• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Lachend sprong ik van het aanrecht af toen hij me ging kietelen en rende voor hem weg. Schreeuwend rende hij achter me aan en zodra hij me te pakken kreeg, gierde ik van het lachen. Gelukkig kietelde hij me niet meer en drukte een kus op mijn wang. Uit het raam zag ik dat het al donker was buiten, waren we tot zo laat weg geweest? 'Laten we buiten picknicken en een film kijken,' stelde ik voor. Het was een raar idee wat in me opkwam, maar ik vond het te leuk om het stil te houden. Douglas vond het en goed idee en samen kozen we een film uit, waanra we allerlei eetbare dingen bij elkaar sprokkelden en het mee naar buiten namen. Een paar buitenlampen waren aan, wat een romantisch sfeertje gaf en ik legde de deken open op het gras, terwijl Douglas met de film en de beamer aan het prutsen was. Ik ging op het kleedje zitten en wachtte tot hij naast me kwam zitten. We zaten tegenover een witgeverfde muur, waar de beamer het beeld op projecteerde. De voorstukjes begonnen al en er klonk geluid uit de boxen die ik nergens zag, maar het was goed genoeg. Ik had een fleece deken naast me liggen voor als het erg koud werd, maar ik nestelde me liever tegen Douglas aan. Ik vond het nog steeds een raar idee dat hij me leuk vond, net zo leuk als ik hem, maar aan zijn gedrag merkte ik het wel. Of acteerde hij? Ik hoopte van niet, hij zou mijn hart breken als hij het wel deed. Ik schudde de gedachte weg en glimlachte naar Douglas, die naast me op het kleed kwam zitten.

    [Ik heb een beetje vanuit Douglas geschreven, hopelijk vind je het niet erg (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Had ik ook al gevraagd, lol. :') Maar ik vind 't best. Anders word het voor ons zo langdradig. ^.^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik dacht even na, misschien was het juist als we langs de dokter gingen, maar misschien was het juist te overhaast en dat wilde ik niet. Zuchtend sloeg ik mijn ogen neer en keek weer naar Liam. ''Het is maar wat jij wilt. Ik weet het namelijk niet.'' zei ik. Mijn gedachtes gingen weer naar de afwezigheid van Liam, hij kan niet vierentwintig zeven bij me zijn, wat me aan de ene kant bang maakte. En onzeker. Straks gebeurde er iets en was ik alleen thuis. Nee, ik maakte me gewoon te veel zorgen. Ik moest me niet zoveel zorgen maken anders werd ik nog gek en maakte ik iemand nog gek met mijn praatjes.
    Ik zuchtte en keek naar de grond. ''Ik denk te veel. En maak met te veel zorgen.'' mompelde ik zacht. ''Maar wat ik wel weet is dat tenminste ik, de baby jou achternaam ga geven. Dan hoef je 'm tenminste niet te adopteren.'' glimlachte ik breed. Ik had er al een paar keer over nagedacht en het leek me wel een goed plan. Maar als we dan uit elkaar gaan werd het wel ongemakkelijk. ''Wat vind jij?'' zei ik en keek schuin naar Liam.


    Liam James Payne

    Ik drukte liefdevol een kus op Mackenzie's hoofd. 'We zijn allebei overbezorgd, dus laten we maar naar de dokter gaan. Straks is er nog iets mis, dat wil ik niet hebben' zuchtte ik. Zo reed ik het bos uit, me goed op de weg concentrerend. Even dacht ik na, over de route naar de dokter. De weg was niet lang, om na zeker zeven minuten waren we er al. Ik parkeerde vlakbij de ingang, en glimlachte. Over een paar weken zaten we hier weer. Voor de echo van Mackenzie. Ik kon haast niet wachten.

    [Sorry dat het zo lang duurde. Gister Ierse dans, vlak daarna kickboks, familie, nog even en dan de verjaardag van mijn zusjes etc]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik reageer vanavond ik heb het nu even druk met mijn schoolwerk]

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en wachtte een beetje ongeduldig af tot we bij het ziekenhuis waren. De hele rit hield ik mijn mond omdat er steeds steken door mijn buik gingen, wat vreselijk pijn deed. Ik hoopte erg dat het niets ergs was en het gewoon een bijwerking was, of iets dergelijks. Zuchtend stapte ik uit en haakte mijn arm door die van Liam om hem vervolgens mee naar binnen te slepen. Ik beet op mijn lip en keek naar Liam. ''Ga jij het maar zeggen tegen die vrouw. Ik weet zelf niet wat ik moet zeggen.'' mompelde ik.

    [Humpf, telefoonrekening gestegen naar 67,- van 45,-, wat eigenlijk maar 12,50 moest zijn -.- Dus ik kan alleen maar reageren met mijn laptop. En ik ga misschien vanmiddag op natuurijs schaatsen^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik grinnikte om Mackenzie. Ik liep hand in hand met haar naar de receptie en wendde mijn blik van Mackenzie af. 'Hallo' glimlachte ik naar de vrouw achter de receptie. 'Sorry, we hebben geen afspraak. Maar mijn vriendin is zwanger en heeft last van haar buik' legde ik uit. De vrouw knikte begrijpend en keek even op haar computer. 'U heeft geluk' knikte ze. 'Over een paar minuten zal iemand jullie komen halen' zei ze. Dankbaar knikte ik en ik liep naar de wachtkamer, waar ik op een stoel ging zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik ging op Liam's schoot zitten en pakte een flesje water uit mijn tas. Ik dronk er wat van en zuchtte. ''Oké, dit is best wel eng.'' mompelde ik. Ik wiebelde wat heen en weer, hopend dat de nervositeit wát weg ging. Zuchtend hing ik mijn hoofd wat naar achter, op Liam's schouder. Ik zag dat de dokter eraan kwam, het was een vrouw van iets in de twintig. Met een geforceerde glimlach stond ik op en schudde mijn hand. ''Mackenzie.'' zei ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Of je gebruikt mij als stoel. Kan ook' zuchtte ik. Ik keek hoe Mackenzie op stond en stond zelf ook op. 'Liam' glimlachte ik, toen de dokter mij aankeek. Ik schudde haar hand en luisterde naar haar. 'Jullie kunnen met mij meelopen' glimlachte ze. Ik liep met haar mee, en nam plaats op een stoel in de kamer. ''Dus, Mackenzie. Waar heb je last van?' vroeg ze aan Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    De dokter knikte en keek toen naar mij. ''Ik krijg steeds steken in mijn buik. Is dat wel normaal?'' vroeg ik en beet op mijn lip. Ik ging op het bed zitten en wiebelde weer wat heen en weer. Ze glimlachte naar me en ging goed staan. ''Het is niks. Het zijn één van de bijwerkingen van het zwanger zijn.'' legde ze uit. Ik zuchtte opgelucht. Thanks God.

    [Inspiloos.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [DeGeneres -> Meliourry]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Weet iemand een leuke username? of deze houden..? (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson

    'Ik vind het een goed idee. Ik weet ook niet wat,' Ik glimlach en neem nog wat ei. 'Hmm we kunnen een karaoke avondje organiseren?' Stel ik voor en neem een slok van mijn koffie. 'Of met zijn alle ergens naar toe gaan?' Brainstorm ik en denk na. 'weet jij niet iets leuks dat we eventueel zouden kunnen doen.' Ik neem nog een grote hap ei en schuif mijn lege bord dan weg. 'Het was lekker Hazza.' Zeg ik met volle mond

    Douglas Booth

    Ik pak de deken die Penelope had klaar gelegt en sla die om haar schouders. 'Je mag niet ziek worden.' Lach ik en druk een kusje op haar wang. Dan begint te film en richt ik me net als een klein kind vlug weer op het beeld. Ik hield van films. Niet alleen om er naar te kijken maar mee spelen was natuurlijk ook leuk. 'Welke film is het precies?' Vraag ik terwijl we naar wat van de voorstukje kijken.


    [Sorry ik had het echt super druk!]

    [Ik ook. Ik begin zo aan een nieuw stukje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Godzijdank, het bleek niets ergs te zijn. 'Heel erg bedankt' glimlachte ik naar de dokter. Ze knikte even en haalde een doosje tevoorschijn. 'Deze zijn om de pijn te verzachten, om iets anders heeft niet veel nut. Als er wat ergs is, kunnen jullie gerust komen' glimlachte ze. Ik besefte me dat ik en Mackenzie allebei te bezorgd waren geweest. Ach, beter overbezorgd dan niks doen, niet waar? Ik zei de dokter nog even gedag en liep toen met Mackenzie het ziekenhuis uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas sloeg de deken rond mijn schouders en ik glimlachte dankbaar naar hem. 'Je mag niet ziek worden,' lachte hij en drukte een kusje op mijn wang. Gelijk verscheen er weer een glimlach op mijn gezicht. 'Je bent lief,' zei ik terug en kroop dicht tegen hem aan. Terwijl hij naar het scherm keek, keek ik naar zijn gezicht. Hij vroeg welke film het precies was en ik lachte zacht. 'Eh, Kate and Leopold. Ik hoop dat je het niet erg vind,' zei ik zacht, waanra ik mijn hoofd op zijn schouder legde. Ik hoopte dat hij het niet erg vond dat ik een iets wat meidenfilm gekozen had.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel