• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jup, helaas]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Ik stapte de auto uit en keek bewonderend rond. Het was echt mooi. Werkelijk geweldig om te zien. Zo stil, maar prettig. Het gevoel dat je alleen kan zijn. Zonder alle problemen om je heen. 'Wat mooi' fluisterde ik. Ik ging naast Mackenzie zitten en keek naar het meer. Er viel een stilte. Geen ongemakkelijke stilte, maar een fijne stilte. Zacht drukte ik een kusje op Mackenzie's hoofd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte en keek naar het meer. ''Ik houd echt van deze plek. Niemand komt hier. Het is zo.. Vredig.'' fluisterde ik, bang om de plek te verstoren. Deze plek had voor mij iets magisch, dat je gewoon in een rust van stilte werd ingezogen als je hier kwam. Eendjes vlogen in het water vanuit de lucht en dobberde vrolijk in het water. Ik grinnikte even. ''Als je rust nodig hebt, kan je het best hierheen.'' mompelde ik. Het leuke was ook dat hier dieren waren; konijnen, eenden, egels en nog wel meer.

    [Ugh school. Moet nog een heel werkstuk afhebben voor dinsdag D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (wanneer kunnen we eigenlijk naar de volgende dag?)

    [Wanneer de anderen willen. Mij maakt het niet echt uit, om Liam en Mackenzie zitten toch lekker met z'n tweeën in het bos (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik haat school, na 8 uur werken aan dit werkstuk ben ik nog steeds niet klaar .__. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Aaaahww, Woon je ver weg van Unicornland? Anders kom ik je wel even helpen!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Helaas wel ja ;3 En tegelijkertijd verveel ik me dood. Alle RPG's zijn dood.. -geloof ik- ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik heb RPG teveel, heb er al een paar moeten laten vallen maar er komen steeds leukere bij.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jup, dat is waar^.^ Kan je een reactie met Liam schrijven? ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Shure (: Ben net aangekomen, kan nog heel snel wat typen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Ik knikte instemmend. 'Niemand die je stoort. Echt heerlijk is het. Heerlijk weg van die drukte' glimlachte ik, en ik draaide mijn hoofd naar Mackenzie, waarna ik mijn arm liefdevol om haar heen sloeg. 'Wat ben ik toch blij dat ik jou heb ontmoet. Dan is er toch nog iets goeds van heel dit progamma terecht gekomen' prevelde ik en ik trok Mackenzie wat tegen me aan, waarna ik mijn blik nog één keer rond liet glijden. Het was echt fijn hier.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Weer knikte ik en legde mijn hoofd op Liam's schouder. Ik glimlachte en keek naar Liam. ''Dit had ik even nodig.'' zuchtte ik. ''Eigenlijk weet ik niet waarom ik meedeed aan dit programma. Het kwam maar in me op.'' grinnikte ik. ''Maar ik ben wel blij met mijn keuze, ja.'' Ironisch genoeg was dit ook een romantische plek, waar ik nu pas achterkwam. Vroeger was ik gewoon nog naïef en jong. Nu was ik volwassen. De tijd vliegt, maar het gaat wel langzaam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Thuis reageer ik weer. Duurt nog iets van zeven minuten, als het niet erg is]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zeven minuten is niks :') Ik ga ook ondertussen een tosti maken :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.