• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik beet op mijn lip en keek Louis aan, in mijn ei had ik eigenlijk helemaal geen trek meer. Ik duw mijn stoel naar achter en werk mezelf bij Louis op schoot, om mijn armen om zijn nek heen te slaan. 'Ik wil eigenlijk veel liever een avondje met jou zijn...' Dat was ook alleen maar zodat hij wat rust zou houden, want ik vond het natuurlijk geweldig om iets met de andere jongens en meisjes erbij te doen. 'Alsjeblieft, Lou?' Grinnikend drukte ik een kusje op zijn wang. 'Dat is mooi. Je mag mijn stukje ook nog wel hebben.' Ik trok als antwoord alvast het bord naar deze kant.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en pakte het doosje aan, vervolgens liepen we het ziekenhuis uit naar de auto. Flitsen van camera's maakten me weer chagrijnig. Ik rolde met mijn ogen, maar bleef toch stil staan. ''Wat wil je nu gaan doen?'' vroeg ik glimlachend aan Liam. Ugh, ik begon ziek te worden van mijn eigen stemmingswisselingen. Ik had ze op momenten waar ik ze totaal niet nodig had of wilde. Net als nu, terwijl mensen foto's van ons namen. Heel leuk.

    [Ik ga echt heel erg omlaag met mijn cijfers.. D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Lachend trok ik Mackenzie tegen me aan. 'Wen er maar aan, hierna zullen nog vele keren volgen. Ze houden maar niet op' grinnikte ik. 'Hm. Ik heb geen idee. Ik durf te wedden dat we nog zeker zo'n uur over hebben' zuchtte ik. Ik drukte een kus op Mackenzie's mond en negeerde de flitsen. 'Ik zal maar niks zeggen over sporten' grijnsde ik, terwijl ik naar Mackenzie keek en tegen de auto aanleunde.

    [Ik omhoog, na vier jaar. Haal nu voor de eerste keer tienen in heel mijn leven. Eerst was mijn hoogste punt een zes]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en negeerde toch maar alle cameraflitsen. ''Nee, sporten gaat sowieso niet. Mijn been, plus ik ben zwanger. De tweede rede is niet zo goed maar ach ja.'' grinnikte ik. Ik sloeg mijn armen over elkaar en leunde wat tegen de auto aan. ''Één uur is niet echt veel nee. Dus ik weet het niet meer.'' mompelde ik. ''Je weet wel toch. Dat we morgens ergens in een één of ander blad zullen zitten. Oké, ik weet niks meer om te zeggen. Jouw beurt.'' lachte ik luid.

    [Laagste is nu een 4 en mijn hoogste een 9.4^^ Maar die telde niet mee.. Dus er staat alleen maar 'Goed' ): ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Boeien. Voor mijn part mogen ze zeggen dat we uit elkaar gaan. Ik vind het best, wij weten het toch beter, niet waar?' glimlachte ik. Ik tilde Mackenzie op, draaide een rondje met haar en grinnikte. 'Zullen we maar gewoon naar huis gaan?' vroeg ik haar, terwijl ik mijn hand op haar rug legde. 'Of heb je zin om mee naar de stad te gaan?' glimlachte ik daarna. Mij maakte het echt niets uit. Al was het gratis, al kostte me het drieduizend euro. Wat moet je met geld als je er niks mee doet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en grinnikte even. ''Dat klopt voor honderd procent.'' grinnikte ik.''Het maakt mij niet zoveel uit waar we naartoe gaan. Als ik maar in de buurt van jou ben.'' glimlachte ik breed. ''Maar toch denk ik dat de stad beter is.'' grinnikte ik. Ik hing mijn armen in zijn nek en ging op mijn tenen staan. Soms haatte ik het echt dat ik zo klein was. Ik drukte zacht en teder mijn lippen op die van Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dat is dichtbij, we zijn er toch binnen twee minuten' grinnikte ik. Ik beantwoordde Mackenzie's zoen en glimlachte even. 'Kom' glimlachte ik en ik pakte Mackenzie's hand vast. Vrolijk liep ik verder, wanneer we aankwamen in het centrum keek niemand echt op. Was ook niet gek, ondertussen kende heel Londen ons wel. 'Naar welke winkel zullen we het eerst toe gaan?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Wat had ik geluk dat ik mijn geld bij me had. ''Louis Vuitton of Dior.. Ik heb toch genoeg geld, tenminste dat denk ik.'' grinnikte ik. ''Jij mag kiezen. Want het is niet zo'n jongensding, denk ik.'' glimlachte ik. Ik pakte mijn portemonnee en zwaaide er grinnikend mee. Ondertussen begon ik een liedje te neuriën, 'Fight for this love' van Cheryl Cole.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik schudde mijn hoofd en keek Mackenzie aan. 'Jij gaat je geld niet uitgeven. Ik betaal voor je, je mag zoveel kopen als je wilt' beloofde ik haar. 'En waag het niet om tegen te stribbelen, om ik betaal het toch wel' grinnikte ik. 'Uhm. Waarom vraag je me zulke moeilijke dingen?' grinnikte ik. 'Weet je, kies jij maar. Dalijk kies ik de verkeerde nog' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. ''Ik ga wel betalen. Je weet dat ik tegen ga stribbelen, zo kom maar op.'' grinnikte ik terwijl ik de winkel van Dior binnenliep. Ik pakte wat kledingstukken en bekeek ze nauwkeurig. Een rode jurk viel op en ik pakte 'm op. Het was een mooi kledingstuk. ''Wat vind je van deze?'' vroeg ik aan Liam. Ik hield voor me lichaam en keek schuin naar Liam. ''Maar ik betaal.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hij is prachtig' meende ik. 'En als het zo moet' zei ik, schouder ophalend. Snel pakte ik Mackenzie's portemonnee af en stopte hem in mijn eigen zak. 'Des noods koop ik de hele winkel' grinnikte ik. Maar ik meende het. Mackenzie kon echt heel erg koppig zijn, en bleef maar door gaan tot ik uiteindelijk zou toegeven. Dat waardeerde ik, om dat lukte bij mij nooit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Dat vind ik nou dus ook.'' glimlachte ik. Liam pakte mijn portemonnee af en stopte die in zijn eigen zak. ''Hey! Geef terug.'' Beviel ik. Ik pruilde mijn lip en keek hem met grote ogen aan. Liam ging dus niet voor mij betalen, ik had genoeg geld door mijn werk. Net als Liam, maar dan wel iets minder. ''Je weet wel toch dat ik sowieso ga betalen, en niet jij?'' grinnikte ik. ''Geef mijn portemonnee terug. Liam, please..'' smeekte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Nope' zei ik. Ik twijfelde even toen ik Mackenzie's smeekbede hoorde, maar besloot het niet te doen. 'Pas als jij nieuwe kleren hebt gekocht, die ik betaald heb. Anders zal ik hem helaas moeten houden' glimlachte ik onschuldig. Ik grinnikte even toen Mackenzie zei dat zij ging betalen, en ik niet. 'Dat heb je dan toch echt fout, mijn lieve Mackenzie. Ik vrees dat, dat niet gaat gebeuren' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde resoluut mijn hoofd. Hij gaat en zal mijn portemonnee teruggeven. ''Ik ga pas iets kopen als jij mijn portemonnee teruggeeft en ik het met mijn eigen geld betaal.'' zei ik. Ik kruiste mijn armen en keek Liam weer smekend aan. Nu werd ik toch wel ongeduldig, daar kon ik zelf al helemaal niet tegen. Hij moest mijn portemonnee teruggeven, anders ging ik letterlijk op en neer stuiteren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Hoofdschuddend keek ik naar Mackenzie. 'Het spijt me, maar dat kan ik niet toestaan' grijnsde ik. Ik ging zonder enige schaamte op de grond zitten, en keek naar boven zodat ik Mackenzie kon zien. 'Wat wil je er aan doen?' vroeg ik. Ik was sterker, dus dat was voor Mackenzie geen optie. Plus ik was echt in staat om hier te blijven zitten tot dat de tijd op was.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."