• Hallo

    Je hebt toestemming om te beginnen met je gedichtwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel plezier
    Amused


    Regels:
    - Nieuwe gedichten inleveren
    - Geen plagiaat.
    - Geen vervelende opmerkingen over andermans werk
    - Dichten gebeurd in het Nederlands óf in het Engels
    - Je kan tot vierentwintig uur van tevoren uitstel vragen
    - Elke dag te laat is een punt aftrek.
    - De huisregels van quizlet.

    Jury
    1. Squib
    2. Elly4ever

    Deelnemers:
    1. Yoda - uitstel opdracht 2
    2. Carstairs - uitstel opdracht 2
    3. Hiddenrose
    4. Junns
    5. Pythias
    6. Gwenx1D
    7. ColdKreek
    8. Bernini - uitstel opdracht 2
    9. Coockies


    De prijzen zullen later bekend gemaakt worden

    Opdrachten:
    De opdrachten, inzendingen en beoordelingen worden in de story gezet. De eerste opdracht wordt bekend gemaakt als er voldoende leden zijn.

    De Story

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:36 ]


    Remember to be ridiculous.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik ben nog steeds bezig met mijn eerste gedicht. En het werkt helemaal niet. Ik heb losse zinnetjes die apart mooi zijn, maar ik heb het gevoel dat niks bij elkaar past en al helemaal niet bij het woord dat ik had >.<


    Daar heb ik met het gedicht waar ik nu mee bezig ben ook veel last van. Het is te zonde om die mooie zinnetjes weg te laten, maar ze willen maar niet samen gaan...

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 19:18 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Daar heb ik met het gedicht waar ik nu mee bezig ben ook veel last van. Het is te zonde om die mooie zinnetjes weg te laten, maar ze willen maar niet samen gaan...


    Dat is écht het irritantste gevoel óóit. Want je hebt zulke mooie zinnen opgebouwd, maar samen gaan? Nee hoor. Dat weigeren die krengen te doen ='D
    Hopelijk gaat het nog lukken!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat is écht het irritantste gevoel óóit. Want je hebt zulke mooie zinnen opgebouwd, maar samen gaan? Nee hoor. Dat weigeren die krengen te doen ='D
    Hopelijk gaat het nog lukken!


    Ik weet nu welk deel er niet klopt, maar het wil niet kloppend worden.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zo, hèhè. Het is me gelukt, de woorden werkten eindelijk met me mee.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ga nu een hele vervelende vraag stellen, maar ik had dus uitstel gekregen tot en met woensdag (morgen). Alleen ga ik dat niet halen, omdat het niet zo lekker gaat op school en ik alles op alles moet zetten. Dus ik wilde vragen of ik nog uitstel zou kunnen krijgen tot en met de volgende opdracht, ik denk dat ik het wel eerder in kan leveren alleen weet ik niet precies wanneer en morgen gaat zeker weten niet lukken, tenzij ik heel snel een slecht gedichtje in elkaar ga proppen.
    Kan ik nog wat langer uitstel krijgen?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 11:48 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Weet je ongeveer wanneer je klaar bent met beoordelen en wanneer de 3e opdracht komt?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ga vanmiddag alles beoordelen en dan komt de 3de opdracht ook maar ik heb zo eerst trainign


    Remember to be ridiculous.

    Kan ik miss toch nog (meer...;$) uitstel krijgen, ik heb het ondzettend druk en ik moet vanavon ook nog volleyballen. Ik heb het volgende week ook nog vreselijk druk...


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    @Mueslix, eigenlijk 24 uur van tevoren vragen maar voor deze keer is het goed, omdat er veel meer met uitstel zijn mag je hem met de derde inleveren


    Remember to be ridiculous.

    ik wil wel meedoen als ik mag!!!!!!

    Squib, het spijt me heel erg, maar ik denk dat ik ermee ga stoppen. Puur omdat ik mezelf er niet toe kan brengen om een gedicht te schrijven. En het telkens maar blijf uitstellen. I'm so sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankje, anders had ik het echt niet gered...


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    hondefan2012 schreef:
    ik wil wel meedoen als ik mag!!!!!!


    .. We zitten ondertussen bij opdracht 3.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @hondenfan2012, we beginnen vanavond al met opdracht 3, de inschrijvingen zijn al lang gesloten.


    Remember to be ridiculous.

    Berdy schreef:
    Ik ga nu een hele vervelende vraag stellen, maar ik had dus uitstel gekregen tot en met woensdag (morgen). Alleen ga ik dat niet halen, omdat het niet zo lekker gaat op school en ik alles op alles moet zetten. Dus ik wilde vragen of ik nog uitstel zou kunnen krijgen tot en met de volgende opdracht, ik denk dat ik het wel eerder in kan leveren alleen weet ik niet precies wanneer en morgen gaat zeker weten niet lukken, tenzij ik heel snel een slecht gedichtje in elkaar ga proppen.
    Kan ik nog wat langer uitstel krijgen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.