• Ja, de enige die die gigantische ads aan de zijkant van Q ziet. Vanochtend zaten ze er voor het eerst, ik heb ze nog nooit eerder hier op Q gezien. En nee, dit is niet om te zeuren hoewel ik wel de neiging krijg GM te gaan worden met die felle, bewegende dingen aan de zijkant. Wat ik vooral zo apart vind, is dat ze allemaal over levensverzekeringen gaat, waar ik met mijn 15 lentes jong nog niet zo'n interesse in heb (cat). Ik bedoel, ik denk niet dat de doelgroep van zo'n reclame hier op Q te vinden is :')


    Klik!

    Maar zie ik dit dus als enige, of zijn er nog meer mensen die blijkbaar hopeloos op zoek zijn naar een verzekering :')

    Edit:

    Voor de mensen met Google Chrome heb ik de oplossing inmiddels gevonden. Je kan AdBlocker downloaden in de Chrome Web Store en dan heb je geen last meer van die vervelende ads aan de zijkant (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:50 ]


    From these ashes, I will rise

    Ik heb ze ook en ik vind ze echt overdreven groot. Net of Q is een kleurboek. :x


    Let the Night embrace you

    Had ze ja, nu niet meer. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Ik kan nu niet zeggen dat ik ze echt leuk vind maar ik overleef het wel, maar het ziet er zo onaantrekkelijk uit nu, de hele voorpagina, dat als ik deze site niet had gekend, ik hem al had weggeklikt voor hij de kans zou hebben gehad volledig te laden.(cat)


    effort never betrays you

    Helaas. Ontzettend verschrikkelijk afleidend.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Theia schreef:
    Ik heb adblock aanstaan, dus ik zie ze niet. =)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja ik heb ze ook. Zo kei irritant !


    Vatican Cameos

    Jup , die heb ik ook !


    Danmarks Dynamite.

    Nah, ik heb adblock :Y) Ik zie nooit ergens nog reclame.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Adblock :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SecretDoor schreef:
    Adblock :'D!


    Tell me about it, stud.

    Capricious schreef:
    Ik heb geen last van reclame aan de zijkant van mijn scherm en ik hoop dat dat zo blijft.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Endure schreef:
    Nah, ik heb adblock :Y) Ik zie nooit ergens nog reclame.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Heb ik ook, ik heb meteen AdBlock geownload, nu zijn ze weg.

    kzie ze niet hoor.. maar dat ligt wss aan mezelf omdat ik op Q het een stuk heb ingezoemd zodat ik niet met mijn hoofd teegn het beeldscherm aanhoef omdat ik dit fjiner vind=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gipsy schreef:
    Ik heb het ook en stoor me er erg aan(cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.