mijn herinnering ga ik terug naar een paar maanden geleden, toen Scarlet dat jurkje had gedragen en Memphis haar een groot compliment had gegeven - omdat het haar werkelijk prachtig stond. Met een lichte grijns trek ik vervolgens het jurkje aan de kast, laat het rokje langs mijn benen glijden en schiet er vervolgens in. Wanneer ik mijn spiegelbeeld even bekijk merk ik tot mijn grote spijt op dat ik helaas geen Scarlet ben en daarom ook niet haar lichaam heb, maar dat het er mee door kan - waardoor ik besluit het aan te houden, gewoon om hem te sarren.
    Na kort aarzelen trek ik mijn telefoon uit mijn tas en typ zonder in mijn telefoonlijst te kijken het thuisnummer van Memphis in, waarbij ik vurig hoop dat Bonnie op zal nemen. 'Ja?' hoor ik dan een bekende, oude, krakende stem zeggen waardoor ik het niet kan laten om opgelucht adem te halen. 'He Bon, met mij, ik wilde weten of Memphis al thuis was, we hebben over zo'n kwartier een meeting met z'n allen,' fluister ik zachtjes, op de een of andere manier voel ik nog steeds de spanning in mijn lichaam die ik heb gekregen door Scarlet's verhaal. Nog geen dertig seconden later druk ik verslagen op het rode telefoon; Memphis was nog niet thuis; terwijl de meeting al over een kwartier plaats vond. Als hij het voor elkaar kreeg om zelfs daar te laat te komen zou ik stomverbaasd zijn, niet wetend waar hij zit met zijn gedachten. Zuchtend loop ik terug de woonkamer in, waar Scarlet op me zit te wachten met de vertrouwde fles Jack Daniel's in haar hand. Voor een kort ogenblik glijdt mijn blik naar de brief op de salontafel, maar ik besluit er niks over te zeggen. Zenuwachtig trek ik aan de rand van het rokje, dat net boven de helft van mijn bovenbeen zachtjes aan mijn huid kriebelt. 'Gaan we?' fluister ik dan zachtjes, niet wetend of ik klaar was voor wat er allemaal zou gaan gebeuren deze avond.


    Memphis

    "Ik geloof niet veel. Als je wil kun je mijn aantekeningen wel overnemen. Het tweede lesuur heb ik zelf ook niet helemaal meegedraaid, maar ik ben voldoende bij." voegde ik er vervolgens aan toe.
    Ik knik even. Dat zou me goed uitkomen, omdat ik dan twee dingen tegelijk kan doen. De les een beetje inhalen en tijd met Aowynn spenderen. Hoe eerder ik haar vertrouwen heb, hoe beter. Maar zoals het er nu uit ziet, heb ik de indruk dat Aowynn me nog eerder zal vertrouwen dan dat mijn roedelleden dat zullen doen. Voor de zoveelste keer vandaag voel ik mijn hart afbrokkelen, als een krakend oude schuur die haar eigen gewicht niet meer kan dragen.
    "Ik wil me even vluchtig omkleden. Blijven zitten."
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Het laatste waar ik nu eerlijk gezegd zin in heb is gaan zitten gluren, ondanks de gedachten die me daarnet overvielen. Zelfs al zou ze zich nu als een wulpse tijger op me gooien, zou ik er waarschijnlijk als een levensloze vod bij liggen. En laat dat nou net een deuk zijn die mijn ego niet meer kan hebben vandaag. Nee, ik ben niet van plan haar nu achterna te gaan.
    "Van wie heb je dit allemaal geleerd, wonden verzorgen, etc?"
    Klinkt het vanuit Aowynn's slaapkamer. Ondanks dat ze dit niet kan zien, haal ik mijn schouders even op. Eerst en vooral was er Dakota, die ons beiden verzorgde wanneer mama weer eens een kwade bui had gehad. Dat meisje had echt magische vingertjes, ze was vlug maar niet slordig en probeerde er altijd voor te zorgen dat ik zo weinig mogelijk pijn moest lijden.
    Later, toen Dakota er niet meer was nam mijn vader de verzorging van de door mijn moeder toegebrachte wonden en door mijn eigen onvoorzichtigheid opgelopen letsels op zich. Van dat jaar heb ik de meeste littekens omdat mijn vader belange zo voorzichtig niet was als mijn zus.
    Tegenwoordig doe ik het zelf of als ik er moeilijk bij kan is het bonnie die me verzorgt. Van haar heb ik nog het meeste opgepikt omdat ze het altijd met heel veel geduld en precisie zodat ik op de voet kon volgen wat ze deed. Daarbij had bonnie uit haar eigen jeugd al ervaring met de wonden die ik nu regelmatig zelf oploop. Helaas valt de innerlijke pijn niet zo makkelijk op te lappen.
    Wanneer ik geen geritsel of ander geluid dat kan betekenen dat ze zich nog aan het aankleden is meer hoor, sta ik op en wandel rustig Aowynn's slaapkamer in. Ik rek me even uit in een ijdele poging mijn lijf wat meer wakker te krijgen.
    "Ik moet gaan," zeg ik met mijn blik alvast op de deur. Het zou niet lang meer duren voor de anderen er zullen zijn en ik moet me nog mentaal voorbereiden, al ben ik er zeker van dat alle mogelijke voorbereiding niets uit zal halen om het vervelende knagende gevoel weg te werken. Ik kijk even om me heen en wandel da naar Aowynn's bureau waar ik mijn nummer op een briefje schrijf.
    "Ik moet wel nog een nieuwe mobiel kopen, maar je laat het maar weten wanneer ik je verder kan helpen met je been en wanneer het past om je notities over te schrijven."
    Ik glimlach schamper en aai even over haar haren. Een kusje op de wang is me op dit moment net iets te gevaarlijk.
    "Ik laat mezelf wel uit. Hou je taai, poohbeer."
    Ik open de deur en zwaai nog even voor ik werkelijk vertrek. Aowynn moet op dit moment niet boeten voor mijn bui. In een sprintje ren ik de trap af en schiet ik me ook de voordeur uit voor haar vader het in zijn bol kan krijgen een gesprek met me te willen aangaan. Ik ren de hele weg naar huis. Ik vind het heerlijk hoe de tegenwind me uitdaagt mezelf te pushen om verder vooruit te raken, me dwingt om me op niets anders te focussen dan mijn eigen lichaam, mijn voeten op het asfalt, inademen langs mijn neus, uit door mijn mond. Mijn longen die branden, mijn spieren die protesteren, mijn benen die zwaar worden. Tegen de tijd dat ik mijn voordeur bereikt heb, zijn mijn gedachten even leeg. Al besef ik dat dat waarschijnlijk maar van korte duur zal zijn.
    Moegetergd en doordrenkt van mijn eigen zweet, hol ik de trap op naar de badkamer. Ik speel in een wip mijn kleren uit en gooi ze in de wasmand. Vervolgens stap ik onder de douche en zet de kraan aan. Ik wacht niet tot het water warm is en voel me toch al iets minder slaperig wanneer de eerste paar koude stralen mijn lichaam verfrissen. Wanneer het water opwarmt, neem ik mijn Axe douchegel en zeep mezelf grondig in zodat mijn lichaam bedekt is met een witte schuimlaag. Pas als ik me volledig schoon voel, spoel ik me af en vervolgens steek ik nog snel even mijn hoofd onder de douche zodat ook mijn haren nat zijn. Ze wassen doe ik niet, dat heb ik vanochtend pas gedaan, maar het doet wel even deugd. Ik zet de kraan af en stap onder de douche vandaan. Nadat ik een handdoek heb genomen droog ik mezelf af en wandel vervolgens naakt mijn kamer in, naar mijn kleerkast. Ik kies een afgesleten jeansbroek die ik combineer met een deftig zwart hemd. Ookal zullen ze straks waarschijnlijk aan flarden liggen, ik voel me altijd beter in mijn vel als ik weet dat ik er netjes uit zie, of uit zou zien zonder vacht. Wanneer ik aangekleed ben en mijn schof dicht wil doen, merk ik een fles wodka op. Ik laat mijn vingers er even overheen glijden en neem ze dan in mijn hand. Liefst van al zou ik ze meteen achterover slaan, maar ik besluit het niet te doen, ondanks het smsje van Scarlet dat zij dat wel van plan was en mijn belofte. Vanavond moet ik de pijn voelen, niet verdoven. Ik sluit de lade en begeef me dan naar buiten. In slechts enkele seconden is de jongeman die ik net nog in de spiegel zag verandert in een zwarte wolf van kaliber. Een zacht gejank verlaat mijn muil omdat ik weet dat de situatie straks meer dan heel ongemakkelijk zal zijn.
    Het moet. Laat ze maar komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Scarlet

    'Gaan we?' fluister Aurora dan zachtjes en ik knik en laat de autosleutels zien en pakte het briefje en stopte het in mijn broekzak. Ik pakte haar bij een arm voorzichtig vast en leid haar mijn kamer uit terwijl ik mijn hand geruststellend over haar arm op en neer laat gaan. Ze was er waarschijnlijk nog niet klaar voor wat haar ging komen. Het kwam misschien door alles wat ik had verteld. Dat zou ik kunnen begrijpen. Ik was er zelf nog niet klaar voor om Memphis onder ogen te komen. Ik wist niet wat ik ging doen. Misschien bleef ik bij hem slapen zoals ik had beloofd en vertrok ik daarna of ik bleef bij hem slapen en bleef. Ik had nog andere ideeën, maar daar trok me niet zoveel van aan.
    Wanneer we buiten zijn liep ik naar mijn auto toe en voor één keer was ik blij met het geld waar ik in zwom. Ik zou de rest van mijn leven kunnen leven zonder moeite te moeten doen voor geld. Daarbij had ik in een garage nog een witte Landrover staan. Daar ging ik vaak mee rond crossen in de bossen en dan zag hem jammer genoeg niet meer wit. Ik liet Ro los en stapte in mijn auto in en deed teken dat ze ook mag in stappen. Ik deed het dak al omlaag door op een knopje te duwen. Ik opende het handschoenkastje een pak sigaretten en pakte er één uit en legde het pakje naast me neer zodat als Ro er één wou er ook één kon nemen. Misschien kon ze het gebruiken, maar ik wist niet eens of ze ooit, maar een sigaret had aangeraakt. Misschien op feestjes. Ik stak hem aan en trok er met een gelukzalig gevoel aan. Nu voelde ik me al veel beter en dat liet ik ook merken om de radio op te zetten en de muziek hard te zetten terwijl ik er zachtjes mee meezong. Ik grijns naar Ro als ze ingestapt is en trok nog is van de sigaret en tikte de assen uit het raam dat ik al naar beneden had laten gaan. Er leek iemand te tutten op ons en ik stak automatisch mijn middelvinger opstak. Dit was wel één van de vele nadelen van een mooie auto te hebben als je een vrouw bent. De mannen doen zoiets voor durend dan.
    'Doe je gordel om.' zeg ik tegen Ro, maar ik deed zelf geen aanstalten om het bij mezelf te doen. 'Ik hoop dat je van snelheid.' zeg ik terwijl ik uit mijn parkeerplek rijd terwijl ik nog is rap een grote haal van mijn sigaret trok.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik zal zien of ik vandaag nog wat kan schrijven, weet niet of het zal lukken want mijn hoofd staat er even niet naar.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    [Ik zal zien of ik vandaag nog wat kan schrijven, weet niet of het zal lukken want mijn hoofd staat er even niet naar.]

    [Oke, heel veel sterkte (geen idee wat er is) als je met iemand wil praten kun je altijd in mijn pb aankloppen!]

    Gipsy schreef:
    [Ik zal zien of ik vandaag nog wat kan schrijven, weet niet of het zal lukken want mijn hoofd staat er even niet naar.]


    [Ok, maakt niet uit. Doe maar rustig. Als je wilt praten mag je mij ook altijd pb'en.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aowynn

    Zodra ik was aangekleed liet ik mijn handen vluchtig een keer door mijn haren heen gaan in een poging ze een beetje te fatsoeneren. Op het zelfde moment komt Memphis de badkamer uitgelopen en in plaats vaneen reactie te geven op mijn vraag, rekt hij zich een keer uit.
    ‘Ik moet gaan,’ zegt hij met zijn blik op de deur gericht, waarop een lichte frons even op mijn gezicht verscheen. Vervolgens haalde ik lichtjes mijn schouders op en trek wat onhandig mijn schoenen aan. Dat ik het niet erg vond om hem om me heen te hebben wilde niet zeggen dat ik hem nu ook niet het liefst zo snel mogelijk eruit wilde hebben. Hij had me verward, een puinhoop in mijn gedachten gemaakt en dat moest ik weer rechttrekken, vooral gezien het feit dat ik hem nu nog een paar keer zou zien.
    ‘Ik moet wel nog een nieuwe mobiel kopen, maar je laat het maar weten wanneer ik je verder kan helpen met je been en wanneer het past om je notities over te schrijven.’
    Als reactie knik ik lichtjes en sta op om een vlugge blik op het briefje te werpen, waarna ik mijn ogen weer op hem richt. ‘Ik laat mezelf wel uit. Hou je taai, poohbeer,’ glimlacht hij vervolgens en aait even over mijn haren heen. Een zacht gebrom is het enige wat ik kan uitbrengen, als protest op weer het woordje poohbeer, en na een korte zwaai verlaat hij mijn slaapkamer. ‘Poohbeer? Serieus..’ mompel ik wat afwezig en schud licht met mijn hoofd terwijl ik me weer richt op zijn achter gelaten nummer.
    Het liefste, of eigenlijk meer gevoelsmatig het genoodzaakte, wilde ik het briefje verscheuren en de prullenbak insmijten zodat ik hem niet hoefde, of kon, sms’en. In zijn bijzijn voelde ik me nu al een stuk wankeler, minder behoedzaam en dat gedeelte kon ik niet van mezelf. Precies hetgeen wat ik ook niet vertrouwde aan mezelf, en juist dat is wat hij naar boven haalt. Met een zucht liet ik me op de rand van het bed zakken en strekte mijn been iets, waarna ik de foto van mijn moeder van het nachtkastje afhaalde. Ik voelde me een volslagen idioot, zoals mijn lichaam en gedachten op hem gereageerd hadden, maar volledig afgaan op de roddels kon ik niet meer. Vandaag had ik niks gezien van die Memphis, zoals iedereen op school het doet vertellen. Hij was echt met me meegegaan om me te helpen en ik had hem mijn vertrouwen aangeboden, iets wat hij tot nu toe al met kleine beetjes had weten winnen.
    Mijn gezicht vertrok terwijl ik naar de vrouw op de foto keek. Kleine dingetjes had ik van mijn vader, een aantal gezichttrekjes en vormingen. Maar voor de rest was ik compleet mijn moeder, in gedrag, in houding en qua overkomen en uitstraling. De kleur van mijn huid was precies zoals de hare, net als dat mijn haren net als die van haar zo zwart als de nacht waren. ‘Hoe ga je met zoiets om, mam? Jongens, gevoelens en alles wat daarbij komt? Hoe hou je ze op afstand wanneer je wankelt en datgene precies is wat niet mag?’ mompelde ik zacht en beet even op mijn onderlip terwijl ik de foto weer wegzetten.
    Voor de zoveelste keer in mijn leven was dit iets wat ik zelfs moest oplossen en de enige manier waarop ik daar het beste in slaagde was door mijn botte, afstandelijke houding weer aan te nemen. Een gefrustreerde kreun verliet mijn lippen waarna ik even mijn ogen sloot, om vervolgens toch op te staan. Het lukte me wel. Als ik Memphis voldoende op afstand hield wanneer hij hier was en ik hem geen gelegenheid gaf me aan te raken of wat dan ook, dan kwam ik daar wel doorheen. De lustgevoelens die plots waren opgestegen moesten gewoon zo snel mogelijk de kop weer ingedrukt worden.


    [Schrijft Fluttershyx nog mee? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aurora

    'Doe je gordel om, en ik hoop dat je van snelheid houdt,' hoor ik Scarlet nog net zeggen waarna ze auto brullend tot leven komt en ze hem behendig van de parkeerplek rijdt. Het plotselinge geluid van Scarlet's auto maakt het besef bij me los dat ik nog steeds Memphis autosleutels in mijn tas heb zitten en dat hij zijn geliefde auto niet terug zal krijgen wanneer ik er dadelijk besluit om er eens heel hard vandoor te gaan. Hoofdschuddend maak ik de gedachte bij me los, hij heeft wel wat meer bij me kapot gemaakt dan een stomme auto, dus hij zal ook maar over dat verdriet heen moeten komen. Het vage vermoeden dat hij waarschijnlijk meer om die auto geeft dan om mijzelf komt heel even bij me op zetten, waardoor ik mezelf in gedachten streng begin toe te spreken. Ik moest Memphis niet van alles gaan beschuldigen alleen maar omdat hij niet geïnteresseerd was in mij; dat waren wel meer jongens niet en ik had wel vaker een blauwtje gelopen, schijnbaar lag het dus niet aan de jongens maar aan mezelf en moet ik er zelf wat aan veranderen want dit kon zo niet verder. Als ik iedere keer mentaal zou instorten bij een lichte tegenslag zou het niet heel erg goed gaan afgelopen met mezelf in het verdere leven. Memphis was maar een klein bobbeltje geweest, met de gedachten dat ik hoogstwaarschijnlijk nog veel meer mensen zou gaan verliezen in mijn leven pepte ik mezelf een beetje op, terwijl mijn blik even naar de sigaretten van Scarlet gleed. Nog nooit in mijn leven had ik een sigaret aangeraakt, en ook al was het overduidelijk dat Scarlet ze had laten liggen zodat ik er ook een kon pakken, was ik dat nu ook niet van plan. Ik mocht dan wel een emotioneel wrak zijn, ik wist nog wel wie en wat ik was en waar ik achter stond; dat zou ik niet zomaar over een schouder weggooien.
    Met mijn gedachten gericht op de muziek merk ik plotseling dat Scarlet langzamer is gaan rijden en we langs Memphis huis op zoek zijn naar een parkeerplaats. Snel schiet ik mijn gordel los en draai me dan richting Scarlet terwijl ik mijn hand even door mijn haren haar - die wild door elkaar sprongen door de rit van zojuist. 'Scar, ik ga voor langs, ik moet Bonnie nog even spreken,' zeg ik ter verduidelijking, waarna ik mezelf soepel aan de stijl van het voorraam omhoog hij en over de autodeur spring. Grinnikend loop ik vervolgens naar de voordeur van het huis van Memphis en Bonnie, terwijl ik even in gedachten na ga dat ik zojuist een of andere filmactie heb uitgevoerd om uit een - zacht - rijdende auto te springen. Zonder te kloppen duw ik de - altijd open - voordeur open, en zoals ik kon verwachten kom ik Bonnie tegen in de keuken, die me een medelevende blik toewerpt en me heel even in haar armen neemt. 'Hier zijn zijn autosleutels,' fluister ik dan zachtjes, terwijl ik Memphis' autosleutels op het aanrecht laat glijden. Bonnie kijkt me even verbaasd aan, waarschijnlijk omdat Memphis altijd zo beschermend over zijn auto is, waardoor er een klein glimlachje rond mijn lippen verschijnt.
    Vanuit het keukenraam kijk ik toe hoe Scarlet een parkeerplek heeft gevonden en rustig de tijd neemt om haar sigaret op te roken - waarvan ze er misschien zelfs nóg een zal opsteken. In gedachten verzonken loop ik door, via de kelder waar we vannacht hebben geslapen, naar de grote achtertuin waar alles zometeen plaats zal moeten vinden. Wanneer de deur met een klapje achter me dicht valt en ik mijn blik rond laat gaan blijf ik als versteend aan het begin van de tuin staan. Halverwege staat Memphis, in zijn grote intimiderende wolvenvorm naar me te kijken - waardoor ik zachtjes slik en mijn hoofd buig, kijkende naar het zwarte jurkje van Scarlet en hoop dat ze ieder moment de tijd binnen komt lopen. 'Hallo,' mompel ik dan maar, vol op de automatische piloot, wat een holle en lege betekenis achterlaat.


    Katherine Audrey Swann

    "Die pillen van daar straks zijn nieuw en hebben daarom vaak meer bijwerkingen. Deze hadden als bijwerking dat je je de eerste tijd na inname behoorlijk ziek voelt: hoofdpijn, koorts, misselijkheid, buikkrampen en duizeligheid. Vandaar dat ik op dat bankje lag alsof ik heel ongeïnteresseerd was. Alleen toen die hond op je af kwam, waren mijn gedachtes alleen maar gefocust op dat beest waardoor ik hem heb tegen gehouden, alleen toen heb ik in de duikvlucht met mijn hoofd tegen de stenen met een harde klap geraakt. En die hond een beetje pijn gedaan. Daarna probeerde ik op te staan om richting huis te gaan, maar door de duizeligheid en de hoofdpijn verloor ik een split seconde mijn bewustzijn en klapte ik weer tegen de grond. Daar heb ik niks van gemerkt overigens, alleen gigantische hoofdpijn en duizeligheid. Het lijkt me daarom slim om nog even te blijven liggen. Dus zo zie je: er is helemaal niks aan de hand."
    Het was een hele woordenstroom die uit zijn mond kwam, maar desondanks kon ik het toch goed volgen aangezien het leek alsof hij veel rustiger praatte.
    Niet goed wetende wat ik juist moest zeggen, wreef ik even over mijn wang terwijl ik op hem neer bleef kijken.
    Ik wilde hem eigenlijk recht helpen, hoewel ik betwijfelde of ik er ook daadwerkelijk goed aan zou doen.
    "Gaat het al wat beter?" Vroeg ik uiteindelijk na een moment van stilte dat voor mij eeuwig leek te duren. "Of moet je nog even blijven liggen?"
    Het klonk zo dom nadat ik het gezegd had dat ik mezelf wel voor het hoofd kon slaan, maar ik had er nu eenmaal geen recente ervaringen mee en wist daarom ook niet zo erg goed hoe ik er mee moest omgaan.
    Het viel me op dat er mensen waren die Gale en mij vreemd aankeken van op een afstandje, waar ik redelijk geïrriteerd van werd.
    "Wat kijk je?" Snauwde ik naar een man die wel erg opvallend keek, waarna ik me weer naar Gale wendde. "Sorry, ik haat het als mensen staren."
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik toe hoe de man zijn hoofd afkeurend schudde en langzaam zijn wandeling voortzette.
    Om het mezelf even gemakkelijk te maken, ging ik naast Gale op de grond in kleermakerszit zitten en steunde met mijn ellebogen op mijn knieën.
    Als er nu mensen waren die wat zouden zeggen, zou ik gek worden.
    Gale lag nu eenmaal niet voor zijn plezier hier op de grond in het park, als dat was wat ze dachten.



    Riley Andreas Cromwell

    Zonder me van iets aan te trekken van het feit dat ik eigenlijk een gast was in het huis van Marcy, liep ik naar de keuken waar ik snel even de koelkast open trok om te kijken wat er eigenlijk allemaal instak.
    Ik haalde er wat verse tomaten, olijfolie, een wortel,uien, knoflook en gehakt uit waarna ik met mijn volle armen naar het aanrecht wandelde.
    Vervolgens trok ik enkele deurtjes open van de keukenkasten en vond uiteindelijk een pak spaghetti waar ik naar opzoek was.
    Na even te zoeken in de kastjes, vond ik twee grote potten die ik netjes op het kookfornuis zette.
    Terwijl ik even nadacht hoe ik het juist weer moest doen, tokkelde ik even me mijn vingers op mijn kin.
    Ik vulde de ene pot met water en opende het pak spaghetti waarna ik de spaghetti netjes in de pot kieperde en het vuur alvast opzette.
    "Je moet echt vertrouwen in me hebben, Marcy," Riep ik lachend richting de woonkamer. "Dus blijf maar lekker zitten en ontspan."
    In de andere pot deed ik alle ingrediënten om een erg lekkere spaghettisaus te maken, een oud recept dat ik ooit eens had geleerd van mijn oma voordat ze stierf.
    Terwijl alles op het vuur stond, begon ik de tafel te dekken, tot op wijnglazen toe waarna ik snel enkele kaarsjes aanstak om wat gezelligheid te creëren.
    De hele keuken rook echt lekker, al vond ik het zelf.
    Wanneer alles klaar was, schepte ik de beide borden vol met spaghetti en kapte de saus er redelijk sierlijk op waardoor het er best leuk uitzag.
    Bovenop de saus, deed ik een snufje peterselie om het er wat aantrekkelijker uit te laten zien.
    Toen dit klaar was, zocht ik nog even in de keuken achter witte wijn, die ik uiteindelijk ook vond.
    Ik schonk de wijn in, in de beide glazen en keek tevreden op de mooi gedekte tafel, ik was het dus nog niet verleerd.
    Ik kuiste mijn handen even aan mijn shirt af en begaf me naar de woonkamer waar ik Marcy aantrof.
    "Als u mij toestaat" Ik stak mijn hand naar haar uit ten teken dat ik haar wilde begeleiden naar de keuken. "Je verrassing is klaar."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marcy Jarvis

    Gestommel weerklonk vanuit de keuken. Het rammelen van kastjes, kraken van plastic, … Alles drong mijn oren binnen, maar zoals beloofd bleef ik strak voor me uitstaren.
    Mijn hoofd begon te jeuken. Ik moest gewoon één keer kunnen kijken, één keertje maar. Dwingend sloeg ik me met mijn goede hand tegen mijn wang. Niks kijken. Ik had het hem beloofd en ik hield altijd mijn beloftes.
    "Je moet echt vertrouwen in me hebben, Marcy!" Ik hoorde hoe hij lachte, wat me opeens een heel stuk vrolijker maakte. "Dus blijf maar lekker zitten en ontspan."
    Ik had de neiging me om te draaien, toch bleef ik braafjes zitten. De heerlijke geur van Italiaans eten drong mijn neusgaten binnen. Ik rook enkel dat het Italiaans was, niet wat het was.
    "Komt voor elkaar! Ik vertrouw je volledig!" Het klonk in ieder geval niet alsof hij de boel aan het afbreken was.
    Langzaamaan begon ik ongeduldig te worden, niet alleen omdat ik de drang om me om te draaien moest weerstaan, maar ook omdat ik die stomme draak van een Alduin niet dood kreeg.
    Het klinken van glazen en borden weerklonk. Dat was een goed teken toch? Voor mij gaf het althans hoop; het zou niet lang meer duren.
    Het rook fantastisch, ik moest het hem nageven.
    "Als u mij toestaat." Riley stond in de woonkamer, als een echte gentleman om me naar de keuken te begeleiden. "Je verrassing is klaar."
    Hij had er uitgebreid zijn tijd voor genomen, dus het zou waarschijnlijk wel de moeite zijn.
    Zo elegant - voor zo ver dat mogelijk was in mijn staat - als een echte dame stond ik op, terwijl ik mijn arm in de zijne haakte en de playstation liet zijn voor wat hij was.
    "Het ruikt echt fantastisch, Riles," complimenteerde ik hem. Waar had ik dit aan verdiend? Ik voelde me echt in mijn nopjes. Hoewel ik zijn verassing nog niet gezien had, was dit het liefste wat iemand ooit voor me gedaan had en waarschijnlijk zou ik hem straks uitgebreid bedanken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Memphis

    Ik zit als een leeghoofdige zombie voor me uit te staren als er plots een ranke blonde verschijning voor me opdoemt. Het duurt even voor ik doorheb dat het Ro is. Ik hou mijn kop wat schuin terwijl ik mijn ogen over haar eindeloze benen naar omhoog laat glijden. Ze is klein, maar lange benen heeft ze wel. Waar heb ik dat jurkje nog gezien? Zonder dat ik het door heb verlaat een zacht gepiep mijn lichaam. Scarlet! Dat is het jurkje van Scarlet. Als ik eerlijk ben staat het Aurora beter, het doet haar blonde haren beter opvallen. Al zat het net iets strakker rond Scar's rondingen.
    "Hallo."
    Ik schrik, ondanks de vlakke toon waarop het klonk, van Aurora's stem en voel me enorm betrapt. Maar dat is niet hetgene dat me laat voelen alsof Aowynn's pijl gisteravond mijn hart zou geraakt hebben in plaats van in mijn dij. Het is de afstand die ze zowel letterlijk als figuurlijk tussen ons plaatst. Voor ik mezelf kan tegenhouden huil ik, diep, luid, hoog. Het is een vergeefse poging om alles dat door me heen gaat van me af te laten vloeien. Ik heb hoofdpijn en mijn ribben voelen alsof er aan weerskanten iemand aan staat te trekken. Mijn poten lijken gekookte spaghettislierten en voor ik het goed en wel besef val ik zijlings. Dan doe ik iets dat ik nooit in het bijzijn van de anderen zou doen. Ik rol op mijn rug en ontwijk Aurora's blik. Overgave. Ik blijf enkele seconden muisstil liggen voor ik me weer omdraai. Op dit moment heb ik geen behoefte om Alfa te spelen, op dit moment ben ik gewoon de kloothommel die het verpest heeft bij zijn vrienden en een kans wil om het uit te leggen en samen op zoek te gaan naar een oplossing.
    Een klein gevoel van opluchting dringt zijn weg in mijn hersenen binnen wanneer ik besef dat degene die ik eigenlijk helemaal niet verwacht had hier als eerste is. Zelfs na mijn afwijzing is ze nog steeds trouw aan me en het spijt me zozeer dat Ro op dit moment mijn gedachten niet kan horen want het enige dat ik nu even kan voelen is bewondering. Dat vergt echt toewijding en mochten de rollen omgekeerd zijn zou ik het waarschijnlijk niet gedaan hebben.
    Ik schaam me zo hard om die kennis dat ik weer op mijn buik ga liggen en ietwat jankend mijn kop op mijn voorpoten leg terwijl ik probeer niet het hoofd te bieden aan de sombere gedachten die weer hun opmars maken. Af en toe flitsen mijn ogen even naar Aurora om dan hopeloos weer een ander punt te proberen zoeken. Terwijl ik blijf liggen sluip ik steeds dichter en dichter naar Aurora toe tot ik mijn kop op haar voeten rust. Piepend kijk ik omhoog en ik grom even als ik merk dat ik per ongeluk onder haar rok aan het staren ben. Ik schuif terug wat naar achter zodat mijn aandacht niet van haar gezicht afgeleid kan worden.
    Het zou zoveel makkelijker zijn mocht ze nu eens in een wolf willen veranderen. Dan kan ik haar de beelden tonen en de gedachten die erbij horen laten zien, dan zou het zoveel duidelijker zijn wat mijn bedoelingen met Aowynn zijn en dan zou ze zelf kunnen voelen hoe ik sta tegenover daten binnen de roedel, dat het niet iets is dat ik niet wil, maar dat er iets in me is, een kant van mezelf, die me het verbiedt omdat ik diep vanbinnen weet dat als het fout loopt, er schade zal gelopen worden waarvan ik niet weet hoeveel effect die op de roedel zal hebben en of die nog te herstellen valt. Ik zou er ook een hekel aan hebben om mijn band met Aurora kapot te zien gaan, al lijkt het dat dat hoe dan ook staat te gebeuren. Er is zoveel dat woorden niet kunnen uitleggen.
    Een soort gepiep-mompel baant zich een weg tussen mijn tanden door en ik heb geen idee wat het precies moet voorstellen. Misschien is het ter compensatie dat ik nu niet in staat ben iets te zeggen, ik weet het niet.
    Dit ben ik niet. Ik kruip niet voor een meisje. Ik- Maar voor een vriendin ga ik een heel eind in die richting, voor familie wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.