• Hallo

    Je hebt toestemming om te beginnen met je gedichtwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel plezier
    Amused


    Regels:
    - Nieuwe gedichten inleveren
    - Geen plagiaat.
    - Geen vervelende opmerkingen over andermans werk
    - Dichten gebeurd in het Nederlands óf in het Engels
    - Je kan tot vierentwintig uur van tevoren uitstel vragen
    - Elke dag te laat is een punt aftrek.
    - De huisregels van quizlet.

    Jury
    1. Squib
    2. Elly4ever

    Deelnemers:
    1. Yoda - uitstel opdracht 2
    2. Carstairs - uitstel opdracht 2
    3. Hiddenrose
    4. Junns
    5. Pythias
    6. Gwenx1D
    7. ColdKreek
    8. Bernini - uitstel opdracht 2
    9. Coockies


    De prijzen zullen later bekend gemaakt worden

    Opdrachten:
    De opdrachten, inzendingen en beoordelingen worden in de story gezet. De eerste opdracht wordt bekend gemaakt als er voldoende leden zijn.

    De Story

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:36 ]


    Remember to be ridiculous.

    oh die had ik niet gezien, je vroeg het op tijd aan dus natuurlijk, lever hem maar in met de derde opdracht

    Ik had beloofd dat ik gisteren de opdrachten zou nakijken maar op privéredenen lukte dat niet dus ik zal vandaag de opdracht online zetten en beginnen met het nakijkwerk


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    oh die had ik niet gezien, je vroeg het op tijd aan dus natuurlijk, lever hem maar in met de derde opdracht

    Ik had beloofd dat ik gisteren de opdrachten zou nakijken maar op privéredenen lukte dat niet dus ik zal vandaag de opdracht online zetten en beginnen met het nakijkwerk

    Oké, dankjewel. Ik zou het namelijk zonde vinden om de wedstrijd te moeten verlaten, maar het ging gewoon even niet goed met me. Nog steeds niet super, maar ik denk dat ik mezelf er nu wel toe kan zetten om eindelijk te beginnen met het gedicht! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Squib schreef:
    oh die had ik niet gezien, je vroeg het op tijd aan dus natuurlijk, lever hem maar in met de derde opdracht

    Ik had beloofd dat ik gisteren de opdrachten zou nakijken maar op privéredenen lukte dat niet dus ik zal vandaag de opdracht online zetten en beginnen met het nakijkwerk


    Sterkte, neem de tijd die je nodig hebt :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    naam veranderd van ColdKreek naar Agua


    Dit is mijn signature

    de oprdacht staat online voor deze die het nog niet gezien hadden


    Remember to be ridiculous.

    O ja, oeps was helemaal vergetn dankzij gedoe op school! Wanneer is de inlever datum en wanneer is de beoordeling van opdracht 3 af of was die al af?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    beoordeling opdracht 2 komt morgen of zaterdag, ik begin er morgen aan en de deadline komt wanneer iedereen zijn voorwerp heeft gekozen.


    Remember to be ridiculous.

    ik heb die van mij al af :S


    Dit is mijn signature

    @ Agua, als je wilt mag je hem al opsturen


    Remember to be ridiculous.

    Door wat onhandigheden ben ik veel inzendingen van opdracht 2 kwijt geraakt, wil iedereen die niet in dit lijstje hieronder staat een geen uitstel had gekregen nogmaals het gedicht opsturen

    Hiddenrose
    Coockies
    Gwenx1d
    Agua
    Blacktree


    Remember to be ridiculous.

    Bij mij staat nog steeds dat ik geen uitstel heb voor opdracht 2, maar dat heb ik dus wel. Staat nog steeds opdracht 1 achter.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    oeps, pas het onmiddellijk aan


    Remember to be ridiculous.

    Kan ik het morgen sturen? Lig nu in bed en heb het niet op mobiel (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    @Coockies van jou heb ik hem nog, die lijst bestaad uit mensen waarvan ik het nog heb


    Remember to be ridiculous.

    O gtapje. Ben moe dan lees ik ecjt slecht haha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne