• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    Ik deed Niall's jas aan en lachte me kapot. 'Dit is leuk!' riep ik naar Niall en lachend kwamen we uiteindelijk aan bij Niall's appartement. Snel maakte ik de deur open die niet op slot was, liet Niall erdoor en gooide hem dicht om alle sloten dicht te maken. Mijn adem werd gehijg en ik zag hoe de fans op de deur bleven kloppen en schreeuwen. 'Maar goed dat je gaat verhuizen' grinnikt ik. Ik haalde een hand door mijn haar en ging op de bank liggen. Zoveel heb ik nog nooit gerent.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 15:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Ik moet slapen, sorry!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Good night]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    De nachtrust was maar van helle korte duur en gapend rolde ik me om. Ik keek even op toen ik tegen iemand aan kwam te liggen maar glimlachte toen ik Louis zag en nestelde me tegen hem aan. Mijn vingers gleden over zijn zij, terwijl ik genietend mijn ogen sloot. Dit was ook de eerste keer dat ik werkelijk na iemand wakker werd na seks en omdat het ook nog eens Louis was, maakte het, het compleet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Nu merk ik pas hoeveel spelfouten ik op m'n iPod maak]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    ik plof op de bank om uit te hijgen. "Wil je wat drinken?" Ik sta op en loop naar de keuken. Ik haal twee ijskoude flesjes water. Ik gooi er eentje naar Zayn en plof naast hem neer. "Lekaaahh!" Roep ik vrolijk. Ik neem een paar flinke slokken en slaak een genietend kreetje. "Is het al bijna zevem uur? Ik wil gaan."

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 15:55 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Te vroeg gedrukt? xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {niemand?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Niall. Het is half negen. Als je wilt kan ik bellen of we eerder mogen komen' vroeg ik na ik een slok had genomen. Zonder antwoord af te wachten was ik al aan het bellen. Toen ie opnam, begon ik te praten. Uiteindelijk was het geregeld en grijnsde naar Niall. 'Opstaan, we kunnen nu al komen' lachte ik vrolijk en ik stond op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik spring overeind. "Let's Gooooo!" Ik spring op de bank. "Heeeeeeeyyy! We gaan verhuizen!" Ik loop naar de keuken en pak een zak Gummybears. Ja, ik ben verslaafd! Nee, dat komt niet meer goed. Ik pak ook een zak voor Zayn. Ik loop terug en geef hem de snoepjes. "Nu, kunnen we gaan."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Niall, je moet wel netjes zijn. Die zak ga je niet meenemen' zei ik en ik pakte de zak van hem af, legde hem op het aanrecht samen met de mijne en trok Niall mee. 'Dalijk mag je ze opeten' beloofde ik. Het was een loopafstand dus toen ik Niall meesleurde door de achterdeur vanwege de meisjes die aan de voordeur stonden, duurde het slechts een paar minuten voordat we er waren. Ik belde aan en haalde snel even een hand door mijn haar, zodat ik zeker wist dat het goed zat. Een vrouw deed met een glimlach open. Ik schatte haar zo achterin de twintig. 'Hallo, we komen voor het huis' prevelde ik. 'Zayn, niet waar? Mijn naam is Felicia' zei ze en ze gaf me een hand, daarna stak ze haar hand naar Niall uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ehh... Liam en Daisy staan daar nog ;c]


    •*• Lululu •*•

    {I know, little bit awkward maar dat komt omdat Niall dik genoemd wer door Paul, haal ze daar maar gewoon weg ofzo (: }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik kreunde zachtjes toen ik een lichaam op me voelden en iets dat in mijn zij kriebelde. Al knippered opende ik mijn ogen en keek glimlachend toe hoe Harry tegen me aan was gekropen, mijn arm sloeg ik om zijn middel heen en trok hem nog iets omhoog om een kusje in zijn krullen te drukken. 'Goodmorning,' mompelde ik schor. Volgens mij was het ook al wel wakker geworden zo net.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Euh... Niall dus." Glimlach ik. Ik por Zayn zodat hij weet dat hij het woord moet nemen, ik kan dat absoluut níet. Dan staan we meteen weer op straat. Ik loop hun achterna, het huis in. Ik kijk bewonderend om me heen. "Oh My Fu-" Ik kap mijn zin snel af. "Wat een prachtig huis!" Zeg ik dan maar. Ik kijk hopelloos naar Zayn en realiseer me dat we Liam en Daisy hebben achtergelaten. Ik sla mijn handen voor mijn mond. Fuuuuucckkkk, hoe kunnen we hun vergeten?!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'