• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik haalde mijn schouders op. Joanne leek er meer zin in te hebben dan ik. Misschien omdat ik er hellemaal geen zin in had. "Ik wil er nog even over nadenken." Mompelde ik en sloot mijn ogen. "Kan ik vannacht bij jou slapen?" Vroeg ik stil. Ik wist net hoe het nu zat met Harry en Violet en waar ze gingen slapen. En dat wilde ik ook niet weten ook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Joanne Mikayla Brights

    Ik knikte weer en zuchtte, ik was weer eens doodop. "Van mij mag je gewoon bij mij slapen. Als je het niet erg vind om om twaalf uur s' nachts over straat te lopen." Ik glimlachte waterig en liet me achterover vallen op de vloer. De vloer voelde nogal koud aan, maar het maakte me niets uit. Mijn hoofd maakte alleen plaats voor mijn gedachten. Daar ging mijn stemmingswisseling. Al snel had ik het door en ging weer rechtop zitten. "Stemmingswisselingen." Zei ik snel tegen Louis.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xAmore schreef:
    Harry Edward Styles.

    Ik schudde hevig mijn hoofd op en neer en liet me in Violet's armen vallen. Goed, nu was ik weer ik verdrietig, en hoe... Ik liet mijn hoofd op Violet's schouder rustten en begroef uiteindelijk mijn gezicht erin.
    "Ik ben een eikel." mompelde ik, waarna ik mezelf dwong om stil in Violet's armen te hangen. "Louis heeft gelijk, ik ben een idioot en jullie al helemaal niet waard... De journalisten hebben gelijk met hun artikelen en management heeft gelijk met hun kritiek dat ik me moet gedragen."


    Violet Skyler Todd.
    'Nee, Harry.' fluisterde ik nog eens. 'Als ik niet zo had doorgedramd, waren jij en Louis nu samen gelukkig geweest, en ik gebroken maar dat had ik moeten accepteren, ik zei zelf dat je voor Louis moest kiezen en klooi dan toch met je achter zijn rug om. Als ik dat niet had gedaan, was er geen fuck gebeurd.' ratelde ik. Ik was niet boos of verdrietig, maar ik wist niet wat ik wel was. Ik voelde me leeg, meer niet. Leeg omdat ik een relatie en een vriendschap had verkloot. 'Als iemandhier een eikel is, ben ik het wel. En als jij je wat aan gaat trekken van die journalisten, dan zorg ik er persoonlijk voor dat die mensen geen enkel artikel meer kunnen schrijven.' mompel ik, en ik bal mijn vuisten. Ik wist dat ik het tussen Harry en Louis had verkloot, maar ik wist niet hoe het nu tussen Harry en mij was. Vreemd, dat zeker.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson
    Ik haalde mijn schouders op. "Alles beter dan terug naar mijn eigen kamer of naar die van Harry." Mompelde ik. Ik wreef even in mijn ogen. Ik had hoofdpijn en was moe, uitgeput zelfs. Hellemaal op. Als ik nu mijn ogen zou sluiten zou ik in slaap vallen. Misschien moest ik dat maar doen. Want ergens wilde ik Joanne niet in de weg lopen. Dit was mijn probleem. Ik rolde me weer op als een bolletje en slikte even.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Joanne Mikayla Brights

    Ik zuchtte en stond op om vervolgens Louis naar boven te trekken. "Je kan nu niet in slaap vallen. Anders moet ik je meeslepen en daar heb ik geen zin in." Glimlachte ik. Ik klopte mijn kleren af en keek schuin naar Louis. "Kom je?" Vroeg ik en ging op een traptrede zitten, weer na te denken. Ik dacht teveel na, dat vond ik. Terwijl ik nog geen eens zoveel problemen had.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    "Je vraagt of ik meekom en gaat dan zelf zitten?" Was dat niet een beetje onlogisch. Ik was degene die hier gek was toch. Ik stak mijn handen in mijn zakken en snoof mijn neus even. "Kom dan." Mijn stem was schoor en schoot af en toe de hoogte in. Ik schoof wat met mijn voeten heen en weer en probeerde aan van alles te bedenken behalve aan Harry. Wat zou hij nu aan het doen zijn? Nee, niet doen. Ik kneep mijn ogen even dicht. Ik was net gesopt met huilen en wilde dat niet weer gaan doen. Ik had een hekel aan huilen. "Wil je alleen wel mijn koffer uit mijn kamer gaan halen? Ik ga daar niet meer naar binnen namelijk en ik heb hem wel nodig." Zei ik stil.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 11:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik liet Violet los en keek haar met rode ogen aan door al de tranen, en nog bleven ze maar stromen. Ik schudde nog een keer mijn hoofd. "Als ik nou had nagedacht wist ik toch dat dit niet zou werken?! Ik had je moeten tegenhouden, maar nee... Ik loop ook nog als een of andere idioot naar deze kamer toe en begin een hele kussessie hier!" riep ik uit, waarna ik opstond en omlaag keek naar Violet. "Ik wil hem niet kwijt! Ik wil het niet..."
    Of ik kwaad was? Ja. Op wie? Mezelf. Ik was diegene die alles had verpest en nu zou ik er ook zelf voor opdraaien ook. Niet Louis, Louis moest mijn pijn niet hebben...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.

    Ik voelde een van zijn stemmingswisselingen aankomen, en wist dat ik hem een halt moest toeroepen voordat het te laat is. Ik stond op en ook al was ik kleiner, nu moest ik even intimiderend overkomen. Ik greep hem bij zijn schouders en keek hem dwingend aan. 'Harry, rustig blijven.' zeg ik op overtuigende toon. 'Ik weet dat je alles kapot wil maken nu, ik weet dat je Louis terugwilt, maar dat kan nu niet. Nu niet.' fluister ik. Als hij nu achter Louis aanging dan ging Louis hem of vermoorden, of ... Ja, meer wist ik nu niet te bedenken. En dat kon ik hem niet aan doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik voelde hoe Violet mijn schouders vastpakte en haar ogen in de mijne boorde, waardoor ik toch even verrast werd. Ik keek terug en liet mijn handen uiteindelijk zakken, net zoals mijn hoofd. Mijn schouders begonnen weer te schokken en gesnik werd luider.
    "Waarom niet nu? Waarom zou ik wachten?" vroeg ik stilletjes om vervolgens op mijn lip te bijten. Ik wilde niet dat Louis zichzelf of anderen iets aan zou doen door mij. Als ik nooit heb lopen twijfelen was dit nooit gebeurd. Ik had gewoon een naam moeten zeggen, die persoon beschouwen als mijn vriend of vriendin en de ander als beste vriend of vriendin. Punt, einde discussie.
    "Violet... Ik wil niet verder zonder Louis, dan nog liever een wrak." mompelde ik. Of de dood, maar dat gunde ik mezelf niet. Veel te makkelijk... Nee, marteling zou beter zijn. Ik verdiende pijn, geen uitweg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.

    'Omdat... Omdat je al genoeg pijn hebt gehad vandaag.' Hij snikte weer, en begon weer te huilen. God, wat kon ik er slecht tegen als hij huilde. Ik werd stil, en trok hem aan zijn pols mee naar zijn appartement. Mijn kleding haalde ik wel weer op. Ik zette hem op het bed neer en streeks zachtjes zijn haar uit zijn gezicht. 'Denk je dat je kunt slapen?' vroeg ik voorzichtig. Ik keek hem zo lief mogelijk aan. 'En als je er over in zit: bij mij kun je altijd komen Hazz. Ook over problemen met Lou.' ik bleef nu zachtjes door zijn haar strijken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    NVM

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 11:47 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joanne Mikayla Brights

    Ik knikte. "Mijn stemmingswisselingen. Je went er wel aan." Zei ik en stond weer op. "Natuurlijk. Wacht even." Zei ik en liep in een snelle pas naar zijn appartement. Ik keek even rond en mijn blik viel op een koffer waarna ik ernaar toe liep. Mijn blik viel op een aantal foto's met Harry en Louis erop. Ik stopte er eentje in mijn zak en liep weer weg. Onderweg kwam ik Violet en Harry tegen in zijn appartement. Ik zuchtte en gaf ze een zure blik. "Ben der." Ik gaf Louis zijn koffer en glimlachte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Harry en Violet zijn in Harry's hotelkamer... ;p)

    Harry Edward Styles.

    Ik liet mezelf maar meeslepen en voelde uiteindelijk hoe ik op een bed gezet werd. Slapen... daar had ik zin in. Maar dat gunde ik mezelf niet. Ik bleef wakker, de hele nacht. Speciaal voor mij een marteling om de volgende dag normaal te functioneren...
    "Ik wil niet slapen." piepte ik om vervolgens mijn hoofd bij Violet weg te trekken en een kussen te pakken. Ik kneep de stof fijn tussen mijn handen en liet mijn hoofd erop vallen. En ook niet praten, ook niet eten en al helemaal niet lachen... Ik wilde Louis, maar dat had ik nu verspeeld.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.

    Het allerliefst wilde ik hem nu gewoon drinken geven met een slaappilletje er in, zodat hij wel moest slapen. 'Ik weet het.' zei ik alleen maar. 'Ik weet het.' mompelde ik nog eens. Ik stond op en besloot het toch maar te doen. 'Zal ik dan maar wat koffie voor je halen?' zonder op antwoord te wachten liep ik het keukentje in, waar ik een kop koffie zette. Snel liep ik naar de badkamer, waar ik al snel een potje slaappilletjes vond. Ik haalde een uit de verpakking en nam die mee, om die goed door de koffie op te lossen. Ik gooide er nog wat melk en suiker door om de smaak weg te werken en nam die mee terug. 'Hier.' het was misschien niet eerlijk, maar het was wel het beste nu.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Als de jongens de volgende ochtend weg moeten, heeft Harry een probleem. ^^)

    Harry Edward Styles.

    Ik had nog steeds mijn hoofd in het kussen begraven en keek uiteindelijk op toen Violet met koffie terugkwam. Ik trok een grimas, aangezien ik normaal gezien nooit koffie dronk. Alleen thee en water, af en toe eens alcohol of frisdrank. Maar koffie...?!
    "Heb je geen sterke drank of zo?" vroeg ik haar met een zachte toon. Ik werd sowieso slaperig van alcohol, maar mezelf lam drinken vond ik toch aangenamer doordat ik er een kater voor terugkreeg. Ik zuchtte en pakte de koffie aan. Van koffie bleef je toch wakker, even doorbijten dan maar... Ik blies er even in en nam uiteindelijk een paar slokken. Bah, ook nog eens suiker erin! Met grote tegenzin dronk ik alles op en gaf de kop terug, maar er klopte iets niet. Sinds wanneer werden je oogleden zwaar van koffie?


    Reading a good book is like taking a journey.