• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik kom er niets aan doen, maar er verscheen een glimlachje op mijn gezicht na Louis zijn woorden. "Boo bear toch." Ik ging dicht tegen hem aan staan en drukte mijn voorhoofd tegen die van hem. Ik wist totaal niet meer wat ik nu moest denken. Ik wist dat ik niet echt verliefd op Louis was. Maar ik wist wel dat ik enorm veel van hem hield en dat de relatie die we samen hadden, er praktisch een was die een echt stelletje ook was. Op de seks na dan. En die hadden we me ook al bijna.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Toen ik zijn voorhoofd tegen de mijne aanvoelde en hij iets mompelde met boobear, verscheen er een zwakke glimlach op mijn gezicht. 'D-dus je vind het niet erg? Ik bedoel, ga je nou ni - Nee, laat ook maar...' Ik duwde het weg en keek Harry aan, mijn ogen liet ik even afzakken naar zijn lippen, bijna wilden ik die van mij er tegen aan drukken, maar hij was, zou ook nooit, mijn vriendje worden. 'Sorry, echt, dat ik er zo'n drama van heb gemaakt.' Ik had me gewoon weer teveel aangesteld, denk ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte even. "Je bent zelfs onzeker leuk." Glimlachte ik onschuldig. Ik wist totaal niet meer hoe onze vriendschap er nu voor stond, maar ik was allang blij dat dit de reden was dat Louis was gestopt, dan dat het iets anders met mij te maken had. Ik trok Louis aan zijn heupen weer tegen me aan en bracht mijn lippen naar zijn oor. "Die seks hou ik van je tegoed." Fluisterde ik zacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik beet zachtjes op mijn lip, als hij nu een zin met het woordje ''leuk'', of wat dan ook voor complimenterends zou gaan gebruiken zou ik gaan twijfelen of het vriendschappelijk was of niet. Maar waarschijnlijk was dit vriendschappelijk dus knikte ik maar. Ik sloeg direct mijn armen om hem heen toen hij zijn handen op mijn heupen zetten, een rilling gleed over mijn rug na zijn woorden. 'Misschien...' Antwoordde ik, een tikkeltje mysterieus.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik beet even op Louis oorlel en haakte mijn vinder achter de handdoek. "Reken er maar op dat je nu niets meer te willen heb Tomlinson." Fluisterde ik en trok de handdoek los. Nu ik wist dat Louis een zwak voor me had werd mijn speelbord veel groter. Ik drukten mijn lippen even op zijn kaak en liet hem toen los. "Maar niet nu."glimlachte ik onschuldig en liep de gang op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik had er direct spijt van dat ik hem had verteld van mijn gevoelens toen hij het zo'n beetje tegen me ging gebruiken. Ik wilden best wel seks met hem, maar nog niet nu, ik was er nog niet aan toe. Ik moest mijn gevoelens eerst een beetje bedwingen. Ik gris de handdoek weer van de grond en doe 'm weer terug om. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik zijn lippen tegen mijn kaak aanvoelde, ik knikte na zijn woorden, ik wilden het ook niet nu. Ik rende hem direct achterna toen hij de gang opliep en greep zijn hand vast. 'Niet alleen,' piepte ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Voor de deur van de slaapkamer bleef ik staan en draaide me om naar Louis. "Gewoon doen zoals normaal." Glimlachte ik. Ik moest me nu echt gaan inhouden hem niet constant te kussen. Ik mocht dan misschien niet verliefd op Louis zijn. Seksueel aantrekkelijk was ik dat wel zeker. En het feit dat hij gevoelens voor me had maakte dat alleen maar makkelijker. Ik drukten nog snel mijn lippen op die van Louis waarna ik even in zijn Han kneep en de deur opende.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'J-ja,' stamelde ik. Dat ging niet zo makkelijk als hij net nog zijn lippen op die van mij had gedrukt, terwijl hij juist had gezegd dat hij niet verliefd op me was... Oh, ik werd hier echt gek van. Ik beet op mijn lip, liep voor Harry de deur door, trok hem snel de kamer in en sloot de deur direct. Ik had geen zin in vragen dus keek ik ook lekker niemand aan, Harry trok ik gewoon achter me aan en ik liet mezelf op ons bed vallen, Harry meetrekkend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [harry heef niet gezegd dat hij niet verliefd is op Louis. Hij heeft er zelf nog niets over losgelaten. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Voor Louis voelt het zo. ^^ Poor boy. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik moest mijn handdoek goed vasthouden zou ik deze niet verliezen tijdens mijn vluchtduik op het bed. Iedereen van de band had me naakt gezien, -en vaak ook. Maar die andere mensen hoefde dat niet. Ik krulde me op tegen Louis aan en liet mijn vinger over zijn buik trippelen. Ik vond het raar. Ik wist zeker dat ik heel mijn leven met Louis door wilde brengen. En dan ook echt samen. Maar ik had niet die welbekende kriebels in mijn buik. Ik zuchten en sloot mijn ogen even.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry kwam tegen me aanliggen en ik voelden zijn vingertoppen over mijn buik heen kriebelen. 'Ben je echt niet boos, Hazza?' Piepte ik zachtjes, ik was als de dood dat hij straks misschien gewoon hartstikke kwaad werd. Ik sloot mijn ogen en hield ze deze keer ook gesloten, waarna ik mijn vingers in Harry's krullen klemden en er zachtjes mee begon te spelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik keek weer op naar Louis en glimlachte ik. "Nee, om eerlijk te zijn vind ik het wel leuk." Gaf ik eerlijk toe en kriebelde in zijn zij. Ik hield mijn mond maar over wat ik voor hem voelde en drukt mijn neus in zijn wang. "Zolang het maar niet heel veel tussen ons verandert. Want daar zou ik echt net tegen kunnen. Ik wilde gewoon met hem blijven kroelen en warschijnlijk nu wel meer. Maar daar had ik niets op tegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [In m'n GB zei je op Liam, maar ik neem aan dat je Niall bedoelde ;') Sorry btw, ik heb het heel druk gehad deze week en aankomende week heb ik toetsweek, maar ik ga proberen tussendoor te komen, vooral deze RPG vind ik super leuk :-) ]

    xAmore schreef:
    Niall James Horan.

    Ik trok een grimas en beet eventjes peinzend op mijn lip. Opgelicht? Wat vreemd, alles was via papieren gegaan en dit keer was ik niet eens diegene die de deal had gesloten, maar Liam. En als Liam iets regelde ging het vrijwel altijd goed... Maar oké, het kon gebeuren, toch?
    Ik voelde hoe ik een beetje roder kleurde door de knipoog die hij me schonk. Ik was gewoon nogal verlegen als mensen me zo behandelden... Ik wist niet precies wat het was, maar het was meer dan aardig. Complimenteus of flirterig, daar werd ik dus gewoon verlegen van.
    "Maar..." begon ik. "De slaapplekken?" Er waren maar drie tweepersoonsbedden en dat leek me iets te weinig voor tien personen. Ach, ik sliep wel op de bank als het moest... "Bedankt voor het aanbod in ieder geval."


    Dennis James Daniels
    Mijn glimlach werd iets breder toen ik opmerkte dat hij rood kleurde door mijn knipoog. Met de duim van de hand die op zijn knie lag, begon ik zachtjes zo onopvallend mogelijk rondjes te maken.
    'Maar... De slaapplekken?' Hij keek me verward aan, wat ik wel snapte. Er waren hier maar drie kamers, met tweepersoonsbedden. Daar ging je niet met onbekende met z'n drieën in kruipen. Niet dat de helft van ons slaap nodig had, maar het zou opvallen als we de hele nacht opbleven. Daarbij moesten we onze afwezigheid overdag nog verklaren. 'Bedankt voor het aanbod in ieder geval.'
    'We hebben nog wel ergens matjes en slaapzakken liggen, dus dat komt wel goed. En natuurlijk, vanzelfsprekend.' Ik leunde ongemerkt iets meer naar voren, wat dichter bij hem. 'Overdag heb je trouwens geen last van ons, we werken tot 's avonds.' Zo dan had ik die smoes vast ook gehad. 'Maar vertel eens wat over jezelf, wat doen jullie hier?'

    [Kunnen de geesten trouwens ruiken?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis Tomlinson.
    'Leuk?' Een frons verscheen tussen mijn wenkbrauwen. Wat vond hij er leuk aan dat ik zo ''hopeloos'' verliefd op hem ben? Dat is toch juist niet leuk... 'Voor mij veranderd er niets, hoor. En voor jou ook niet, dus daar ben ik alleen maar blij om...' Glimlachend trok ik hem nog iets dichter tegen me aan en kriebelde rustig met mijn vingertoppen in zijn zij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you