• Haaai, ik heb rollen nodig! En dankjewel als je al iets in gevuld hebt!


    Het verhaal.
    Fiona is een meisje dat, eingelijk niet zo graag in het beeld is maar toch heeft ze pech. Want iedereen op school wil vrienden met haar zijn!
    Maar Fiona heeft ook een heel groot geheim. Die ze aan iemand mag vertellen.
    Want Fiona is iets wat niet bepaalt leuk is, Maar ook de laatste tijd in haar dorp Red Sun Gebeuren steeds meer rare dingen. En Fiona weet dan al genoeg.
    Hier zijn de rollen die ik graag wil hebben(en als je er zelf nog een leuke weet gewoon doen!)
    -Fiona`s beste vriendin 1
    -Fiona`s beste vriendin 2.
    -Fiona`s vriendje.
    -Haar neppe vader en moeder.
    -Haar stiefzus.
    -3 leraren die het weten van Fiona.
    -Het meisje dat Fiona haat.
    -En een echte vamp zusje van Fiona.


    Als je dit wilt invullen dat zou ik fijn vinden.
    Welke rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:



    Alvast bedankt!! XX

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 19:53 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Welke rol: Fiona's beste vriendin 1
    Naam: Evelyn Catherine McGregor
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ze geeft haar vertrouwen niet snel weg vanwege onzekerheden en ze is verder een heel lief meisje. Ze kan echter wel eens woede aanvallen krijgen. Dit komt door haar verleden.
    uiterlijk:


    [Taylor Swift]
    Extra: Ze heeft tatoeages en een piercing bovenin haar oor.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 19:59 ]


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Welke rol: Fiona's beste vriendin 1
    Naam: Evelyn Catherine McGregor
    Leeftijd: 17
    uiterlijk:


    [Taylor Swift]
    Extra: Ze heeft tatoeages en een piercing bovenin haar oor.


    Dankjewel:)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Aangepast c:


    26 - 02 - '16

    dankjewel(K)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Mag ik vamp zusje doen?? ^^
    Moet hem nog even invullen.


    Dreaming without~

    Bluez schreef:
    Mag ik vamp zusje doen?? ^^
    Moet hem nog even invullen.


    natuurlijk, mag dat!


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Welke rol: Vamp zusje ^^
    Naam: Mone Dana Morce (Achternaam kan veranderd worden)
    Leeftijd: 17 (254) (weet niet hou oud ze moet zijn als vampier, maar dat mag je ook veranderen hoor ^^)
    uiterlijk:



    Mone heeft bruina haren tot op haar schouders en hele rode ogen. Ze heeft het liefste zwarte kleding aan, maar meestal draagt ze gewoon wat iedereen draagt. Ze is 1.76 en ze is niet zichtbaar gespierd. Net als alle vampiers ziet ze erg bleek en is ze heel mooi.
    Karakter: Mone is snel aangebrand, en een typische bitch. Maar als je haar beter leert kennen kan ze heel lief zijn. Ze helpt graag andere vampiers, maar omdat ze die niet zo vaak tegenkomt is ze vaak alleen. Ze houd van aandacht maar krijgt die bijna nooit.
    Extra: Als Mone gaat jagen maakt ze eerst haar slachtoffer heel bang, omdat ze dat leuk vind.


    Dreaming without~

    Bluez Dankejwel(K)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Welke rol: Fiona's beste vriendin 2
    Naam: Madelaine Joseline Jones
    Leeftijd: 16
    uiterlijk:


    Karakter: Ze is een erg lief meisje, tenminste dat was ze. Op de basisschool werd ze heel erg gepest wat haar nu nog steeds onzeker maakt. Ze heeft problemen thuis en heeft erge problemen met hoe ze zich over zichzelf voelt. Ze gaat met een andere vriendin graag uit en die brengt haar in contact met alcohol en wiet. Ze voelt alsof, als ze wiet heeft gerookt of flink heeft gedronken, ze zich beter voelt. Ze blijft drinken en raakt uiteindelijk ook verslaafd aan cocaïne. Ze gaat zich juist alleen maar nog slechter over zichzelf voelen, maar ze verbergt het voor haar vriendinnen, tenminste tot ze er zelf achter komen omdat het compleet uit de hand is gelopen met haar.
    Extra: Ze is verliefd op Evelyns broer

    is dit goed zo? en wil je me een berichtje sturen als de story is gestartt? xxx

    SaskiaHoran Ja het is super goed!! En ja dat zal ik doen! Als ik genoeg mensen heb voor de rollen.
    xxx


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Zou er iemand nog een Personage willen doen? Dat zou ik wel fijn vinden! anders laat ik de andere. (K)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3