• Tranquillity en ik kunnen er niet overuit komen hoe een toetsenbord op een mobiel heet. Haha

    dus

    Qwerty-toetsenbord
    of
    Azerty-toetsenbord

    Pick one.


    We can only learn to love by loving.

    dat hangt van mobiel tot mobiel af? sommigen hebben toch een Qwerty en anderen een Azerty klavier?

    Wahah, had ik het niet gedacht :'D
    EDIT: Of beide :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een abcdefg-toetsenbord?

    Wat is het verschil?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Killjoy schreef:
    dat hangt van mobiel tot mobiel af? sommigen hebben toch een Qwerty en anderen een Azerty klavier?

    Zie je wel! >< Dat dacht ik ook :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sentiment schreef:
    Wat is het verschil?

    Kijk naar het toetsenbord van je computer en lees de eerste letter op de eerste rij.
    Dan lees je ofwel van a naar y -> Azerty
    Of van q naar y -> Qwerty


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sentiment schreef:
    Wat is het verschil?

    Als je naar je toetsenbord kijkt zijn de eerste letters op de bovenste dingen ofwel Azerty ofwel Qwerty en dat bepaalt hoe de andere letters staan.

    ''De LG KS360 is de enige smartphone in zijn prijsklasse met een volwaardig QWERTZ toetsenbord.''
    Dit krijg ik eruit als ik het Google?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het is toch de eerste letters van de bovenste rij waarmee een toetsenbord begint zo heet het toetsenbord? Op het toetsenbord waar ik nu op tik is dat qwerty dus is het een qwerty-toetsenbord.
    Als het toetsenbord op een mobiel dus begint met Azerty is het een Azerty-toetsenbord..


    Je moet worden wie je bent.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Zie je wel! >< Dat dacht ik ook :'D


    IK SNAP HET NIET MEER
    -kuthoofd-


    We can only learn to love by loving.

    Rush schreef:
    ''De LG KS360 is de enige smartphone in zijn prijsklasse met een volwaardig QWERTZ toetsenbord.''
    Dit krijg ik eruit als ik het Google?

    Ja, maar ik heb er een met een Azerty, volgens de winkel van waar hij komt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sprinkles schreef:
    Het is toch de eerste letters van de bovenste rij waarmee een toetsenbord begint zo heet het toetsenbord? Op het toetsenbord waar ik nu op tik is dat qwerty dus is het een qwerty-toetsenbord.
    Als het toetsenbord op een mobiel dus begint met Azerty is het een Azerty-toetsenbord..

    Ja, dacht ik ook. Maarja :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hahaha, en dit allemaal om mijn topic. :9~


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hangt van de mobiel af, en natuurlijk van je landsinstellingen. De mijne heeft een Qwerty.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Qwerty EN Azerty
    EEN LG MET TWEE VERSCHILLENDE TOETSENBORDEN! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right