• Het verhaal speelt zich af rond het meer dan 180 jaar oude “Moulin Rouge”. De plaats waar mannen en vrouwen komen voor entertainment, een uitweg of gewoon een goede tijd. Maar iedereen van deze mensen, van uitsmijter tot showgirl heeft zijn eigen verhaal. Het speelt zich af 1891 waarin de “Moulin Rouge” nog in de tijd zat van schunnige danseressen in plaats van het zij van een muziek tempel.




    “Ladies and gentlemen, welcome to the Moulin Rouge”


    Rollen

    Eigenaar
    - Lorenzo Alain Francois ~ Djeesun

    Showgirls (enkel vrouwen obviously)
    - Maggie 'Mags' Aubrey St. Germain ~Assassin
    - Amélie 'Amy' Delacroix ~Druella
    - Zoë Thalia Calida ~Anguish
    - Effie Isabell "Lola" Carter ~Aurorea
    - Lihn Roxy Nguyen/ Kacia Tran ~ Tortura
    - Jolene Ann Miller ~ Jolene
    - Eliza Jordan Brooks ~HurtedHeart


    Vaste Klanten
    - Alexander Dimitri Ramires- Djeesun
    - Jean Vladimir de Blanc ~Sylvesti
    - Jackson "Jax" Wainwright ~ Tortura

    - Rhys "Grey"Talon Grey ~ Assassin
    -
    -
    -
    -

    Werknemers Moulin rouge
    - Luka Samuel Drevin~ Barmedewerker ~Anguish
    - Oliver Stone ~Jolene
    - Anthony Byte ~ barmedewerker - Exasperated

    -Raven McCalley ~Vesta
    -




    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Plaatsing:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving, realistisch)
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is sowieso toegestaan
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, , maak nieuwe topics aan.


    [url=
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147424] Speeeeeeltopic ![/url]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 13:12 ]


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Naam: Jolene Ann Miller
    Leeftijd: 19
    Plaatsing: Showgirl
    Uiterlijk:


    Jolene heeft donkerbruin haar met grote opvallend groene ogen. Ze is klein maar wel goed in verhoudingen. Ze is slank wat ook wel nodig is als je wilt dansen op het niveau dat zij doet. Ze heeft een lichte huid met bijna geen moedervlekjes of onzuiverheden. Met haar lange benen en dunne taille is ze zeker een mooie verschijning. Ze draagt graag make-up maar liever niet te veel of te overdreven. Met natuurlijke kleuren en tinten maakt ze zich op voor ze het toneel op gaat. Jolene lijkt het meest op haar moeder. Qua uiterlijk maar ook qua innerlijk. Niet dat ze dit erg vind maar het is gewoon opvallend.
    Karakter:
    Jolene is van zichzelf nogal verlegen maar wel vrolijk. Ze is graag bij mensen maar vind het ook heerlijk om af en toe allen te zijn. Ze is musicaal maar danst toch liever dan dat ze muziek maakt. Ze dans er omdat ze geld moet verdienen en echt verder wilt met dansen. Ze ziet er wel haar carrière in maar wilt dit natuurlijk niet tot haar 60ste blijven doen. Haar moeder was vroeger ook danseres en ontmoeten haar vader in een club waar ze danste. Hij speelde in het bandje dat er die avond optrad. Ze noemde het zelf liefde op het eerste gezicht en trouwde dan ook een jaar nadat ze elkaar ontmoet hadden. Nog eens een jaar later kwam Jolene ter wereld. Jolene heeft geen broers of zussen, soms mist ze die wel en had ze graag iemand gehad die er voor haar was als haar ouders er niet waren. Haar ouders zijn nog steeds samen, haar moeder steunt haar keuze in dansen maar haar vader niet. Daarom doet ze er alles aan om zo succesvol mogelijk te worden om haar vader het tegendeel van zijn oordeel te bewijzen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 20:21 ]

    Ik ga hem zo even afmaken.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:30 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hij zei dat de showgirls vol waren.

    Die heeft ze gereseveerd. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nah ik snap Nikki wel. Ze waren ook vol, maar iemand had zich uitgeschreven. ;3


    everything, in time

    Naam: Effie Isabell Carter
    Leeftijd: 20
    Plaatsing: Showgirl
    Uiterlijk:




    Effie heeft een lengte van 169 centimeter en is daarmee iets kleiner dan de andere showgirls, wat haar niet veel uitmaakt. Haar ogen hebben een grijsblauwe kleur, dat in combinatie met haar lange, goudblonde lokken en haar verfijnde, mooie gezichtje zorgen er voor dat iets engelachtig aandoet. Haar wipneusje geeft haar iets schattigs en haar redelijk volle lippen hebben een zachtroze kleur. Ze heeft een slank, misschien iets tenger figuur, maar natuurlijk wel met wat mooie, vrouwelijke rondingen, aangezien die bij een showgirl niet kunnen ontbreken.
    Karakter: Effie mag er over het algemeen wel redelijk onschuldig, soms zelfs iets engelachtig uitzien, ze is het zeker niet. Ze heeft een behoorlijk vurig temperament en kan op sommige momenten snel uit haar slof schieten. Hoe humeuriger ze is, hoe sneller dat zal gebeuren. Als ze iets humeurig is tijdens een show en een klant dan aan haar zit terwijl ze er niet van gediend is kan ze zelfs zover gaan dat ze de desbetreffende klant een klap verkoopt., ook al weet ze dat ze daarmee de woedende van Lorenzo over zich heen kan krijgen.
    Ze is ook erg koppig en wanneer ze eenmaal een doel voor ogen heeft is het lastig dat nog uit haar hoofd te krijgen. Momenteel is haar doel om zeker voor haar tweeëntwintigste verjaardag een andere baan te hebben. Ze kan redelijk goed lezen en ze is bezig zichzelf aan te leren hoe je moet schrijven, om de kans op een andere baan te vergroten. Ze is dan ook gefocust op de toekomst. Ze heeft een erg goed concentratievermogen, maar dat zorgt er ook voor dat ze soms iets te veel in dingen opgaat en niet meer doorheeft wat er om haar heen gebeurt. Daarnaast is Effie eerder iemand die de leiding neemt dan dat ze andere volgt. Ze is niet een grote fan van bevelen op te volgen.
    Effie heeft een goed geheugen en zal het niet snel vergeten als je haar iets geflikt hebt. Ze vergeet niet, en ze vergeeft ook niet. Ook is ze soms iets te oppervlakkig. Ze heeft snel haar oordeel over iemand klaar, alleen gebaseerd op het uiterlijk en zal daar lang aan blijven vasthouden.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 13:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind Maggie wel klaar. :3


    Your make-up is terrible

    Heb je nog iemand nodig?


    Bowties were never Cooler

    Volgens mij snapt niet iedereen in welk jaar het zich afspeelt, te lezen aan sommige dingen. :x


    Your make-up is terrible

    Wat voor dingen dan?
    Ik heb geen enkel character sheet gelezen en moet die van mij nog afmaken. :x


    Sylvesti schreef:
    Heb je nog iemand nodig?

    Yes, vooral klanten.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Anders maak ik nog wel een mannelijke klant aan, if you need one.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Anders maak ik nog wel een mannelijke klant aan, if you need one.

    Graaag, het is natuurlijk een beetje zielig als er maar een iemand aandacht heeft voor al die vrouwen haha.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Oké, reserveer dan maar één voor me.
    Ik weet niet zeker of ik het vanavond al in zal vullen, want ik moet nog aan een verhaal met iemand afschrijven, maar ik zal het z.s.m. doen. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik neem dan ook een vaste klant


    Bowties were never Cooler

    Naam: Jean Vladimir de Blanc
    Leeftijd: 24
    Plaatsing: Vaste Klant
    Uiterlijk:


    Jean is een lange gespierde kerel van zo'n 1,95, al is hij niet echt een kleerkast. Zijn lichaam is opzich mooi in propories. Door zijn lichte huid, donkere ogen en donker haar, valt hij in Parijs nou niet erg op. Hij draagt meestal een jas of overhemd met lange mouwen en een lange broek omdat hij over zijn hele lichaam littekens heeft, en een aantal flinke tatoo's op zijn borst en rug. In zijn gezich en nek heeft hij maar twee littekentjes. Een loopt van onderaan zijn oor langs zijn kaaklijn tot zijn kin en de tweede zit aan de linker kant van zijn bovenlip en loopt zo'n 2 centimeter naar boven.
    Karakter: Op het eerste gezicht lijk Jean voor buitenstaanders een vriendelijke en oprechte jonge man die vrij gesloten is over zijn priveleven. Als je hem beter leert kennen merk je dat hij diep in zaken zit waar je je absoluut niet mee wil bemoeien. Hij is namelijk een koelbloeddige jongen die hoog in de Russische maffia zit, in de Parijse tak ervan. In de onderwereld heeft hij een lange lijst 'verdwijningen' op zijn naam staan en is hij een beruchte vechtersbaas, wat ook de littekens verklaart. Hij behandelt mensen naar hoe hij is opgevoed ze te behandelen, zijn vader vooral zat namelijk ook in de maffia. Mensen die voor hem werkten en hem respect gaven kregen ook respect terug, net als vrouwen. Hij is altijd namelijk heel hoffelijk naar vrouwen toe, al tellen hoeren in zijn ogen daar niet bij. Die zijn namelijk een van de laagsten voor hem omdat die zonder getrouwt te zijn met de heren maar gewoon met ze het bed in duiken, toch komt hij regelmatig naar de Moulin Rouge voor een verstootje.
    Extra: Jean is geboren in Rusland en dat hoor je ook nog heel duidelijk in hoe hij Frans spreekt. Dat hij nu in Frankrijk zit komt omdat zijn moeder hier vandaan komt en zijn vader hier makkelijk aan werk kon komen, naast dat dit een plek was waar de maffia een stabiele basis had, zodat hij daarin ook wat kon bijverdienen voor het gezin van 8 waar Jean bij hoort. Hij is dus letterlijk opgegroeit in de maffia en kent niks anders. Ook zou hij er niet weg willen. Het is zijn familie, zijn werk, zijn alles. Hij zou het echt voor geen goud willen ruilen, hoe hart het vaak ook eraan toe gaat.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 11:52 ]


    Bowties were never Cooler