• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Cookies: dat tweede filmpje is gewoon geniaal :'D

    Wiarda, ik lief je lijst met onzinnigheden. Mij heeft het in ieder geval doen lachen.

    En Bes...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wiarda schreef:
    (...)


    Grootmoeder Jips do-to list als je verdrietig bent:

    - Ga de filmpjes van Collegehumor kijken op YouTube
    - Eet chocola
    - Eet nog meer chocola
    - Wordt misselijk na het eten van zoveel chocola
    - Heb spijt van het eten van zoveel chocola
    - Corrigeer in je hoofd de dt-fout die ik maakte in het vierde punt
    - Ga Sesamstraat kijken (dit moet ik serieus doen van mijn scheikundeleraar omdat ik voor de grap zei dat ik niet kan tellen)
    - Ga Comedy Central kijken
    - Ga Dora kijken
    - Filosofeer over de zin van het leven
    - Filosofeer over de zin van kroketten
    - Filosofeer over de zin van filosofie
    - Ga een Britse film kijken en kijk hoeveel acteurs je kan herkennen van andere Britse films (want Groot Brittannië heeft maar iets van 12 acteurs die ze overal voor inzetten)
    - Ga door je oude folders en verhalen en ga je oude verhalen lezen
    - Teken een hond
    - Of kat?
    - Kijk of je ergens oude aantekeningen hebt van lessen of zo en verbrand ze
    - Nee serieus dat heb ik een jaar geleden eens gedaan en het voelde zo goed
    - Verbrand liefdesbrieven?
    - Verbrand iets, maakt niet uit wat
    - Vuur is cool
    - Pyromaan, hoe kom je erop
    - Als je je tegen deze tijd weer wat beter voelt, eet nog meer chocola
    - Ga bèta readen?
    - Ga alfa readen (cool)
    - Zeg het hele Griekse alfabet op
    - In een Batman stem
    - Terwijl je in de spiegel kijkt
    - Probeer niet te lachen
    - Ga een random aflevering van Doctor Who kijken en probeer het te begrijpen
    - Probeer mij terug te knuffelen door je computerscherm, net zoals ik jou nu probeer te knuffelen
    - Doe toch maar niet, het ziet er belachelijk uit
    - Word lesbisch, jongens zijn stom
    - Word aseksueel, meiden zijn ook stom
    - Bedenk meer dingen om te doen, ik weet niets meer :'D

    Dit is eigenlijk gewoon een hele lijst met onzin die hopelijk een glimlach op je gezicht brengt. ><


    Hahahahahaha, bij mij werkt die glimlach, hoe kom je erop?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik moest echt lachen toen er bij Jip haar naam AANHANGSEL stond :'D


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik moest echt lachen toen er bij Jip haar naam AANHANGSEL stond :'D

    Aanhangsel is nog altijd korter dan 'irritante zwerver die op de deurmat van Q-Writers slaapt en iedereens koelkast leegeet'. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Aanhangsel is nog altijd korter dan 'irritante zwerver die op de deurmat van Q-Writers slaapt en iedereens koelkast leegeet'. :'D


    Dus daarom waren net al mijn koeken en snoep verdwenen!!! xD


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Wiarda schreef:
    (...)
    Aanhangsel is nog altijd korter dan 'irritante zwerver die op de deurmat van Q-Writers slaapt en iedereens koelkast leegeet'. :'D
    Haha :'D


    •*• Lululu •*•

    Ik heb koekjes gebakken ;3

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 18:03 ]


    •*• Lululu •*•

    Ik at net patat. :Y)


    26 - 02 - '16

    Motivational penguin staat nu ook in de beginpost *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yay!<3
    Die gif is zo schattig ;3


    •*• Lululu •*•

    Devourer schreef:
    Ik at net patat. :Y)

    Ik pizza :Y)


    •*• Lululu •*•

    OMG, 28 Februari ga ik een eerste poging doen om m'n rijbewijs te halen :'D Zojuist online een afspraak gemaakt bij het examencenter, aangezien ik al veel te lang aan het rekken ben :'D
    Whaha ik ben nu al zenuwachtig en het is pas over een maand dat ik op moet :'D Achja, een maand lang de tijd om nog aan m'n parkeren te werken xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    OMG, 28 Februari ga ik een eerste poging doen om m'n rijbewijs te halen :'D Zojuist online een afspraak gemaakt bij het examencenter, aangezien ik al veel te lang aan het rekken ben :'D
    Whaha ik ben nu al zenuwachtig en het is pas over een maand dat ik op moet :'D Achja, een maand lang de tijd om nog aan m'n parkeren te werken xD


    Succes dan!
    Haha, ik ben nog niet eens begonnen aan mn theorie, veel te bang om te rijden


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Succes dan!
    Haha, ik ben nog niet eens begonnen aan mn theorie, veel te bang om te rijden


    Thnx (:

    Ik had in het begin ook heel veel schrik om te rijden, vooral omdat ik in 2007 dat auto-ongeluk heb gehad, maar nu ik sinds vorig jaar terug begonnen ben en de laatste weken nu ook de kleine naar school breng en m'n vriend me dus heerlijk naar Genk centrum en zowel de buiten- als binnenring van Hasselt laat rijden, gaat het echt wel goed.
    De schrik ligt bij mij dan ook het meeste om naar het examenter toe te gaan. Me inschrijven, al die scholiertjes die er vaak zitten te wachten, met een vreemde in een auto zitten, links en rechts nog wel eens door elkaar halen :'D het examen zelf afleggen omdat ik faalangst heb en daardoor ook black-outs.
    Ik zit nu al stijf van de stress door alles wat er om heen bij komt kijken voor me, en ik moet nog een maand wachten :'D

    Ik raad je echt wel aan om gewoon te beginnen voor je rijbewijs (; De eerste keer dat ik met de rijschool opging (was ik 19 :'D) scheet ik ook zeker zeven kleuren in m'n broek en ik kan me nog goed heugen dat ik bekant stond te springen van blijdschap in die auto toen ik in z'n één wegreed op een eeuwig verlaten binnendoorweggetje :'D whaha echt van 'kijk nou, kijk nou! ik rij! Ik rij!'
    En dat dus enkel in z'n één wat vooruit te bollen (ik had dus ook nog nooit eerder achter het stuur gezeten of wat ook) :'D Ik denk dat die man met mij ook echt wel doodsangsten heeft uitgestaan de eerste week :'D Maar goed, daar wordt hem voor betaald XD
    Als je het eenmaal onder de knie hebt, is er niks meer aan en ik ben ook echt wel blij dat ik eindelijk terug durf te rijden want het scheelt echt zoveel, met alles gewoon (:
    Op de eerste plaats ben ik niet meer afhankelijk van iedereen. Als ik ergens heen moet van psycholoog of ziekenhuis of arts dan moet ik altijd rondvragen wie me kan brengen ofwel moet m'n vriend een dag verlof pakken. Meestal rijdt m'n ma of schoonma wel, maar voor mezelf is dat niet fijn, gewoon omdat ik dat stukje onafhankelijkheid kwijt ben.
    Daarbij kan ik doen en laten wat ik wil van zodra ik m'n rijbewijs heb. Wil ik op woensdagmiddag met de kleine naat Domein Bovi om te gaan wandelen in het bos en om daarna een pannekoekje te gaan eten dan kan ik daar gewoon heerlijk naartoe, of naar een kinderboerderij of weet ik veel wat, wat gewoon net te ver fietsen is.
    Niet meer in de regen fietsen of lopen! Ook zo zalig.

    Je moet er gewoon voor gaan, Katl, vind ik toch (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Thnx (:

    Ik had in het begin ook heel veel schrik om te rijden, vooral omdat ik in 2007 dat auto-ongeluk heb gehad, maar nu ik sinds vorig jaar terug begonnen ben en de laatste weken nu ook de kleine naar school breng en m'n vriend me dus heerlijk naar Genk centrum en zowel de buiten- als binnenring van Hasselt laat rijden, gaat het echt wel goed.
    De schrik ligt bij mij dan ook het meeste om naar het examenter toe te gaan. Me inschrijven, al die scholiertjes die er vaak zitten te wachten, met een vreemde in een auto zitten, links en rechts nog wel eens door elkaar halen :'D het examen zelf afleggen omdat ik faalangst heb en daardoor ook black-outs.
    Ik zit nu al stijf van de stress door alles wat er om heen bij komt kijken voor me, en ik moet nog een maand wachten :'D

    Ik raad je echt wel aan om gewoon te beginnen voor je rijbewijs (; De eerste keer dat ik met de rijschool opging (was ik 19 :'D) scheet ik ook zeker zeven kleuren in m'n broek en ik kan me nog goed heugen dat ik bekant stond te springen van blijdschap in die auto toen ik in z'n één wegreed op een eeuwig verlaten binnendoorweggetje :'D whaha echt van 'kijk nou, kijk nou! ik rij! Ik rij!'
    En dat dus enkel in z'n één wat vooruit te bollen (ik had dus ook nog nooit


    Wow, daar ging iets mis, mn halve bericht verdwenen...

    Dus, wat ik daarstraks al wou typen:
    Ik weet best dat ik ooit zal moeten leren rijden, maar ik ben er echt bang voor (niet gewoon zenuwachtig zoals vele) omdat ik veel situaties niet goed kan inschatten. Zelfs met mijn fiets ben ik een gevaar op de baan, ik waag me in de grootste gevaren zonder het door te hebben. En alles wat ik erover hoor of dingen die ik doe op mn fiets maakt die angst alleen erger.
    Plus, mijn ouders hebben net een auto gekocht om mij en mn broer te leren rijden (broerlief is al weg bezig met zn theorie, al is hij bena vier jaar jonger dan mij) en die auto is veel groter dan ik wou (ik wou dus een kleintje), maar mijn ouders willen geen kleinere en mn broer ook niet
    Zucht...

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 16:58 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen