• hoe vraag je een jongen verkering?


    Ik ben bang dat hij gaat lachen.

    In ieder geval niet via msn/sms of iets dergelijks.

    "Hoi, wil je verkering?"

    Nee, ik denk dat je eerst zeker moet weten dat hij jou ook leuk vind, dan is het veel minder eng.

    Haha, jouw naam. Laat ik nou net Laura heten 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    'Wil je verkering met me.'


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Pak 'm gewoon op z'n bek joh.
    Tenzij je 10 bent...
    Nou eh, ik weet niet hoe 10-jarige jongetjes redeneren x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou het niet weten,
    Meisje dat nog nooit een vriendje heeft gehad.


    <3

    Ik zou eerder zeggen dat je verliefd bent op de persoon in kwestie ipv verkering aan te vragen.


    None but ourselves can free our minds.

    Als je het gevoel hebt dat hij jou ook leuk vind moet je zoiets doen. Zo niet, vraag het niet want anders kan het hard aankomen.
    Begin gewoon een leuk gesprek wanneer er geen mensen om jullie heen zijn en vraag later van: vind je me leuk enzo.. en dan komt het vanzelf wel...
    Of schrijf het in een brief en stop het in zijn kluis ofzo.
    Gehe, ik geef tips alsof ik er echt ervaring mee heb. (krul)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Kus hem gewoon? :8


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Lovefaker schreef:
    Ik zou eerder zeggen dat je verliefd bent op de persoon in kwestie ipv verkering aan te vragen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Altijd weer die ene leuke vraag (bloos). Eerst moet je echt zeker weten dat hij ook iets voor jou voelt, anders loop je een blauwtje en dat doet echt goed pijn. Zorg dat jullie samen zijn en helemaal alleen, kijk hem dan in zijn ogen en vraag hem gewoon. "Wil je de mijne zijn" is de zin die ik heb gebruikt (bloos), maar er zijn nog zoveel andere variaties, kies die die jij mooi vind.
    Succes meiske!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon vragen. Als hij gaat lachen lach je mee en sla je hem in z'n gezicht ;D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik vroeg het niet bij mijn ex x] we gingen gewoon veel met elkaar om en er hing al iets van liefde in de lucht. ik wist dat hij me leuk vond dus was het niet meer dan logisch dat we iets kregen

    ik zou er eerst zeker van zijn dat hij je leuk vind. spreek met hem af en doe veel dingen samen dan kom je er vanzelf achter


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou het niet uit het niets vragen, maar eerst vrienden worden. Maybe friends with benefits..?
    Dan weet je ook gelijk wat je aan hem hebt, ga wat vaker afspreken en dan komt het vanzelf wel boven.
    Succes meis!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dunno, never had a boyfriend [:

    Anyway, je kan denk beter zeggen dat je hem wel leuk vind dan verkering vragen? Of naja, dat ligt eraan hoe oud je bent :'D Ik bedoel, op je 16e zeg je niet; Wil je verkering?
    En die kiddootjes van 10 nog wel ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lovefaker schreef:
    Ik zou eerder zeggen dat je verliefd bent op de persoon in kwestie ipv verkering aan te vragen.


    Niet elke jongen snapt dat! Zoals die van mij. Die zei alleen maar dat het wederzijds was en liep weg. Een week later vroeg hij het weer ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes